تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۴۴۹۱۶۴
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تعریف و تمجید فرمانداران از یک مدیر و تعجب دبیر جلسه / آدابی که استاندار به مدیران گوشزد کرد

۱۶
۴
تعریف و تمجید فرمانداران از یک مدیر و تعجب دبیر جلسه / آدابی که استاندار به مدیران گوشزد کرد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید یک ریال از اعتبارات مناطق محروم این استان برگشت بخورد.
به گزارش کبنا، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده برگزار شد. در این نشست اعلام شد به راهداری استان ۸۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده اما هنوز بخش زیادی از این پول جذب نشده که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کمبود و ضعف نیروها را علت عدم جذب اعتبارات دانست‌.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به صحبت‌های مدیرکل راهداری گفت: مدیران اعتبارات را جذب کنند اینکه کارمند نداریم یا کارمند ضعیف هستند توجیه مناسبی نیست هر برخوردی می‌خواهید سر کارمند ضعیف بیاورید اما نباید پول مناطق محروم برگشت بخورد آنوقت چطوری می‌خواهید جواب مردم را بدهید.
سید علی احمدزاده بیان کرد: دولت پول داده که در استان تغییر ایجاد کنیم کاری ندارم در ادارات چه خبر است شما مدیران انتخاب شدید که جهادی خدمت کنید اگر می‌توانید که بسم الله انجام دهید اگر نه بروید کنار تا فرد لایقی جایگزین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت اسف‌بار مناطق محروم استان گفت: در جلاله مردم به وسیله جره جابه‌جا می‌شوند یک زن باردار را می‌خواستند به وسیله این دستگاه از رودخانه عبور و به بیمارستان منتقل کنند اما دستگاه‌ها بین راه می‌ماند و بچه این زن سقط می‌شود ما با این وضع روبه‌رو هستیم آنوقت دست روی دست گذاشته‌اید تا اعتبارات برگشت بخورد.
وی با بیان اینکه خودم با آن دستگاه از روی رودخانه عبور کردم، گفت: عمق آب ۱۵ متر است و در فصل زمستان ۴ متر اضافه می‌شود هر مردی هم با این دستگاه از این مسیر رد شود از ترس جان به لب می‌شود چه برسد به یک زن باردار.
وی بیان کرد: شما مدیران دولت جهادی هستید پس پای کار باشید و بهانه نیاورید، آموزش و پرورش لیست داده که بیش از ۳۰۰ مدرسه سرویس بهداشتی ندارد بعد اجازه دهیم پول برگشت بخورد!
وی بیان کرد: هیچ بهانه‌ای از هیچ مدیری قابل قبول نیست اگر مشکلی دارید حل کنید و اجازه برگشت پول را ندهید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیکی به پایان سال مالی گفت: مدیران همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات انجام دهند، مبادا یک ریال از اعتبارات برگشت بخورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه مدیران بتوانند در یک ماه اخیر تلاش خود را برای جذب اعتبارات کنند هرگونه بازدید از حوزه زیرساختی فقط در روزهای تعطیل خواهد بود و جلسات زمان‌بر در غیر ساعات اداری و بعدازظهر برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرگونه همراهی نمایندگان توسط مدیران جزء در موارد ضروری متوقف شود تا مدیران در فرصت یک ماه اعتبار جذب کنند، ضمن اینکه در صورت ضرورت همراهی نمایندگان، مورد را با معاون امور عمرانی هماهنگ کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شهردار گچساران و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت: دو ساختمان متروپل در گچساران وجود دارد یکی شهرداری و دیگری بیمارستان شهید رجایی که خطر ریزش این دو مکان جدی است لذا سریع اقدام شود.
احمدزاده در بخش پایانی سخنان خود از ساخت ۵ نیروگاه برق در استان خبر داد و گفت: با احداث این نیروگاه‌ها مشکل برق استان ریشه‌ای حل خواهد شد.
اعلام اولویت‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴۰۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعلام اولویت‌های عمرانی استان گفت: همراهی، همکاری و پشتیبانی خوبی در استان وجود دارد.
 کیامرث حاجی‌زاده در این نشست با اشاره به اینکه از محل سفر رئیس جمهور، زلزله‌ سی‌سخت و سایر محل‌ها بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان پول در فصول مختلف وارد استان شده گفت: با این حجم از اعتبارات، پذیرفتنی نیست جاده‌‌ها مشکل داشته باشند یا شهرهای ما با تنش آبی مواجه شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۶۰ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند، افزود: چگونه می‌خواهیم پاسخ مردم و نظام را در این موارد بدهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مدیران خوب ریسک‌پذیری آنها است، خطاب به مدیران حوزه عمرانی گفت: پول و اعتبارات وجود دارد فصل هم برای اجرای پروژه‌های عمرانی مناسب است بروید و کار کنید.
حاجی‌زاده با اشاره به عدم جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط برخی دستگاه‌ها و احتمال برگشت آنها گفت: به برخی از مدیران اعلام کردیم که پروژه‌ها را شروع کنند و نگران اعتبار نباشند اما این کار را نکردند و حالا اعتبارات آنها در حال برگشت خوردن است.
وی بیان کرد: ۳۰ خرداد و ۱۵ تیر را به دستگاه‌ها فرصت دادیم اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند در غیر اینصورت جابه‌جا خواهیم کرد که در پایان این بازده زمانی اعتبارات دستگاه‌هایی که جذب نکرده باشند جابه‌جا خواهد شد.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از دستگاه‌های نظارتی استان به ویژه سازمان بازرسی به دلیل همکاری با دستگاه‌ها و ارشاد جهت جلوگیری از برگشت اعتبارات تقدیر کرد و یادآور شد:  کمیته نظارت نهایت همکاری را در این خصوص داشته که نمونه آن همکاری برای جلوگیری از برگشت ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات سازمان نوسازی مدارس بود.
حاجی‌زاده خطاب به مدیران عنوان کرد: پول و اعتبار وجود دارد، همه مجموعه استان هم پشتیبان و همراه دستگاه‌ها هستند و همکاری خوبی دارند در این شرایط اگر کاری انجام نشود ضعف از مدیران است و باید فرصت را به فرد دیگری داد.
حاجی‌زاده با بیان اینکه مدیران تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات در یک ماه باقی‌مانده انجام دهند، افزود: ذی‌حسابان دستگاه‌‌ها برای جذب اعتبارات اسناد خزانه کمک کنند.
وی بیان کرد: در همه شهرستان‌های استان پروژه‌ها از ۷ صبح تا ۸ شب فعال شوند، دلیلی ندارد پروژه‌ای ۴ عصر تعطیل باشد مدیران مربوطه بازدید از پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.
حاجی‌زاده در بخش دوم سخنان خود با طراحی اولویت‌های استان گفت: آب شرب، راه روستایی، زیرساخت‌ها و مبلمان شهری، مدارس و آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ارتباطات و فناوری اطلاعات اولویت‌های سال ۱۴۰۱ کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی به تفاهم‌نامه ۵۴ میلیاردی استانداری و حوزه وزارت نفت اشاره و عنوان کرد: یک سوم اعتبارات ۵۴ میلیاردی شهرهای نفتی به حوزه فرهنگ اختصاص یافت.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات وزارت نفت باند دوم کمربندی گچساران، باند دوم کمربندی باشت و محور لیکک_ جایزان دیده شده است.
این نشست حاشیه‌های جالبی هم داشت.
در این نشست و بعد از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد 2 تذکر به مدیران برای رعایت برخی نکات در جلسات داد.

استاندار در ابتدا از مدیران خود خواست که هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی دکمه‌های کت آن‌ها به احترام پخش سرود بسته شود و پروتکل‌های رسمی در هنگام پخش سرود و به احترام آن رعایت شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به مدیران خود آداب نشستن در مقابل مدیر مافوق را هم متذکر شد که مدیر برای رعایت سلسسه مراتب باید در هنگام نشستن روبروی مافوق خود از انداختن پا به روی یکدیگر پرهیز کند تا شان خودش و مافوق حفظ شود.
البته استاندار به مدیران خود گفت که چنین نکاتی در نشست‌های آینده نیز گوشزد خواهد شد.
 یکی دیگر از نکات جالب توجه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به تعریف و تمجید فرمانداران از یک مدیر برمی‌گشت.
در این نشست اعلام شد که آب و فاضلاب استان تاکنون نتوانسته مبلغ 212 میلیارد تومان اعتبارات نقد را جذب کند در حالی که کام بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مناطق روستایی تشنه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه از آب و فاضلاب استان خواست تا اعتبارات حوزه آب جذب شود چرا که داد فرمانداران از بی‌آبی در روستاها درآمده است.
اما با وجود چنین مشکلی باز هم فرمانداران به صورت تمام قد از مدیریت آب و فاضلاب استان تقدیر و تشکر می کردند که دبیر جلسه گفت: این جذب نشدن اعتبارات و مشکلات کم آبی و فریاد مسئولان از یک طرف و تعریف و تمجید آن‌ها از مدیریت آب و فاضلاب از سوی دیگر در نوع خود جالب است!؟
نام شما

آدرس ايميل شما

شیرزاد صالحی
United Arab Emirates
این‌استاندار ضعیف است و تحت فشار نمایندگان
میلاد
Iran, Islamic Republic of
😂واقعا دبیر جلسه ، آخر سر حرف قشنگی زد و انصافا از این همه مطلب زده شده همین حرفش به دل نشست . واقعا چرا فرمانداران.......
تمجید
Iran, Islamic Republic of
تمجید به سبک موحد همینه
بی معنی و هدفدار
حمید
Iran, Islamic Republic of
آخرالزمانه
Iran, Islamic Republic of
تعارض منافع باعث این ناهماهنگی ها می شود مردم شبانه روز از درد بی آبی مینالد به چایی اینکه فرمانداران مطالبه گر حقوق مردم باشند دلیل خودسازی آبیار را پیگیری کنند می آیند از مدیر عامل ابفا تقدیر تمجید و تعریف می کنند حوزه بازرسی باید پیگیری کنند دلیل این تعریف و تمجیدها برای چه بوده حتما یه جای کار می لنگد
Iran, Islamic Republic of
خواهشا‌سانسور‌نکنید‌
جناب‌استاندار‌‌مطمئن‌باشید‌‌ فرمانداران‌توسط
مدیر‌کل‌مربوط
ای‌صندلی‌‌ریاست‌چه‌ها‌کی‌نمی‌کنی‌؟
Iran, Islamic Republic of
بازم برخه ضعیف ترین اعلام شد
ع.س
Iran, Islamic Republic of
جالبتر این که از عملکرد خوب مدیرعامل اب و فاضلاب تقدیر شد ؟!!!! این درحالی است که ابدار همین اداره به خاطر تاخیر در پرداخت حقوق خودسوزی کرد!!!! استان که نیست ..
Iran, Islamic Republic of
آخ وه بخت عسکر
داود
Canada
استاندار خیلی کار خوبی کرده که حتی طرز نشستن را به مدیران گوشزد کرده!
اما وقتی می‌گوید یک ریال از بودجه نباید برگشت بخوره باید استان را به بهشت اگر نشد حتما به گلستان تبدیل کنند!!
مسافر
Iran, Islamic Republic of
یاسوج شهر نیست یه روستای بزرگه
United States
ای دادم سی ایالت های لر نشین !!
همشون چی هم هدن
ای بابا
Iran, Islamic Republic of
این // هم فقط کارش پارتی بازی خیلی آه و نفرین پشت سرشه فقط به فکر اینه فک و فامیله خودشو بیاره سر کار اومده اینجا بقیه رو اصلاح کنه یکی نیست بهش بگه اول عملکرد خودتو ببین مسئول جهادی...خخخخ
Denmark
ایشان استانداری رابا پادگان اشتباه گرفته.
Iran, Islamic Republic of
فرمانداران نه کار مدیریتی کرده اند نه کار اجرایی کردند و نه سیاستمدارند بدهکاری های نمایندگان بابت بدهی... هر پست فرمانداری برای طایفه فرمانداران گچساران و باشت یک میلیارد و دویست میلیون تومان آب خورده آقای استاندار هم قدرت مدیریت و انتخاب فرماندار بعنوان نماینده سیاسی دولت ندارد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر عامل آبفای باید مواخذه شود به خاطر خود سوزی آبیار یک خود سوزی اول دولت سیزدهم و استانداری آقای احمد زاده اتفاق افتاد با توجه به فضای سیاسی حاکم به یک سید بسیار محترم خادم الشهدا چنان تاختند که فکر نمی کردند سهل انگاری مسامحه و مقصری مدیران دوران خودشان دامن آنها را خواهد گرفت مگر جان آن بنده خدای قبلی رحمت الله علیه از این بنده خدا رحمت الله علیه زیاد تر بود یا اینکه شما شانه زیر بار مسولیت خالی می کنید آقای استاندار روز قیامت چه جوابی داری به خاطر این بی تفاوتی
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1