تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۴۱۱۴۴
جوابیه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به کبنانیوز؛

تاج‌الدینی: کبنانیوز به دنبال باج‌خواهی است

۱۶
۰
تاج‌الدینی: کبنانیوز به دنبال باج‌خواهی است
کبنا ؛ مدیر محترم سایت کبنا نیوز، احتراماً با توجه به درج اخبار و گزارشات متعدد و غیرطبیعی آن سایت در یکماه گذشته، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، عین متن پایین را به عنوان جوابیه در صفحه اول منتشر کنید.

بیشتر بخوانید:


بخش اول) ضعف‌های آشکار مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد / آقای استاندار لطفاً جهاد کشاورزی را از این بحران نجات دهید

چرا کسانی که حکم شلاق و انفصال داشتند هنوز در مسند قدرت هستند؟ / جای شکوه و ناراحتی دارد که عامل اساسی استخدامی‌های غیرقانونی در استان هنوز مدیرکل باشد! / توقع داریم همانطور که استخدامی‌های فله‌ای در دوره مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود در دولت عدالت محور هم استخدامی‌های فله‌ای ممنوع باشد

بخش سوم) فرصت‌هایی که از دست رفتند؛ سهل‌انگاری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های باغبانی و زراعت

بخش دوم) رد پایی از رویکرد جهادی دیده نمی‌شود؛ مدیریت ناکارآمد جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های دام و طیور

 به گزارش کبنا و به نقل از  روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج الدینی با اشاره به طرح برخی موضوعات حاشیه‌ای از سوی یک سایت خاص، گفت: همواره ارتباط بسیار مؤثر و کاری با رسانه‌ها داشته‌ایم و انتقادات و حمایت‌های آنان را یک سرمایه برای خود می دانیم اما در چند ماه قبل، سایت کبنا نیوز آنقدر ناشیانه و مغرضانه مطالبی کذب و سخیف را به مجموعه پاک و زحمت کش جهاد نسبت داده که حقیقتاً مجبور شدم برای حمایت از همکارانم توضیحاتی ارائه نمایم.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبل از هر چیز بگویم که به پیشنهاد روابط عمومی سازمان، قراردادی با سایت کبنا نیوز برای پوشش خبری اقدامات بخش کشاورزی منعقد شد و من چون فکر می‌کردم که این قرارداد با همه رسانه‌ها تنظیم خواهد شد آن را امضا کردم اما بعد از مدتی متوجه شدم که این قرارداد صرفاً با همین یک رسانه بوده و برای همین آن را اجحاف در حق بقیه خبرنگاران می‌دانستم و نسبت به آن خوش‌بین نبودم؛ از طرفی هرگونه پرداختی در این قرارداد مشروط به درج اخبار سازمان و ارائه صورت وضعیت از سوی سایت کبنا نیوز بود و چون هیچ کاری انجام ندادند و حتی یک خبر هم برای ما منتشر نکرد زیربار هرگونه پرداختی نرفتم.
 وی گفت: این سایت بعد از ناامیدی از دریافت پول شروع به درج اخبار کذب و بدون سند با تحریک عده‌ای که احتمالاً سودای ریاست سازمان را در سر داشتند، نموده است.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به حجم اخبار منفی و حاشیه‌ای این سازمان در یک محدوده زمانی یکماهه تصریح نمود: این سایت خبری تلاش کرده تا با درج این اخبار کذب و سواستفاده از اخلاق‌مداری و روحیه تعاملی مدیران جهاد، به خواسته خودش برسد.
 وی افزود: کبنا در تیتر خبری خود یک موضوع تند و حاشیه‌ای کاملاً بی‌ربط با متن می‌آورد در حالی که اصل خبر چیز دیگری است.
 تاج‌الدینی به چند مورد از اخبار کذب کبنا نیوز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این رسانه تیتر می‌زند زمین خواری در جهاد کشاورزی در حالی که زمین مورد ادعای این سایت در محدوده و در وسط شهر یاسوج است و هیچ ارتباطی با جهاد کشاورزی ندارد و جای بسی تعجب است که فردی سواد رسانه‌ای در حدی باشد که تفاوت زمین کشاورزی و زمین شهری را نداند و به هر قیمتی بخواهد هر چیزی را به جهاد کشاورزی ربط دهد.
 این مدیر یادآور شد: زمین مورد اشاره سایت کبنا نیوز یک زمین شخصی مورد اختلاف بین 2 خانواده است که پرونده آن در شعبه دوم حقوقی در حال رسیدگی است و ورود جهاد به این پرونده به درخواست دادگاه و برای طرح این اختلاف در شورای اصلاحات ارضی بود و اتهام زمین‌خواری یک اتهام ناشیانه و بی ربط به جهاد کشاورزی است.
 مگر می‌شود در وسط شهر یاسوج ۶۰ هکتار زمین خواری شود و هیچ نهاد امنیتی و اجرایی و قضایی متوجه آن نباشد؟ این اخبار مغرضانه و بی اساس با آبروی استان بازی می‌کند نه شخص تاج الدینی.
 وی گفت: اگر به خود من انتقاد شود و اگر مطالب مطرح شده واقعیت داشته باشند قطعاً استقبال می‌کنم اما واقعاً منفعت طلبی یک سایت آبروی بقیه خبرنگاران را هم می‌برد.
 تاج الدینی با اشاره به درج حداقل ۳۰ انتقاد در یکماه از سوی این سایت گفت: اگر این رسانه واقعاً دلسوز بخش کشاورزی است و دنبال باج‌خواهی نیست چرا در طول این ۴ سال اینگونه انتقاد نمی‌کرد؟
 وی اضافه کرد: در ادامه پاسخ همه ابهامات و اتهامات مطرح شده را به ریز و به صورت تخصصی خواهم داد و در محاکم قضایی پیگیر تضییع حق همکاران زحمت کش جهاد کشاورزی خواهم بود چرا که قرار نیست اگر یک مدیر جلوی زیاده خواهی یک فرد می‌ایستد با سواستفاده از رسانه هر اتهام و بهتانی را به او مطرح نمایند.
کبنا نیوز به زودی در مطلبی پاسخ رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را با مستندات دقیق خواهد داد.




نام شما

آدرس ايميل شما

دامدار صنعتی
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز لطفاً پیگیر فروش خارج از شبکه بیش از 5000 تن نهاده دامی در سازمان جهاد باشید. رئیس سازمان وظیفه نظارت بر روند توزیع را داشته و دارد ولی متأسفانه بدلیل سو تدبیر ایشان و معاون امور دامش بالغ بر 20 میلیارد تومان از حق گاوداران ضایع گردیده. این یکی از مهمترین پرونده های فروش خارج از شبکه نهاده می باشد. لطفاً ورود کنید. هر استان دیگری اتفاق افتاده بود الان عوامل مرتبط را بازداشت موقت میکردند تا حکم نهایی صادر شود
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای تاج الدینی..
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
باسلام
از سازمان بازرسی و دادگستری و سایت کینانیوز می خواهیم به ماجراهای توزیع نهاده های دامی در &و & و &یکی از کارکنان بنام & ورود کند.ماکشاورزان ناراضی هستیم
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج الدینی کشاورزی استان رانابود کرده باغداری نابود دامپروری نابود از استاندار محترم استان تقاضا می شود که یک مدیر انقلابی وجهادی جایگزین ایشان بشود باغ وباغداری در شهرستان دنا مخصوصا شهر سی سخت نابود شده است درصورتیکه سی سخت قطب باغداری منطقه بود حالا با مدیریت ضعیف تاج الدینی به فراموشی سپرده شده است ضمنا اقای مهندس اراسته مدیر جهاد وکشاورزی شهرستان دنا انسان شایسته ومدیر خیلی خوبی می باشد اما تاج الدینی بهایی به شهرستان دنا نمی دهد وبودجه ای برای دنا در نظر نمیگیرد
نجفی
Iran, Islamic Republic of
این //اونی نیست که با دلستر و هایپ و رانی و ویتامین سی برا مردم کار انجام میده؟
سی سختی پور
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم ///که الان می فرمایند باید مدیر کل بشه از همکارانش باج میگرفت برای مرخصی دادن به اونها. دلم خیلی برا مملکت می سوزه.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایی شان و شخصیت یک سازمان را با آوردن نام های ... خراب نکنید همه ما میدونیم // که در سی سخت مدیر هست فقط به واسطه فامیل بازی و طایفه گری اونجا نشسته وگر نه ایشان کارشناس اب و خاک
دانسته
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن انچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک...حالا جناب مدیر جهاد سی سخت . به دنا بعد بیارنش برا سازمان... به اون عقل سلیم رجوع ک دوست عزیز
صابری
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من در جهاد سی سخت بودم مدیر / برای قبولی روحانی داشت به همراه برخی دوستان بزرگوار که الان معاونش هست رقص و پایکوبی می کردند. حالا بر منطق نماینده ایشان مدیر هست و تازه عنوان کرده من اصول گرایی محض هستم... الفاتحه برای استان
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا خوب مدیر سایت رو سوزوندی
Iran, Islamic Republic of
&محکومیت داشت همین امر باعث ارتقای ایشان شد خبر کبنا واقعیت دارد
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا آبروی استان رو لگدمال کرده
محمدولایی
Romania
رسانه ها دربین مردمند وسخن ودرد دلهای مردم را بیان میکنند ::::نفعی هم جز ناراحتی ندارد :::مجبورند خوب وبد را بگویند ::::اما اگه کسانی ناراحت شدند هم میتوانند :::::ادعای خود را به حق به اطلاع مردم برسانند ::::: اینا که از خود من در آوردی ندارند :::: مثلا ::::کود اولا که پیدا نیست مگر درپستوهای دلالها ::::زمینهای کشاورزی :::بایر شده اند تا جایی که حتی علوفه کافی هم نایابه :::::مراتعها را رفتن با تعامل یا ۰۰۰۰گردو ؛؛؛؛درخت ::::منزل کرده اند :::مانده ای هم بوده را قرغ کرده اند :::::: بیاییم:::::::: با کمک هم عقیده ها را یکی ::::وبا حمایت مسعولان استان درعمل ثابت کنیم راه را به عشق خدمت رفته ایم :::::::همه مدیران آرزوی خدمت دارند :::اما امکانات را استاندار محترم از گذشته تا حال آورده یانه ؟؟؟؟؟؟
گچساران سرای من
Iran, Islamic Republic of
شرکت‌ پشتیبانی ،شرکت غله ، شرکت خدمات حمایتی ،هر سه به این استان و هنوز هم ادامه دارد . من مستند حرف میزنم و موارد را به زودی به مدیر سایت کبنا خواهم نوشت . یک مورد را اشاره کردم و کبنا نیوز هم منتشر کرد منتظر جواب جهاد کشاورزی می مانم .
Romania
آقای تاج الدینی زمان ریاستت بر سازمان جهادکشاورزی اطلاعی از عملکرد ندارم ولی زمان ریاستت بر امو اراضی با فشار بر آقای اکوانیان ..
کشاورز
Romania
انصافا کبنا مطالبش دروغه و برای باج خواهیه... جهاد کشاورزی خوب یا بد بماند اما این آقا دنبال منافع خودشه....
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1