تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۴۲۰۹
گزارش کبنا از شرکت آب و فاضلاب؛

روزگار آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد / مدیرعامل بعدی کیست؟

۱۲
۱
روزگار آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد / مدیرعامل بعدی کیست؟
کبنا ؛
در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد موارد زیادی از ناکارآمدی دیده می‌شود؛ از استحدام‌های بی‌ضابطه تا عدم پرداخت مطالبات کارکنان. مدیرعامل باید پاسخگوی این حجم از ناکارآمدی باشد.
به گزارش کبنا، شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت مناسبی قرار ندارد. گفته می‌شود گزینه‌هایی برای جایگزینی مدیرعامل در نظر گرفته شده است، اما گویا همچنان اجماعی بر سر گزینه نهایی وجود ندارد. با مدیریت کنونی که همسویی چندانی با تیم دولت حاکم ندارد، انتظار می‌رود ناکارآمدی‌های موجود ادامه یابد. برخی از موارد سوءمدیریت این شرکت در پایگاه خبری کبنا نیوز مورد اشاره قرار گرفته است. در ادامه به موردهای دیگری اشاره خواهد شد.
بر اساس اطلاعاتی که به این پایگاه خبری رسیده است، 17 نفر از نزدیکان و نورچشمی‌ها مسئولین شرکت آب و فاضلاب بدون طی ضوابط استخدام شده‌اند. این در حالی است که جذب حتی یک نفر بدون برگزاری آزمون و روال‌های متعارف، غیرقانونی است. اسامی این افراد با ذکر جزئیات در دفتر سایت موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهند شد.
افزایش قیمت اشتراک آب و فاضلاب نیز یکی از مواردی است که موجب گلایه شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی شده است. برخه باید پاسخ دهد افزایش 400 درصدی خرید اشتراک آب و فاضلاب به چه دلیل صورت گرفته است؟ باید پاسخ داده شود که این افزایش در تمام استان‌ها به همین اندازه بوده یا تنها مختص کهگیلویه و بویراحمد است. روشن نیست در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم روندی نزولی دارد، علت این افزایش قیمت چه می‌تواند باشد.  
از سوی دیگر، مطالبات برخی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب از سال 1398 تاکنون پرداخت نشده است. گفته می‌شود مطالبات این کارکنان در این سال‌ها بر اساس حکم کارگزینی به آنها داده نشده است. این اتفاق عجیب تنها مختص استان کهگیلویه و بویراحمد است و در استان‌های دیگر مشاهده نشده است. برخه باید پاسخ دهد که این سوءمدیریت از چه عاملی نشأت گرفته است.
علاوه بر این، موردی که بیم آن می‌رود از مصادیق فساد سازمانی باشد، مناقصه‌ای است که برای خرید برخی از تجهیزات مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب برگزار شده است. در این مناقصه شرکتی که برنده شده است از نزدیکان مدیریت شرکت آب و فاضلاب است. کبنا نیوز وجود فساد در این بخش را رسماً تأیید نمی‌کند. بنابراین لازم است مدیرعامل این شرکت جهت دفاع از خود پاسخ دهد تا افکار عمومی قانع شوند که اتفاقی نیفتاده و مناقصه با رعایت جوانب قانونی برگزار شده است.
کبنا نیوز آمادگی آن را دارد جوابیه افراد و دستگاه‌هایی که در این خبر از آنها نام برده شده است را عیناً در این پایگاه خبری منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

بخش اول) برخه می‌رود؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از کارکنان خدوم یکی از آب فاضلاب های شهری استان کامل تشکر و قدر دانی رو خواستارم .بنده و همشهری هام همگی رضایت کامل داریم از این کارکنان که دو نفرشون بازنشسته شده ان انشاالله سالم و سلامت باشن.
آقای برخه از کارکنان عزیز و شریف قدیمی و جدید آبفای شهر سوق چرا قدر دانی نمی کنی ما سوقی ها از این کارکنان قدیم و جدید راضی هستیم شبانه روزی کار می کردن شاهد بودیم برخی مواقع برا وصل بودن آب سه الی چهار روز هم خواب نداشته اند.
Iran, Islamic Republic of
خاک برسر ما با این مسولین
Romania
واقعا حیف
Iran, Islamic Republic of
کارشناس هم نیست تا چه برسه که مدیر عامل شده
Iran, Islamic Republic of
سلام درخصوص هزینه انشعاب سراسری می باشدواین بخشنامه کشوری هستش
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اب و فاضلاب چي نابودش كرد
Romania
مدیرعامل به این ضعیفی ندیدم،نمیدونم با این مدرک تحصیلی چطور شده مدیرعامل
نه رزومه خوبی توی شهرداری داشته نه توی ریاست آب و فاضلاب دهدشت نه اینجا
چرا استاندار اقدامی نمیکند؟
بی باک
Iran, Islamic Republic of
عالی . بهترین مدیر عامل آقای برخه بوده تا حالا
Iran, Islamic Republic of
شركت رو نابود كرد، كبناي عزيز بعضي كار و انتصابا تو شركت انجام ميشه برخه روحش خبر نداره، بعنوان مثال وقتي مدير مركز .رفت مرخصي بدون اطلاع مدير عامل برا حانم ...كه از فاميل ايشان و همطايفه ايشان هست حكم زدن درصورتي كه وقتي شركت مهندسي مطلع شد و به اقاي برخه گفت ماداين خانم رو برا مدير مركز پايش تاييد نمي كنيم برخه گفت بدون هماهنگي من حكم زدن و در جريان نبودم
United Kingdom
عیب از اقای برخه نیست. عیب از سیستم اداری بیمار است. یکی کل خانواده بیکار
Germany
کبنا نیوز یا سیاسی عمل میکند و یا از جایی دستور میگیرد اقای برخه جز بهترین مدیر عامل های شرکت بوده
Iran, Islamic Republic of
خدا بداد اون سيستمي برسه كه شما براش كارميكنيد، اره بهترين برا بعضيا كه خوب برا خودشون ادم ميارن سركار، برا خودشون خوب ماموريت ميزنن، برا خودشون اضافه كار ميزنن، برا خودشون و فاميلشون حكم ميزنن بايد بگيد بهترين
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1