کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به کبنانیوز؛

تاج‌الدینی: کبنانیوز به دنبال باج‌خواهی است

20 آبان 1400 ساعت 16:57

 مدیر محترم سایت کبنانیوز، احتراماً با توجه به درج اخبار و گزارشات متعدد و غیرطبیعی آن سایت در یکماه گذشته، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، عین متن پایین را به عنوان جوابیه در صفحه اول منتشر کنید.


 مدیر محترم سایت کبنانیوز، احتراماً با توجه به درج اخبار و گزارشات متعدد و غیرطبیعی آن سایت در یکماه گذشته، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، عین متن پایین را به عنوان جوابیه در صفحه اول منتشر کنید.

بیشتر بخوانید:


بخش اول) ضعف‌های آشکار مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد / آقای استاندار لطفاً جهاد کشاورزی را از این بحران نجات دهید

چرا کسانی که حکم شلاق و انفصال داشتند هنوز در مسند قدرت هستند؟ / جای شکوه و ناراحتی دارد که عامل اساسی استخدامی‌های غیرقانونی در استان هنوز مدیرکل باشد! / توقع داریم همانطور که استخدامی‌های فله‌ای در دوره مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود در دولت عدالت محور هم استخدامی‌های فله‌ای ممنوع باشد

بخش سوم) فرصت‌هایی که از دست رفتند؛ سهل‌انگاری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های باغبانی و زراعت

بخش دوم) رد پایی از رویکرد جهادی دیده نمی‌شود؛ مدیریت ناکارآمد جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های دام و طیور

 به گزارش کبنا و به نقل از  روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج الدینی با اشاره به طرح برخی موضوعات حاشیه‌ای از سوی یک سایت خاص، گفت: همواره ارتباط بسیار مؤثر و کاری با رسانه‌ها داشته‌ایم و انتقادات و حمایت‌های آنان را یک سرمایه برای خود می دانیم اما در چند ماه قبل، سایت کبنانیوز آنقدر ناشیانه و مغرضانه مطالبی کذب و سخیف را به مجموعه پاک و زحمت کش جهاد نسبت داده که حقیقتاً مجبور شدم برای حمایت از همکارانم توضیحاتی ارائه نمایم.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبل از هر چیز بگویم که به پیشنهاد روابط عمومی سازمان، قراردادی با سایت کبنانیوز برای پوشش خبری اقدامات بخش کشاورزی منعقد شد و من چون فکر می‌کردم که این قرارداد با همه رسانه‌ها تنظیم خواهد شد آن را امضا کردم اما بعد از مدتی متوجه شدم که این قرارداد صرفاً با همین یک رسانه بوده و برای همین آن را اجحاف در حق بقیه خبرنگاران می‌دانستم و نسبت به آن خوش‌بین نبودم؛ از طرفی هرگونه پرداختی در این قرارداد مشروط به درج اخبار سازمان و ارائه صورت وضعیت از سوی سایت کبنانیوز بود و چون هیچ کاری انجام ندادند و حتی یک خبر هم برای ما منتشر نکرد زیربار هرگونه پرداختی نرفتم.
 وی گفت: این سایت بعد از ناامیدی از دریافت پول شروع به درج اخبار کذب و بدون سند با تحریک عده‌ای که احتمالاً سودای ریاست سازمان را در سر داشتند، نموده است.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به حجم اخبار منفی و حاشیه‌ای این سازمان در یک محدوده زمانی یکماهه تصریح نمود: این سایت خبری تلاش کرده تا با درج این اخبار کذب و سواستفاده از اخلاق‌مداری و روحیه تعاملی مدیران جهاد، به خواسته خودش برسد.
 وی افزود: کبنا در تیتر خبری خود یک موضوع تند و حاشیه‌ای کاملاً بی‌ربط با متن می‌آورد در حالی که اصل خبر چیز دیگری است.
 تاج‌الدینی به چند مورد از اخبار کذب کبنانیوز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این رسانه تیتر می‌زند زمین خواری در جهاد کشاورزی در حالی که زمین مورد ادعای این سایت در محدوده و در وسط شهر یاسوج است و هیچ ارتباطی با جهاد کشاورزی ندارد و جای بسی تعجب است که فردی سواد رسانه‌ای در حدی باشد که تفاوت زمین کشاورزی و زمین شهری را نداند و به هر قیمتی بخواهد هر چیزی را به جهاد کشاورزی ربط دهد.
 این مدیر یادآور شد: زمین مورد اشاره سایت کبنانیوز یک زمین شخصی مورد اختلاف بین 2 خانواده است که پرونده آن در شعبه دوم حقوقی در حال رسیدگی است و ورود جهاد به این پرونده به درخواست دادگاه و برای طرح این اختلاف در شورای اصلاحات ارضی بود و اتهام زمین‌خواری یک اتهام ناشیانه و بی ربط به جهاد کشاورزی است.
 مگر می‌شود در وسط شهر یاسوج ۶۰ هکتار زمین خواری شود و هیچ نهاد امنیتی و اجرایی و قضایی متوجه آن نباشد؟ این اخبار مغرضانه و بی اساس با آبروی استان بازی می‌کند نه شخص تاج الدینی.
 وی گفت: اگر به خود من انتقاد شود و اگر مطالب مطرح شده واقعیت داشته باشند قطعاً استقبال می‌کنم اما واقعاً منفعت طلبی یک سایت آبروی بقیه خبرنگاران را هم می‌برد.
 تاج الدینی با اشاره به درج حداقل ۳۰ انتقاد در یکماه از سوی این سایت گفت: اگر این رسانه واقعاً دلسوز بخش کشاورزی است و دنبال باج‌خواهی نیست چرا در طول این ۴ سال اینگونه انتقاد نمی‌کرد؟
 وی اضافه کرد: در ادامه پاسخ همه ابهامات و اتهامات مطرح شده را به ریز و به صورت تخصصی خواهم داد و در محاکم قضایی پیگیر تضییع حق همکاران زحمت کش جهاد کشاورزی خواهم بود چرا که قرار نیست اگر یک مدیر جلوی زیاده خواهی یک فرد می‌ایستد با سواستفاده از رسانه هر اتهام و بهتانی را به او مطرح نمایند.
کبنانیوز به زودی در مطلبی پاسخ رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را با مستندات دقیق خواهد داد.





کد مطلب: 441144

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/441144/تاج-الدینی-کبنانیوز-دنبال-باج-خواهی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1