تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۴۷۳۶۴
مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شناسایی مزرعه خشخاش در اکبرآباد یاسوج / کشف کارگاه تولید مشروبات الکلی در شهرک یاسوج

۰
انهدام مزرعه خشخاش و کارگاه تولید مشروبات الکلی در یاسوج (+ تصاویر )
کبنا ؛کشف مزرعه خشخاش و 1500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج دو خبر مهم امروز دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه‌ی برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج، یک مزرعه‌ی کشت خشخاش کشف و امحاء شد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر، گفت: با ارائه‌ی گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.
مسعودی کِوِشک در ادامه اظهار داشت: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی‌های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.
وی افزود: در این مزرعه بیش از 500 بوته‌ی خشخاش کشت شده بود و با حضور مقتدرانه‌ی پرسنل خدوم ناجا و یگان امداد شهرستان امحاء و معدوم سازی انجام، و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده‌ی قضایی تشکیل شد.
مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهد شد. 
 وی درپایان گفت: از شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد محترم تقاضا داریم تا درصورت مشاهده‌ی چنین مواردی موضوع را جهت برخورد قانونی از طریق خط ارتباطی «سامد ک.ب» با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را، به منظور بررسی، از طریق پیام رسان‌های مطرح بصورت محرمانه به دادستان عمومی و انقلاب ارسال، و یا به نیروی انتظامی اعلام نمایند
کارگاه تولید مشروبات الکلی و کشف بیش از 1500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج
کارگاه تولید مشروبات الکلی شناسایی شد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر، گفت: در این کارگاه بیش از یک هزار و 500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج کشف شد.
 مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات سردار فرماندهی انتظامی استان در ادامه گفت: در این کارگاه تجهیزات و دیگ تولید مشروبات در شهرک امام علی (ع) یاسوج کشف و ضبط گردید.
 مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: با ارائه‌ی گزارشی ازسوی پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، دستورات قضایی مقتضی ابلاغ و با انجام هماهنگی‌های لازم درمورخه ۱۴۰۱/۲/۶ کارگاه تولید مشروبات الکلی شناسایی و با حضور مقتدرانه‌ی پرسنل خدوم پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان، کارگاه مزبور پلمپ، ابزار و آلات تولید مشروبات توقیف و مشروبات تولیدی کشف و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر و جهت برخورد قانونی پرونده‌ی قضایی تشکیل شد. 
معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهدشد،
وی از شهروندان محترم درخواست کرد تا درصورت مشاهده‌ی چنین مواردی موضوع را جهت برخوردی قانونی به نیروی انتظامی و دادستانی اعلام نمایند.










نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1