تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۵۱۹۵
کبنا گزارش می دهد؛

اعلام نتایج چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد

۰
اعلام نتایج چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با حضور 23 تیم به پایان رسید تا برترین های این رویداد مشخص شوند.
به گزارش کبنا، دبیرخانه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با انتشار بیانیه ای نوشت: 23 تیم از 29 آبان‌ماه به مدت 2 روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای اندرویدی با یکدیگر به رقابت پرداختند و رویداد با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار اجرا شد، منتخبان برگزیده این رویداد در کهگیلویه و بویراحمد را بر اساس رای هییت داوران معرفی کرد.
در این بیانیه آمده است: در بخش پویا نمایی بامحتوا سازی در حوزه جهاد صادقانه ،شهید خوب، خدمات دولت، ملت شهادت ،مشاهیر استان، جاذبه های گردشگری، رسومات محلی 6 تیم به رقابت پرداختند که تیم سردار دلها از شهرستان بویراحمد رتبه اول، تیم حاج قاسم سلیمانی از شهرستان گچساران رتبه دوم و تیم دختران حجاب از شهرستان دنا رتبه سوم را کسب کردند.
شرکت کنندگان در بخش اپ های موبایلی می بایست در رابطه با توسعه گردشگری، کار و تلاش، اقتصاد داخلی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و نشان دادن ظرفیت های بومی به تولید می پرداختند که از 8 گروه شرکت کننده تیم بچه های دنا از شهرستان دنا رتبه اول، تیم سرزمین نفت از گچساران رتبه دوم و تیم اپ سازی زاگرس از شهرستان بویراحمد رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش ساخت بازی های موبایلی شرکت کنندگان می توانستند در زمینه بازیهای بومی و محلی، مقاومت، بازیهای فکری، کردشگری و ... به رقابت بپردازند که داوران این رویداد رتبه سوم را به تولید تیم شهید سلیمانی از شهرستان لنده اهدا کردند و هیچ تیمی به عنوان گروه های اول و دوم برگزیده نشد. هیات داوران چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد 2 تیم اپ سازی را از شهرستان های گچساران و چرام به عنوان تولیدات قابل تقدیر معرفی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1