کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انهدام مزرعه خشخاش و کارگاه تولید مشروبات الکلی در یاسوج (+ تصاویر )

6 ارديبهشت 1401 ساعت 14:56

کشف مزرعه خشخاش و 1500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج دو خبر مهم امروز دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بود.


کشف مزرعه خشخاش و 1500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج دو خبر مهم امروز دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه‌ی برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج، یک مزرعه‌ی کشت خشخاش کشف و امحاء شد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر، گفت: با ارائه‌ی گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.
مسعودی کِوِشک در ادامه اظهار داشت: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی‌های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.
وی افزود: در این مزرعه بیش از 500 بوته‌ی خشخاش کشت شده بود و با حضور مقتدرانه‌ی پرسنل خدوم ناجا و یگان امداد شهرستان امحاء و معدوم سازی انجام، و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده‌ی قضایی تشکیل شد.
مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهد شد. 
 وی درپایان گفت: از شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد محترم تقاضا داریم تا درصورت مشاهده‌ی چنین مواردی موضوع را جهت برخورد قانونی از طریق خط ارتباطی «سامد ک.ب» با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را، به منظور بررسی، از طریق پیام رسان‌های مطرح بصورت محرمانه به دادستان عمومی و انقلاب ارسال، و یا به نیروی انتظامی اعلام نمایند
کارگاه تولید مشروبات الکلی و کشف بیش از 1500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج
کارگاه تولید مشروبات الکلی شناسایی شد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر، گفت: در این کارگاه بیش از یک هزار و 500 لیتر مشروبات الکلی در یاسوج کشف شد.
 مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات سردار فرماندهی انتظامی استان در ادامه گفت: در این کارگاه تجهیزات و دیگ تولید مشروبات در شهرک امام علی (ع) یاسوج کشف و ضبط گردید.
 مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: با ارائه‌ی گزارشی ازسوی پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، دستورات قضایی مقتضی ابلاغ و با انجام هماهنگی‌های لازم درمورخه ۱۴۰۱/۲/۶ کارگاه تولید مشروبات الکلی شناسایی و با حضور مقتدرانه‌ی پرسنل خدوم پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان، کارگاه مزبور پلمپ، ابزار و آلات تولید مشروبات توقیف و مشروبات تولیدی کشف و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر و جهت برخورد قانونی پرونده‌ی قضایی تشکیل شد. 
معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهدشد،
وی از شهروندان محترم درخواست کرد تا درصورت مشاهده‌ی چنین مواردی موضوع را جهت برخوردی قانونی به نیروی انتظامی و دادستانی اعلام نمایند.











کد مطلب: 447364

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/447364/انهدام-مزرعه-خشخاش-کارگاه-تولید-مشروبات-الکلی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1