تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۹۵۴۶
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار جوانان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور / مجتبی شریعتی: مدیران آینده باید دارای عدم انحرافات اخلاقی، مالی و فکری باشند / آقای احمدزاده مراقب نفوذ فرصت‌طلبان باشید / مدبرمقدم: فرمانده مبارزه با فساد را به استان برگردانید / هدایت‌خواه را وزیر آموزش و پرورش کنید + پاسخ وزیر کشور

۴۸
۱
دیدار جوانان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کشور / مجتبی شریعتی: مدیران آینده باید دارای عدم انحرافات اخلاقی، مالی و فکری باشند / آقای احمدزاده مراقب نفوذ فرصت‌طلبان باشید / مدبرمقدم: فرمانده مبارزه با فساد را به استان برگردانید / هدایت‌خواه را وزیر آموزش و پرورش کنید + پاسخ وزیر کشور
کبنا ؛جمعی از جوانان سیاسی اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد با احمد وحیدی وزیر کشور دیدار کردند و پیرامون مسائل استان و کشور دیدگاه‌ها و نظرات خودشان را مطرح کردند.
به گزارش کبنا؛ عصر روز (سه شنبه 6 مهر ماه 1400) نشست جمعی از جوانان اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد با احمد وحیدی وزیر کشور دیدار کردند.
مجتبی شریعتی از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و استاد دانشگاه یاسوج در سخنانی، اظهار داشت:در ابتدای سخن لازم است از وزیر کشور تشکر کنم که با اعتماد خود به یکی از جوانان شایسته‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد در سمت مشاور و دستیار وزیر کشور، ثابت کردند که بر خلاف برخی رویه‌های مذموم در سطح کلان، به تعهد و کاردانی افراد بیش از روابط و لابی‌های مرسوم اهمیت می‌دهند. و این را به فال نیک می‌گیریم که شاید سایر وزرا هم نسبت به نیروهای توانمند این استان همچین نگرشی پیدا کنند.
چون سایر دوستان مطالب و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را اشاره نمودند، بنده می‌خواهم از دریچه‌ی دیگری به موضوع نگاه کنم.
نگرانی بنده، دغدغه‌ی طایفه و قوم، شهر، استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی ایران نیست. دغدغه‌ام ام القرای اسلامی است که امروز مرجع امید و تحرک همه‌ی آزادگان جهان است.
دغدغه‌ی من و دوستان انقلابیم این است که، حال که چشمان فرزند فلسطینی، کودک یمنی و دانش آموز افغانی به موفقیت دولت اسلامی ایران دوخته شده است تا با الگوبرداری و تاسی از آن در برابر دیکتاتورهای زمانه‌ی خود بایستند، نکند که با سهل انگاری ما، موجبات تضعیف ایران اسلامی و در نهایت ناامیدی تمام مظلومین جهان را فراهم نماییم.
جناب دکتر وحیدی، به نظر می‌رسد که دیگر بهانه‌ای باقی نمانده باشد و این فرصت‌ها کمتر تکرار شود.
امروز دولت انقلابی و همه‌ی عناصر هویت بخش ملت به قدرت نیاز دارند و قدرت هم به کارگزاران سالم وابسته است.
دوستان گفتند که کارگزاران دولت اسلامی باید انقلابی و کارآمد باشند بنده اضافه می‌کنم که از منظر سلبی نیز باید افرادی باشند که دارای عدم انحرافات اخلاقی، مالی و فکری باشند.
ضمن تشکر از وزیر کشور که با انتخاب فرزندی انقلابی و کاردان از همین سرزمین، اعتماد دولت اسلامی را به لیاقت و توانمندی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد نشان دادند. از جناب آقای احمدزاده، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای از جمله قومیت، جریان‌ها و همچنین لابی‌های سیاسی، مراقب نفوذ فرصت طلبان باشند و بدانند این جهش بزرگ تنها به مدد استفاده از نیروهای انقلابی، کاردان و دارای پیشینه‌ی مثبت در همه عرصه‌ها محقق خواهد شد. جوانان و جریان انقلابی استان هم بدون هیچ سهم خواهی، آماده حمایت و یاری استاندار و دولت جناب آقای رئیسی است و بسیار به آینده امیدوار است. باشد که با جبران عقب ماندگی‌ها و جهشی مناسب، امید و پویایی به بدنه‌ی جامعه تزریق گردد و شاهد شکوفایی ایران و نشاط همه‌ی دلبستگان به انقلاب اسلامی در سرتاسر گیتی باشیم.
عاطفه سادات مدبرنژاد از زنان و نخبگان فرهنگی حاضر در این نشست، اینگونه گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروزه ما زنانی داریم باسواد، تحصیل کرده و فعال در حوزه‌های مختلف جامعه اما متاسفانه آنچنان که باید از ظرفیت و توانایی زنان استفاده نمی‌شود؛ در خواستی که ما داریم این است که به زنان در سطوح مدیریتی توجه ویژه شود و به توانایی آنها اعتماد شود.
ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مبتنی بر عدالت است و بر برابری زن و مرد تاکید فراوان می‌شود لذا خواهش داریم به شاخص‌های عدالت جنسیتی چون سلامتی جسمانی و روانی زنان و دسترسی زنان به امکانات بهداشتی مورد نیاز؛ آموزش و پژوهش زنان توجه ویژه شود.
متاسفانه ما با آسیب‌های اجتماعی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنیم
اعتیاد یکی از این آسیب‌ها است و امروزه اعتیاد زنان و دختران روندی افزایشی دارد لذا آموزش مهارت‌های زندگی و بستر سازی شغلی و اقتصادی برای زنان از مطالبات مهم زنان می‌باشد.
ما در استانمان زنانی داریم کارافرین و فعال در حوزه اقتصادی؛ به ظرفیت این بانوان توانمند توجه و از آنها حمایت شود.
در پایان باید به پدیده تأخیر در ازدواج، مادری و فرزنداوری اشاره کنم که به نظر می‌رسد یکی از دلایل آن قوانین ادارات و دانشگاه‌ها می‌باشد لذا باید برای اصلاح قوانین گام جدی برداشت و به مادران شاغل توجه جدی داشت.
تحقق این مطالبات نیازمند همراهی و مشارکت دولت و مجلس است و امیدواریم با تعاملی که بین مجلس و دولت انقلابی وجود دارد هرچه سریعتر مطالبات زنان پاسخ داده شود.
     
فیلم صحبت‌های عاطفه سادات مدبرنژاد خطاب به وزیر کشور

اسماعیل مدبرمقدم یکی از جوانان حاضر در این نشست، اظهار داشت: وقتی رئیس جمهور در حکم آقای دکتر احمدزاده می‌نویسد، اتحاد قومی و قبیله‌ای ایجاد کنید، پیام معناداری به جامعه مخابره می‌کند که سیاسیون چه بر سر این استان آورده‌اند که رئیس جمهور به بحث قومی و طایفه‌ای ورود کند.
مدبرمقدم گفت: ما نه اصلاح طلبیم و نه اصولگرا بلکه فرزند انقلابیم و جز برای انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف انقلاب قلمی و قدمی بر نمی‌داریم و وابسته و دلبسته هیچ شخص و حزب و گروهی نیستیم. اگر سیاسی کاری سیاست زده‌هایی به اسم سیاسیون را کنار بگذاریم شاهد وحدت خوبی در بین طوایف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها هستیم.

 وی ادامه داد: آقای دکتر وحیدی لطفاً در آینده نزدیک که به استان ما سفر خواهید داشت به جای سفر پروازی، از جاده سمیرم به یاسوج بیایید تا متوجه جاده‌های مرگ در کهگیلویه و بویراحمد بشوید و همچنین در بحث فرهنگ کار باید ابتدا زیرساخت را فراهم کنید. گر جوانان ما نرخ بالای بیکاری را دارند بخاطر نبود فضای مناسب از جمله کارخانه‌های بزرگ و صنعت در استان است، آقای وحیدی فکری به حال این جوانان توانمند و مظلوم کنید.
 مدبرمقدم افزود: جناب وزیر کشور ضمن تشکر از انتصاب استاندار بومی، امیدواریم پیام ما را به هیئت دولت برای استفاده از دو نیروی توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز ،قای سید یوسف مرادی به عنوان رئیس سازمان محیط زیست و آقای دکتر هدایت خواه به عنوان وزیر آموزش و پرورش برساندید.

 اسماعیل مدبرمقدم خطاب به استاندار جدید گفت: ضمن تبریک به دکتر احمدزاده امیدواریم همانگونه که در حکم ایشان بحث بیانیه گام دوم و استفاده از جوانان آمده است، از نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی و کلیدی استان استفاده کنند و از واژه مشاورین جوان عبور کرده و جوانان را در به معنای واقعی کلمه در مدیریت‌ها بکارگیرند.
مدبرمقدم در ادامه گفت: جناب دکتر احمدزاده امیدواریم از آقای دکتر شهرام مهدوی مطلق که فرماندهی مبارزه با فساد و خارج کردن بیت المال از دست مفسدین را از جمله کارخانه قند یاسوج و دشت سقاوه و همچنین چندین پرونده زمین خواری و کوه خواری برعهده داشت را به استان دعوت و در بالاترین حوزه معاونتی خود بکار گیرید.
 مدبرمقدم در پایان ضمن حمایت از دکتر احمدزاده اعلام کرد: تمام قدرت جوانان و شبکه همراه خود و مجموعه‌های جوان را برای همراهی و موفقیت ایشان به کار خواهند گرفت و همچنین در کنار حجت الاسلام پیش قدم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش خود را برای موفقیت دولت انقلابی خواهیم کرد.
رضا پیشوا از دیگر جوانان شهرستان بویراحمد، در حضور وزیر کشور درباره مسئله شورای شهر یاسوج و حذف غیرقانونی دو نفر از اعضا شورا نکاتی را بیان کرد که مورد استقبال وزیر کشور قرار گرفت و گفت به صورت جدی پیگیر موضوع هستیم و به زودی مشکل حل خواهد شد.
توصیه وزیر کشور به جوانان کهگیلویه و بویراحمد

احمد وحیدی وزیر کشور
در این دیدار در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل این استان به دست جوانان حل می‌شود چرا که جوانان وابستگی سیاسی، قومی، قبیله‌ای و منطقه‌ای ندارند و نباید هم داشته باشند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان به چشم‌اندازهای بزرگ فکر می‌کنند، افزود: اگر اینگونه باشد راحت‌تر می‌توانید مسائل و مشکلات را حل کنید. در مسائل کوچک نمانید و افق‌های بزرگی داشته باشید.
وی بیان کرد: از شما جوانان خواهش می‌کنم با هم باشید و گروه به گروه نشوید البته چارچوب نظام، انقلاب و رهبری را داشته باشید که شرط قطعی پیروزی هم همین است.
وحیدی به چپ و راست بودن جناح‌ها اشاره و عنوان کرد: کسانی که این بحث را مطرح کردند رسومات مارکسیستی داشتند لذا  توصیه می‌کنم جوانان مرزبندی‌های دروغین چپ و راست را بشکنند.
وی با تاکید مجدد بر با هم بودن جوانان گفت: این یکی بودن معجزه می‌کند، مثل رزمنده‌هایی دوران دفاع مقدس که با هم بودن معجزه‌های بزرگی ایجاد کرد.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند تفرقه ایجاد کنند اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم این نقشه دشمنان هم نقش برآب می‌شود البته نباید فقط منتظر بمانیم که همه چیز را دولت حل کند.

وی با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه جوانان باشد و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کند، گفت: در این استان مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که حل مشکلات به تنهایی از دست دولت برنمی‌آید و نیازمند همکاری همه است.
وی با اشاره به اینکه جوانان مرجعیت جدیدی در استان ایجاد کنند، گفت: چرا باید در استان کهگیلویه و بویراحمد مفهوم خون‌بست وجود داشته باشد، این ظلم در حق بانوان است و باید حذف شود.
وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که جوانان در صحنه حضور داشته باشند و اهمیت دادن به جوانان و استفاده از این قشر با انگیزه و توانمند از مهمترین اولویت‌های دولت است.


نام شما

آدرس ايميل شما

اصول گرا
United States
مدبر مقدم کیه و چکاره است؟ نخبه کجا بود؟ حیف که وقت مسؤلین به این شکل تلف شود. این جملات بی اساس چیه؟ یک طرف خواهان استفاده از جوانان و طرف دیگر خواهان استفاده از کهنسالان بی تاثیر است.
Iran, Islamic Republic of
نسوز عزیزم نسوز
محمد
Romania
مرادی هالو ولکن دنبال چنید
واقعیت گرا
United States
حیف این جملات بی ارزشی که شخصی به نام مدبر ارائه داده. جاده سمیرم _یاسوج باید از چه مسیر دیگری احداث می شد؟ آیا باید بر فراز کوه دنا پیاده می شد؟
Iran, Islamic Republic of
لیاقت شما همین جاده مرگه.من فکر میکنم شما دیپلم هم نداری که اینگونه اظهار فضل میکنید.نیازی به جاده رو کوه ساختن نیست.۱.عریض کردن جاده۲.حذف مسیرهای پرخطر.۳.احداث راه آهن یاسوج اقلید۴.تقویت مسیرهای پروازی
واقعیت گرا
United States
این مدبر کیه که این جملات بی پایه را مطرح نموده. چرا فعالیت های نظام را زیر سوال برده! چقدر هزینه ی جاده سمیرم_ یاسوج شده؟ این ناسپاس و پر ادعا و نا آگاه خیال می کنه جاده سمیرم_ یا سوج باید از فراز کوه دنا عبور کنه! ما باید شکر گذار این همه خدمت باشیم
Iran, Islamic Republic of
آخه چه سابقه ای در آموزش و پرورش دارد که حتی مدیرکل شود؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون ۳۰ سال معلم بودن عزیز دل برادر
Iran, Islamic Republic of
درست است که روشنفکر نماینده هستش ولی هنوز هدایت خواه بین مردم و جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سخنان عالمانه جناب دکتر شریعتی
دنای سربلند
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای احمد زاده باید مراقب نفوذ فرصت طلبان باشد دولت عدالت خواه رئیسی است
حقگو
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوشم آمد از این نگاه بزرگ‌ به جای اینکه درگیر نگاه های تنگ منطقه ای و قومی باشد. از منظر یک انقلابی سخن گفته است.
وزیر کشور و استاندار هم از این سطح صحبت خوشحال شدند
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه و تفکر هدایت خواهی با طبع مردم سازگار نیست در انتخابات ریاست جمهوری با همه رد و صلاحیت ها و تنگ کردن دایره و محدودیت ها ی شورای نگهبان کمتر از 30درصد واجدین به رئیسی رای دادند انتخابات واقعی 1396بود که رئیسی در مقابل مردم شکست خورد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه اگر هدایت خواه بود تهران برای مجلس راهش می دادند حتی نگذاشتند در لیست بچه ها جای بگیره
دلیرج
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این ملی نگری‌. تا کی باید حسادت ها و تنگ نظری ها پ رقابت های جریان انقلابی موجب پس رفت استان شود.
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
امان از فرصت طلبان و نفوذی ها
پرتوی
Iran, Islamic Republic of
به نام روشنفکر و آرمان، به کام منتظریان و فضیلت
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت ایما که ای جوانل دست پرورده هدایت خواه می خواهن برای استان کار کنند ،چطور این جلسه پنهانی برگزار برگزار شد ،هرچه هدایت خواه سی استانداری تلاش کرد تا برسه و وزرارتش ،بس کنید ده بزارید مسولین کارشون را انجام بدهندبه خدا علیه همتون به دفتری رهبری می رویم
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ
اصولگرایان بویر احمد گچساران وگرمسیر
Iran, Islamic Republic of
هرچه اختلاف مابین اصولگرایان است همین اقای هدایتخواه از زمان دور نمایندگی اول تا حالا که استاندار را سید مسعود حسینی گذاشت تا حالا همیشه بدش از گچساران خصوصا بویر احمد خواهشن ریس جمهور محترم ووزیر کشور خودشان میدانند چه کنند چرا اصولگرایان بویر احمد گرمسیر را در جلسه تودیع معارفه دعوت نکردند
اصولگرایان بویر احمد گچساران وگرمسیر
Iran, Islamic Republic of
هرچه اختلاف مابین اصولگرایان است همین اقای هدایتخواه از زمان دور نمایندگی اول تا حالا که استاندار را سید مسعود حسینی گذاشت تا حالا همیشه بدش از گچساران خصوصا بویر احمد خواهشن ریس جمهور محترم ووزیر کشور خودشان میدانند چه کنند چرا اصولگرایان بویر احمد گرمسیر را در جلسه تودیع معارفه دعوت نکردند
Iran, Islamic Republic of
در شورای یاسوج /کنار گذاشته شدند
Iran, Islamic Republic of
این جلسه :
برگزاری جلسه با مخالفین نماینده بویراحمد ودنا کاری به صلاح
و مصلحت نیست
هرکسی پیسنهاد وبرکزاری این نشست وجلسه راداده است خیرخواه اقای استاندار نبوده است
این افرادر حاضر درجلسه؛ نماینده چه کسری وچنددرصد از جامعه امروز می باشند
این افرادر نماینده تفکری هستند که بارها با رای مرد در انتخابات مجلس از سال ۹۰تا کنون دست رد به سینه آنها زده شده است
برگزاری این جلسات با نمایندگان تفکر اقلیتی وحداقلی جامعه یعنی نادیده گرفتن نماینده بویراخمد ودنا ومارگون وخیل عطیم طرفدارن ایشان.
وحدت ویگپارچگی جامعه را با نشست وجلسه با کسانی که نماینده تفکر حداقلی واقلیتی جامعه هستند برگزار نکنید
اینها فقط دغدغه خودشان ودوستانشان را مطرح میکنند نه دغدغه مردم را.
چون خودشان خوب میدانند بین مردم پایگاه وجایگاه ندارند
فقط خوب حرف می زنند
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه برای وزیر آموزش و پرورش خنده‌دار است .مگر آدم قحطه اینا چرا اینقدر رو دارند
Iran, Islamic Republic of
چقدرخنده داراست هدایتخواه وزیر چه پیشنهاد خندوانه ای است
Iran, Islamic Republic of
لابد میخوای بگی روشنفکر و برای اموزش و پرورش انتخاب کنند.روشنفکر با این عملکرد ضعیفش به تاریخ میپیوندد.
معلم
Iran, Islamic Republic of
چقدرمدبرانه !!!
جوان انقلابی که دل بسته جریان سیاسی نیست وبخاطرجوانگرایی سفارش پیران سیاست باز را میکند
جوان معمولی
Iran, Islamic Republic of
شما به چه حقی یک عده از طرفداران هدایتخواه را برداشتید بردید پیش وزیر کشور و نام جوانان کهگیلویه و بویراحمد را مصادره و بدنام کرده اید؟؟؟ لابد این هم از اقدامات انقلابی شماست؟
بدانید با این فیلم بازی بجایی نخواهید رسید
Iran, Islamic Republic of
اقای مدبر در همین چند دقیقه حرف های خدتو نقض کردی چند سطر بالاتر گفتی وابسته به هیچ فرد وحزب نیستم یک دقیقه بعد سفارش فردی دران جمع کردی این یعنی سوء استفاده از تریبون وموقعیت برادر من اینکارا نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چشم ایرانی به کی دوخته شده،واقعا جای بسی تأسف داره.
Iran, Islamic Republic of
این جلسه صددرصد اشتباه بود
نباید ازصداقت اقای استاندار این اقایان چنین حلساتی
سیاسی به نفع کاندید شکست خورده انتخابات انتخابات اسفند۹۸
برگزارنمایند
به قول اقای لاریجانی
اینها تعدادشون کم ولی صداشون زیاداست
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورت جبهه پایداریه که نماینده شما گزینه این جبهه بود
عادل
Iran, Islamic Republic of
اگر چپ و راست ساختگی و بی اساس است و باید همه با هم باشیم که بسیار عالی استچرا شما عمل نمیکنید کدام غیر اصولگرا در کابینه است
شاهزینعلی
کی اینا را انتخاب کرده بود
Iran, Islamic Republic of
طرفداران هدایتخواه آبرویی براش نگذاشتن
یک روز میگن رئیس ستاد بشه و نمیشه
یک روز میگن استاندار بشه و نمیشه
یک روز میگن وزیر بشه و نمیشه
و .........
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا فقط یک طیف خاص جوان نخبه داره!!!
Iran, Islamic Republic of
استان نیاز به پوست اندازی دارد مدیرانی که وضعیت استان را به قهقرا کشاندند و منافع شخصی خود را بر منافع عموم ترجبح دادند باید قبل از عزل جوابگوی عملکرد ضعیفشان باشند .مدیرانی که با تغییر سیاسیون مخصوصا نمایندگان مجلس,چهره عوض میکنند .
آراسته
Iran, Islamic Republic of
باش.اینمش رئیس جمهور
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
والا نمیدونم این آقای مدبر کجا بوده که اینطور دایه دار شده ، اصلا جنابعالی چکاره مملکت هستید که میخواهید وزیر بگذارید ،تو که بیشتر وقت‌ها هدایت خواه رو عامل انشقاق اصولگرایان میدونید چطور آلان میخواید وزیرش بکنید .
این آقای هدایت خواه چه دسته گلی به ارمغان آورده
هشت سال مفت مجانی بدونه اینکه هزینه ای بکنه بخاطر اختلاف جناب آقای حاج دهراب پور و حاج مسعود حسینی مورد حمایت اصولگرایان قرار گرفت و در یک میدان خالی نماینده شدند . دوم که رأی نیاورند اما بالاخره چپوندنش .
جناب آقای مدبر اصلا جنابعالی رو نمی‌شناسم..
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه بجای دیکته کردن پست های متفاوت برای خود به طرق مختلف به دیگران بیاد معلم دینی قرآن باشه که برازنشون هسن. بسه دیگه
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که تا دیروز طرفدار روحانی بودند الان دور ریسی را گرفتند طرفداران واقعی ریسی طرفداران ۹۶ هستند اگه یک مرد پا‌ک دست داخل این استان هست اون هم دکتر هدایت خواه هست به ولاه اگر خودش میخاست استاندار بشه چشم بسته میشد ایشان چشمش پیش پست نیست وگرنه کور میشدید میدیدید بازی آخرش خوشه ،بنگریم حال را وو بنگریم قال را نماینده های یک دوره
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه هیچ وقت دنبال استانداری نبوده.هیچ وقت دنبال وزارت نبوده .من نمیدونم چطور یه عده خودشون را اینقدر پاره میکنند.هدایت خواه هیچ پست و مقامی نداره این قدر عرصه بر شماها تنگ شده اگه کاره ای بودند چی کار میکردید.حقیقت اینه که مرده هدایت خواه اثرش بیشتر از شماهاست.از کبنای عزیز میخوام درج کند ممنون
Iran, Islamic Republic of
اصلا کاری به درست و غلط تفکر و راه هدایت خواه ندارم .اتفاقا من کاملا هم موافق این نوع فکر و تفکر نیستم .
ولی تقریبا اطلاع دارم تا الان هدایت خواه هیچ پستی را قبول نکرده اند و همه را رد کرده و می گوید من می خواهم به کار فرهنگی خود ادامه دهم .اینها که می بینید مدام از طرف ایشان حرف می زنند عده محدودی هستند که می خواهند خود را مطرح کنند و از این نمد کلاهی برای خود درست کنند.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
سلام
یه پستی بدین به ای که فقط کارش نمره بیست اوردن و/یه پستی توی اموزش پرورش بهش بدین گناه داره
محمد
Iran, Islamic Republic of
/رو برای زنان انقلابی ما نگهدارد . اگر نبود تمام زنان کارآفرین ما بیچاره میشدن برو تعلیمات اجتماعیتو تدریس کن
م. معلم
Iran, Islamic Republic of
این خانم از جوانان خوش فکر، توانمند، خلاق، با پشتکار و نخبه هم استانی می باشد، اما متاسفنه در استان ما نخبه کشی فراوان است نمونه های آن کامنت های از سر حسادتی است که در مورد ایشان نوشته شده است، متاسفانه در استان ما فقط کافی است متوجه شوند کسی در حال رشد و پیشرفت است تمام تلاش خود را می کنند که او را زمین بزنند.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
خدا // با او کارنامه بیستش و مقالات صنعت آب // که سیش مقاله ردیف ایکنه و فقط وش ایگو بخون بیست بیار استعداد درخشان بره بالا و متن سیش اینویسه ایگو بره حفظ کن و بگو تا بسا یه جایی پست وت دان ، بنده خدا داخل آموزش پرورش همه ملا هستن / کم ختونه بکشیت و ظاهر بی روشنفکریت و زیر جلی خط و هدایت خواه ایگریت بازم شرف روشنفکر که ایشا دوتا نه محل وتون نیله
زهرا
Iran, Islamic Republic of
بدیسار رو با خودش برده گفته ازم فیلم بگیر از کبنا هم تمنا کن بزارش که بقیه ببیننش بعد چطور با خودکارشم بازی میکنه و داره صحبت می کنه خدایا تو به ما رحم کن چه بلایی سر این ملت اومده هر کی رسیده با دوتا بیست و نوزده شده نخبه و میخواد مدیر بشه تا کی این تاسفات رو تحمل کنیم
بیماری‌شناسی سیاسی در ایران امروز

بیماری‌شناسی سیاسی در ایران امروز

«دعوت از داوطلبانی که ثبت‌نام آنها در دانشگاه‌ها قطعی بوده و پس از ثبت‌نام به ایشان دانشجو ...
ردپای خانه‌های لوکس در معاملات بازار مسکن پایتخت

ردپای خانه‌های لوکس در معاملات بازار مسکن پایتخت

خرداد امسال تهران شاهد خرید و فروش حدود ۸۳۲ واحد مسکونی با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان ...
درد دارو

درد دارو

سه ماه از ابتدای سال گذشته و نظام بهداشت و درمان ایران همچنان منتظر راهکارهای گره‌گشای ...
فایل های مرتبط
1