تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۵۶۶۲۰
در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

رئیس بنیاد شهید: زمینه استخدام فرزندان شهدا و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمدی در این دولت فراهم است / پنج هزار و 989 نفر از ایثارگران استان به خدمات مسکن نیاز دارند / خبر خوش قاضی‌زاده برای فیلم‌سازان؛ قسط اول در جیب پارسیان‌نژاد!

۱۵
۰
رئیس بنیاد شهید: زمینه استخدام فرزندان شهدا و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمدی در این دولت فراهم است / پنج هزار و 989 نفر از ایثارگران استان به خدمات مسکن نیاز دارند / خبر خوش قاضی‌زاده برای فیلم‌سازان؛ قسط اول در جیب پارسیان‌نژاد!
کبنا ؛
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (15 دی ماه 1400) با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید کشور در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: این شهدا نیستند که به ما نیازمندند؛ بلکه ما به شهدا نیازمندیم.
وی ادامه داد: دست‌های شهدا باز است و هم در این عالم و هم در آن عالم، مقام شفاعت و دستگیری دارند.
رئیس بنیاد شهید گفت: بنده کسانی را می‌شناسم که با یک شهید خاصی دمخور بوده‌اند و برای او دعا و نماز می‌خوانده و آن شهید نیز دست او را می‌گرفته است.
وی با بیان این‌که شهدا اجازه مداخله در این عالم را دارند، گفت: امیدوارم این معرفت که شهدا زنده هستند در همه ما به وجود بیاید.
وی در ادامه تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به معنای شناساندن درست مقام شهادت است.
قاضی‌زاده با بیان اینکه زندگی انسان ابدی است و تنها در یک دوره کوتاه در این عالم زندگی می‌کند، گفت: یاد شهدا یاد ابدیت و به معنای ابدیت است و این یعنی تغییر باور و تغییر نگاه که ماحصل آن تغییر رفتار است.
رئیس بنیاد شهید کشور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری ادامه داد: حضرت آقا می‌فرماید حیات انقلاب اسلامی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ربط دارد؛ چرا که این نوع فرهنگ، جامعه را حفظ می‌کند و سالم نگه می‌دارد و در این فرهنگ، آسیب‌های اجتماعی جایی ندارد.
وی در ادامه به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اشتغال دولتی محدود است، تا جایی که ظرفیت دستگاه‌های اجرایی اجازه بدهد، بخشی از افراد جویای کار را جذب می‌کنیم.
قاضی‌زاده گفت: 33 هزار فرزند شهید و جانباز 70 درصد در کشور داریم که تا الأن 7 هزار نفر از آنها مشغول به کار شده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد فرزندان شهید و جانبازان 70 درصد در استان کهگیلویه و بویراحمد کم است، زمینه استخدام آنها در این دولت فراهم است.
وی در ادامه به ظرفیت به کارگیری استخدام سایر افراد با سهمیه 25 درصدی اشاره کرد و گفت عملاً نیمی از این 25 درصد محقق می‌شود و با وجود 300 هزار نفر در کل کشور، لازم است که به سمت اشتغال در بخش خصوصی برویم.
رئیس بنیاد کشور در ادامه به عملکرد ضعیف کهگیلویه و بویراحمد در تبصره 16 اشاره کرد و گفت: پیگیری کنید که چیزی از سال نمانده است. شهابی رئیس مدیریت و برنامه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ، به عدم تعیین تکلیف این اعتبارات در استان اشاره کرد و گفت سهمیه استان در تبصره 16، بیش از هزار و 280 میلیارد تومان است.
قاضی‌زاده هاشمی در ادامه به وضعیت مسکن ایثارگران اشاره کرد و گفت: دو هزار و 600 نفر از ایثارگران در کهگیلویه و بویراحمد هستند که تاکنون هیچیک از خدمات مربوط به مسکن را دریافت نکرده‌اند.  سه هزار و 389 نفر هم هستند که یکی از خدمات این حوزه را دریافت کرده‌اند، اما به هر دلیلی هنوز فاقد مسکن هستند که سرجمع پنج هزار و 989 نفر به خدمات مسکن نیاز دارند.
رئیس بنیاد شهید با اشاره به مطالبات از تأمین اجتماعی به نقد رفتار این دستگاه پرداخت و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جویای چگونگی پرداخت‌های تأمین اجتماعی شد.
غلام‌نژاد نیز در پاسخ گفت: ما 42 میلیارد تومان از تأمین اجتماعی طلب داریم.
قاضی‌زاده هاشمی در ادامه به حمایت بنیاد شهید از تولیدات سینمایی اشاره کرد و گفت: برای ساخت فیلم سینمایی درجه الف در هر استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی تصریح کرد:اعلام آمادگی کرده‌ایم 30 درصد از بودجه فیلم سینمایی درجه الف را بدهیم و هم‌اکنون قسط اول آن در حساب آقای پارسیان‌نژاد است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت کار در حوزه‌های تربیتی گفت: برای این فرزندان که یادگار ایثارگرانند برنامه مشاوره در نظر گرفته شده است.
قاضی‌زاده هاشمی در پایان به سازمان اقتصادی کوثر اشاره کرد و گفت: اخیراً به ما ابلاغ شده که باید از حوزه اقتصادی کامل خارج شویم و ما مهمان موقت شما در این حوزه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کبنانیوز
Sweden
تا این سایت های امثال کبنا در استان فعال هستند فرزندان جانباز
در هیچ جای مشغول بکار نمی‌شوند.
برا نمونه هجمه های بی مورد کبنا بخاطر استخدام دو نفر از فرزندان جانباز در کارخانه آرد و نشاسته باعث بیکاری هر دو شد.
کارخانه آرد زیر مجموعه هلدینگ اقتصادی کوثر از شرکت های بنیاد شهید وامور ایثارگران می باشد
Iran, Islamic Republic of
از طرف کی آمدند از طرف بانک صادرات در قبال وام به مدیر عامل یا از طرف تسهیلات بانک صادرات و تجارت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در نظر گرفتن مقرری و مسمتری مالی به ایثارگران عزیز هیچ ایرادی ندارد بلکه وظیفه حاکمیته ولی دادن سهمیه های بی رضای خدا در آزمون های علمی و استخدامی یعنی سلاخی عدالت، نخبگی و شایسته سالاری! متاسفانه این موضوع باعث تنفر مردم سده
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
اینقد استخدام شدن مگه مونده هنوز؟چرا تموم نمیشن؟خواهشا یه بار برای همیشه دسته جمعی همه خونواده شهدا و جانبازان رو استخدام کنین تا حداقل نوبت به بقیه برسه!
United States
ما را به تو خیری نیست شر مرسان تنها دولتی که بیشترین خدمت را به جامعه ایثارگری داشت نگاه ویژه بدون شعار و ریا انجام داد دولت آقای خاتمی بود و دولت مرحوم هاشمی رتبه دوم بود خدا لعنت کند کسانی را که قدر نعمت خدمت بی منت را نداند و نمک نشناسی کند بیشترین خیانت در دولت احمدی نژاد و دولت رئیسی به جامعه ایثارگری صورت گرفته است
United States
افراد خاص و خانواده های خاص مورد توجه هست
مارگون
Iran, Islamic Republic of
نماینده
Iran, Islamic Republic of

درمورد دارو و درمان ایثارگران حرف بزن
جوان
Iran, Islamic Republic of
حالا خانواده ایثارگران هم حق دارن ولی حد و اندازه داره من خانواده سراغ دارم ۹نفر فقط با یه ایثارگری کارمند شدن. بیشتر از همه اونهایی داره ازار میده ما را که با پارتی بازی و اشنا بازی بدون هیچ سوادی توسط مسئولان استخدام می شوند هر وقت استان ما هر کی به هر کی باشه پس جای بقیه جوانهای استان کجاست بیشتر نهادها الان بیش از ۳۰سال هست هیچ ازمون استخدامی نداشتند همش فله ای استخدامی بوده. ای خدا واقعا گناه ما چیه
United States
ای کاش اصلا نمی آمد ...
United States
ای کاش اصلا نمی آمد جامعه ایثارگری از روز اول معرفی این سوپر کاندید غیر قانونی به ریاست بنیاد شهید بسیار بسیار ناامید بود اینها با شعار جز نمک پاشیدن بر زخمهای کاری نداشته و ندارند و نا امیدی را با سفرش صد چندان کرد آقای رئیس جمهور به این سوپر پوششی ها بدهکار است ملت که بدهکار ضعف ها و ناتوانی های نیست این سفرها جز تحمیل هزینه ای سنگین برای ملت چیزی را در بر نحواهد داشت و...
Iran, Islamic Republic of
کبنا،لطفا ثمره سفرهای دولت به استان رو بنویسید تا مردم متوجه بشن مسئولان استانی ک کشوری تا چه اندازه ضعیف بوده و صرفا شانتاژ سیاسی و انتخاباتی هست!
خصوصا استاندار و تیم ضعیفشان
Iran, Islamic Republic of
آقایان محترم و .اآقای قاضی زاده ومسیولین گزینش ها وحراستها
سلام علیکم
شما را به خداقسم باید شما در این بین کسانی را استخدام نمایید که صلاحیت گزینشی وحراستی را حتما داشته باشند
وصلاحیت ها را هم‌مثل دیگر افرادی که میخواهند استخدام نمایند از لحاظ گزینش وحراستی هم داشته باشند.
ازسایت کبنا انتظار می‌رود در این ارتباط با مسیولین گزینشی وحراستی وکارشناسان ومسیولین مختلف مصاحبه ویادداشتهای حقوقی وعلمی دراین خصوص چاپ نماید وتحقیق از صاحب نظران نماید
Iran, Islamic Republic of
هرفردی که‌میخواهد استخدام شود حتی اگر در ازمون استخدامی هم شرکت کرده باشد حتما باید صلاحیت گزیننش و حراستی داشته باشد
این‌موضوع را فراموش نکنید که تحقیق در مورد افراد شود بعد استخدام‌نمایند
Iran, Islamic Republic of
چرا وام اشتغال زایی فرزندان جانباز پر داخت نمی شود؟
سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1