تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۲۹۲۷۸
کبنا انتصابات دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کرد

ماجرای انتصابات / میترا صفری چگونه مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شد؟ / رئیس در سایه دانشگاه علوم پزشکی کیست؟

۱۱۱
۴
ماجرای انتصابات /  میترا صفری چگونه مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شد؟ / رئیس در سایه دانشگاه علوم پزشکی کیست؟
کبنا ؛
گاهی دیگر نوشتن سخت می‌شود، دست و دلت می‌لرزد، اما می‌نویسیم شاید نور اصلاح بر امور بتابد، مجموعه کبنا نیوز مثل همیشه قدردان تلاش و زحمات کادر درمان بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که فداکارانه برای سلامت جامعه تلاش کرده‌اند و می‌کنند، هست. و بیان قصورات هیچ منافاتی با مجاهدت‌های پرستارانی که در میدان مبارزه با بیماری کرونا هستند، ندارد.
به گزارش کبنا، شهین تاج آرامش معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی «میترا صفری» را به عنوان مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب کرده و در ابلاغ او آورده: «نظر به تعهد، شایستگی، تجارب و حسن سوابق جنابعالی به این سمت منصوب می‌شوید».

  

«جان محمد ملک زاده» مدیرسابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با کبنا دلایل متعددی را برای تغییرش برشمرد و اظهار داشت: من قبلاً دو بار استعفا داده بودم و عمدتاً مشکلات شخصی دلیل رفتنم بود.
ملک زاده همچنین به این موضوع اشاره کرد: «وقتی نمی‌توانی با مدیر بالادستی هماهنگ باشی، بهتر است که کنار بروی». وی تصریح کرد: من استعفا داده بودم و دیگر قصد ماندن نداشتم. دلایل شخصی وجود دارد. تمایلی به ادامه کار نداشتم، من وقتی نمی‌توانم با مدیر بالا دستی خود، در کار هماهنگ باشم، دیگر نمی‌توانم، کار کنم. پس یا باید هماهنگ باشم یا نمی‌مانم. بنده ضرری به کار نمی‌زنم.


مدیرسابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی حرف‌های دیگری هم زد، از جمله اینکه؛ پرویز یزدان پناه برای دفاع از حق و حقوق مردم جلوی زیاده خواهان ایستادگی می‌کند و بنده به عینه این را خودم دیدم.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
همچنین در حکمی داریوش پورهاشمی را به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت مردم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب کرد و در ابلاغ او نیز نوشت: جنابعالی را به دلیل تعهد، تخصص و حسن سوابق این ابلاغ برای شما صادر می‌گردد.
با این حال به نظر می‌رسد انتصابات پرویز یزدان پناه در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از دایره شایسته سالاری خارج شده و به گودال قومیت گرایی افتاده است.
«میترا صفری» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است و این حق را دارد، مدیر باشد، اما این سوال برای افکار عمومی باقی است که چرا با وجود این همه اعضای هیئت علمی «صفری» همسر برادر پرویز یزدان پناه باید تصاحب این جایگاه شود؟ دلایل انتصاب وی چه چیز می‌تواند، باشد. این احتمال وجود دارد که پرویز یزدان پناه در جریان انتصاب «میترا صفری» نباشد و برخی برای محکم کردن جایگاه پای خود نزد رئیس دانشگاه دست به این اقدام زده‌اند؟!

                                  
میترا صفری



همچنین انتصاب «میترا صفری» این شائبه را تقویت می‌کند که «بهروز یزدان پناه» رئیس در سایه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
حکایت انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همین جا خاتم نمی‌شود، داریوش پورهاشمی مدیر جدید بازرسی و ارزیابی عملکرد و شکایات مردمی، ولی افشار مدیر امورقراردادها و رحمت افشار معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نسبت فامیلی نزدیک با هم دارند. این واگذاری مسئولیت‌ها نیز شائبه قومیت‌ها و تخلفات احتمالی را تشدید می‌کند که انتظار افکار عمومی پاسخ روشن مسئولان در این رابطه است.

   
داریوش پورهاشمی

    

 با انتخاب و انتصاب مسوولین رده‌های مختلف اداری و اجرایی، یکی از مسائل مهم و ضروری و از وظایف خطیر حکومت اسلامی است؛ چرا که مهم‌ترین عامل دوام یک نظام و حکومت، فرزانگی و شایستگی مسوولین و کارگزاران آن نظام می‌باشد. اگر مدیران شایسته و تربیت یافته در رأس سازمان‌ها قرارگیرند، کیفیت فعالیت‌های سازمانی به طور فزاینده‌ای بهبود خواهد یافت. زیرا مدیریت شایسته، محور اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ملت‌ها به شمار می‌آید. بنابراین انتخاب و انتصاب افراد در رده‌های مختلف سازمانی باید بر اساس معیارها و ملاک‌هایی باشد تا افراد شایسته جهت تصدی پست‌های سازمانی انتخاب و به کار گمارده شوند. 
  متاسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سازمان‌های ما تله‌های خانوادگی است، تله‌های خانوادگی یکی از بیماری‌های بسیار مهلک سازمانی است، کسی که در رأس سازمانی قرار می‌گیرد خانواده‌اش را در بخش‌های مختلف به کار می‌گیرد و همین امر نیز گاهی سبب می‌شود تا تخلفات رشد کند. مدیران باید بر اساس شایستگی‌ها و تخصص‌هایشان انتخاب شوند نه بر اساس روابط خانوادگی و قومی قبیله‌ای. ما مسئله مدیریت را جدی نگرفته‌ایم و به همین دلیل هم هست که در موارد مختلف با بحران‌های مختلف رو به رو می‌شویم. به نظر می‌رسد تا کنون هر چه که خسارت داده‌ایم، ناشی از ضعف شدید مدیریت است. اگر مدیران متخصص سر کار بودند تا این حد آسیب‌های اجتماعی افزایش نمی‌کردند. برای بالا بردن بیش از گذشته اعتماد عمومی باید این امور اصلاح شوند و در انتصاب‌ها، شایسته سالاری حرف اول را بزند.
مهم‌ترین جراحی که باید در مدیریت بحران صورت بگیرد، جراحی تله خانوادگی است. فامیل گرایی باید کنار گذاشته شود. اما متاسفانه این موضوع جدی گرفته نمی‌شود.
همین می‌شود که بعد از چند سال می‌بینیم، بخش زیادی از سازمانی به خاک سیاه نشسته و بیشتر بودجه آن، از دست رفته است. ما شدیداً به مدیران لایق و کاردان نیاز داریم و این موضوع باید جدی گرفته شود تا حلقه‌های خانوادگی باز نشود. متاسفانه عدم توجه به هشدارهای دلسوزان و افراد صاحب نظر و با تجربه بخصوص در موضوع علوم پزشکی که با جان و سلامت مردم در ارتباط هست و در این شرایط حساس که بیماری خطرناک کرونا اجازه نقد و... را گرفته ولی مدیران دانشگاه همچنان بر اسب خود می‌تازند و سطح انتصابات را از سطح ایلی و قبیله‌ای به سطح خانوادگی تنزل داده‌اند و مدیران با تجربه و دلسوز را به انزوا برده که حاصل آن وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان‌های همتراز می‌باشد. کاش استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان مربوطه به انتصابات فامیلی و خانوادگی به منظور جلوگیری از هر گونه شک و گمان ورود می‌کردند، تا خسران بیشتری بر مردم محروم استان وارد نمی‌شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاحسین
Belgium
مقصرآقای مبشری هست تمام تغییرات باهماهنگی اومنتظریان انجام می گیرد
یامهدی
Belgium
باهماهنگی مشاورویژه بیگلری صورت می گیرد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. این موضوع ارتباطی به آقای بیگلری ندارد. احتمال اینکه این تصمیمات با هدف ضربه زدن به روشنفکر باشد وجود دارد.
نکو
Iran, Islamic Republic of
اینها همونهایی هستن که میگفتن مبارزه با طایفه گری
و همکارلشون
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه کاره دانشگاه . نه پرویز و با انتخاب همسر بهروز دیگه سهم خواهی مشخص مشخصه.
دلسوز متاسف
Iran, Islamic Republic of
با این فامیل بازیها ممکنه چهار روز کرسی ها را اشغال کنن اما نفرت عمومی از این عملکرد برای همیشه ماندگاره. و جامعه نمره مردودی داده اگر حداقل فکر آبروی جناب ريیس بودن نباید این همه به صندلیها و یا خود پرویز باید کمی عاقلانه جلوشونه می گرفت.
Iran, Islamic Republic of
کمی هم در مورد معاون توسعه بنویسید
بنویسید که ۲میلیارد هدیه استاندار به مناسبت روز پرستار رو چطوری تقسیم کرده بنویسید که به مدد هر کاری دلش میخاد تو این دانشگاه انجام میده
Iran, Islamic Republic of
آقا شما چه توقعی داری؟انتظار داری برای انتصاب به افکار عمومی توضیح دهد؟کلا دانشگاه را عین گوشت قربانی بین فامیلش تقسیم کرده.صندلی ها را،پیمانها را،پولها را ......
Iran, Islamic Republic of
نهادهای نظارتی چرا ورود نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جدیدا در شورای تامین به طور مشکوکی سعی در بایکوت کردن تصمیمات سازمان بازرسی دارند. سازمان بازرسی با این موارد برخورد میکند اما چند صدایی و عدم حمایت دیگر دستگاههای ناظر باعث بروز تخلفات بیشتر میشود.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of

لژ خانوادگی باز شده
مسخره هست
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیقا همینه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of

تعارف نکنید آقای یزدان پناه
اقوام دور هم بیارید 😅
پزشکی
Iran, Islamic Republic of
بدترین دوران علوم پزشکی در حال طی شدن هست
خدا بخیر کنه
آقای یزدان پناه کوتاه بیایید
بس کنید
Iran, Islamic Republic of
بعضی سالهای سال هست که در علوم پزشکی یاسوج ریشه زدن
چگونه بعضیا هیات علمی شدند با مدرک علوم آزمایشگاهی! و ارشد و چگونه با همین تحصیلات شدن استادیار؟!! و آیا حقشون بوده یا نه؟
و سالها حوزه پژوهش و مقاله سازی در اختیار کیا بوده که استفاده ش ببرن و حالا همه جوره سیاست و مشاورت و مدیریت و غیره و غیره
مجلس
Iran, Islamic Republic of
شاید مجلس انقلابی مصوبه خاص برای آقای روشنفکر داشته که مشکلی نیست برای اقوام شما
Iran, Islamic Republic of
میترا صفری با مدرک کارشناسی ارشد اون هم فارغ التحصیل بیست و خورده سال قبل چطور میتونه مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی سیستمی باشه که دانشجوی پزشکی رزیدنتی داره آموزش میده/مدیر در سایه نیست رئیس واقعی دانشگاه علوم پزشکیه و اینهمه انتصاب خانوادگی و فامیلی تو این دانشگاه همه رو بی انگیزه و سرخورده کرده و ناامید از همه جا و همه چی انگار هیچ نظارتی در استان ما وجود نداره که نداره که نداره اینا هم میتازونن و به ریش همه می‌خندن
علی
Iran, Islamic Republic of
حسن هدایت نیا رییس شبکه بهداشت چرام برادرش هم مدیر حقوقی دانشگاه
اعلامیه
Iran, Islamic Republic of
الان واقعا اعلام عزای عمومی عاقلانه به‌ نظر می رسد . الان یکی به‌ استانداری توضیح بده دکتر یزدان پناه و دکتر وفایی اقای بهور آقای پورهاشمی اون یکی یزدان پناه دکتر افشار آقای خدمات و رئیس بودجه و ‌ دکتر طهماسبی سیسخت ووووو چه ارتباط معنا داری باهم دارن تا به‌ عمق فاجعه پی ببرند والبته من معتقدم این ها زیر سر مدیریت در سايه آقای ايکس هستش
Iran, Islamic Republic of
تنها راه چاره مراجعه و دادخواهی از مقام معظم رهبری یا آقای رئیسی هست تا دستور ویژه برا رسیدگی به اوضاع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صادر کنن
میلاد
Iran, Islamic Republic of
مدیر مسئول سایت کبنا نیوز!
لطفا الکی هر انتصابی رو به مسائل طایفه ای ربط نده!!
هر انتصابی بر اساس شایستگی های فرد صورت میگیره.
ممنون
Iran, Islamic Republic of
میشه به چند مورد از شایستگی ها و سوابق این افراد اشاره بفرمایید.معلم علوم ،فوق لیسانس میکروب عمومی دانشگاه آزاد یاسوج هیات علمی نمیشه ولی در مان پرویز یزدانپناه هیات علمی شد و شد رئیس خدمات.
افسوس و صدافسوس از این سرنوشت شوم
زینب
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دانشگاه یاسوج تا دلت بخواد مدیر یک دست فامیل حتی بخداساکن یه روستا ویک منطقه صف کشیدن که همگی در ارامش ارامشند کاش مسولین گمی هم به فگر دانشگاه یاسوج ونارضایتی های قشردانشجوهاش وکارکنان رخمتکش ان باشند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه هم بویر احمد و همه بویر احمدیها را برداشتند و سید و طیبی گذاشتند و فریاد رسی نیست و مدیر شبکه هم هر کاری دلش خواست انجام می دهد. فقط و فقط طایفه سالاری شده است.
ککا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دایره سردار ندای وحدت از ایلی گذشته به خانوادگی رسیده. وای بر این مردم
رضا
Iran, Islamic Republic of
ناز شصت یزدانپناه
محمد
Iran, Islamic Republic of
لابد قومگرایی وطایفه گرایی سه چهار سال پیش در بویراحمد را فراموش کردین
یا احتمالا الزایمر گرفتین که در زمان مسعود حسینی استاندار وقت قومگرایی به صورت تمام عیار اجرا شد.
Iran, Islamic Republic of
والله زمان زارع اینطوری نبود
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر توی ای ۶ ماه خودشون را نشون دادند و به اصطلاح لری خودمون خیلی خوب ری طایفه قبلی را سفید کردند و پدر بیامرزی براشون درآوردند.
فرارو
Iran, Islamic Republic of
مگر می شود تغییر به این مهمی بدون اجازه و هماهنگی با رییس دانشگاه باشد
مگه میشود استعلام از نهادهای ذیربط بدون هماهنگی با رئیس دانشگاه باشد
مگر می شود زن برادر رئیس دانشگاه پست بگیرد و رئیس دانشگاه بی خبر باشد
کبنا منتشر کن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
ما میدانیم نیروهای جریان ندای وحدت شاغل در دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت موجود خیلی نگران هستند بطوریکه مرتب اوضاع نابسامان این دانشگاه را به اقای روشنفکر گوشزد میکنند به جد مراتب اعتراض خود را به نماینده مردم اعلام میکنند اما عزیزان اقای یزدانپناه بر اساس خط ومش جریان ندای وحدت عمل نمیکند واین جریان خود را مبرا از عملکرد دکتر یزدانپناه میداند نباید کسی این برنامه ها را پای اقای روشنفکر بنویسد کدوم یک از این نیروهای بکار گرفته شده از این جریان هستند؟این انتصابات فقط یا فامیلی یا هم زد وبندهای پشت پرده اقایان میباشد.بعضی میگویند پشت پرده این انتصابات اقای روشنفکره اما اشتباه میکنند خود روشنفکر هم از این وضعیت نگرانه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا شخص اقای روشنفکر باید پاسخگوی انتصابات و مشکلات موجود در علوم پزشکی باشند. ..
Iran, Islamic Republic of
😞😞😞😞😞 استان دوباره قومی قبیله ای شد
بخدا دوباره گردش به عقب رو شرو کردیم چرا نهادها مسئولین زیربط کاری نمیکنن.
کارشناس صنعت
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز اگه واقعا مطالبه گر عمومی هستی یه سری به شرکت شهرک های صنعتی بزن ببین چه خبره. دکان را اونجا ببین
Iran, Islamic Republic of
هر چی سرمون بیاد حقمونه وقتی قدر شخصیت های بزرگه ندونستیم. حالا کار بجایی رسیده که از دست خود بیچاره دکتر یزدانپناه هم دیگه خارج شده اوضاع و به هم ریخته.
Iran, Islamic Republic of
اینها رای داده اند باید احترام بشن چطور دور قبل همه تیر تاجی بودند
Iran, Islamic Republic of
نام ببرید افرادی رو که تیرتاجی بودن. کمی حیا داشته باشید وفایی یزدانپناه سبز جاودان سیرت و دیگران کدامیک تیرتاجی بودن. دفاع بد نکنید
Iran, Islamic Republic of
خوب برادر در چرا عقب گرد می کنید شما خوب می دانید که اتفاقا ما تیر تاجی ها وخود آقای زارع بیشتر راضی کردن همه مردم بود نه اینکه بخواد همه را تیر تاجی بگذارد همین دانشگاه مگه تیر تاجی کم پزشک داره ولی نیامد حتی یک معاون دانشگاه را وتیرتاجی بگذار پس زیاد عملکرد بد خودتان که از طایفه گری گذشته به خانوادگی رسیده را به کسی نسبت ندهید انتصابات خانوادگی نه طایفه گری چون می خوان همه انتصابات از اقوام وطایفه روشنفکر باشه خوب خیلی بودند و هستند که از بویراحمد بالا به روشن فکر رای دادند چرا به آنها پست نمی دهند ......
Iran, Islamic Republic of
یاد گذشته ب خیر. یاد زارعی بخیر
منتقد
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با این انتصاب اظهار نظرعایی که از طرق سایت کبنا و یا شنیده ها شده است دارای ایرادات جدی و گمراه کننده است. به سه دلیل قطعی:
1- اولا رئیس دانشگاه باید به خانم صفری در جایی مسئولیت میداد و در ادامه کار کمتر اااسیب ببیند و حق فامیلی را ادا کند. بنابر این این اتفاق باید ما افتاد. پس هیچ ارتباطی به معاون آموزشی ندارد.
2- در ثانی مدت یک ماه است که معاونت آموزشی دانشگاه استعفا داده است و به دلایل مختلف بی انگیزه شده است و ابلاغ خانم صفری طبق قانون می بایست توسط رئئئئئئیس دانشگاه زده شود که با زرنکی همان / بنام معاونت آموزشی رقم خورده است تا حدودی ردپای کمرنک شود. بنابر این در اینجا که گفته شده است مدیر مافوق برای محکم کردن جایگاه مسئولیتی خود اینکار را کرده غیرمنطقی است.
3- در مورد آقای دکتر ملک زاده که فرمودند به دلیل ناهماهنکی ما فوق استعفا داده است باز هم صحت ندارد و استعفا هم نداده است بلکه برای خالی شدن پست مدیریتی برای خانم صفری شما باید می رفتید.
مرد
Iran, Islamic Republic of
سواد دکتر ملک زاده رو یکیتون ندارید. برید سوابقش رو نگاه کنید.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر ۰جمع کنید این بساط و.
Iran, Islamic Republic of
دیگه نظری نداریم باید نشست و به حال این دانشگاه دو دستی زد توی سر
Iran, Islamic Republic of
اسم علوم پژشکی.وسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی یاسوج !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
. تو همه چیز هم دخالت میکنن اینجا علوم پزشکی هست یعنی بازی با جان مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام ميتونه و داره كار ميكنه براي فاميلش مگه جرمه
Iran, Islamic Republic of
افرینن بر ادب و منطقتان. اقای روشنفکر این بود شعارهایتان
صمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو چکاره ای،،،،قبلا مگه همیجور نبود
Iran, Islamic Republic of
نه نبود همین یزدانپناه/ رو زارع گذاشت پس اینطوری نبود
Iran, Islamic Republic of
مطالعه کردم گفته بودید که از مدیران فامیل استفاده کرده ک تخلفات بیشتر میشه و اشکار ولی من میگم از فامیل استفاده کرده تا سرپوش بذارن و معلوم نشود البته جاهای دیگه هم ک از این قوم ب عنوان مدیر انتخاب شده هم حال خوشی نداره
پزشک
Iran, Islamic Republic of
. مدیر تاریخ علوم پزشکی همین آقای یزدانپناه است
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا اینجوری سانسور می کنی یک کلمه از پیام را حذف کردی معلوم نیست- بهترین- یا -بدترین- بوده مخاطبین هم به اشتباه افتاده اند!
رضا
Iran, Islamic Republic of
کل تجربه خانم دکتر آرامش مدیریت گروه زنان در بیمارستان بوده که عمده کارهاشو هم یک کارشناس انجام میده و هیچ تجربه کاری قبل از معاونت نداشته. طبیعی است کسی که سابقه 28 سال کار عمدتا مدیریتی داشته نتونه تحمل کنه .
همكار
Iran, Islamic Republic of
بندگان خدا يه مقدار بايد رعايت مردم و بقيه جامعه غير منتسب به مديران را بايد كرد . متاسفانه عملكرد همه اينا پاي آقاي روشنفكر حساب ميشه لطفا عزيز ايشان را خراب نكنيد
صادق
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسه استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی استان از نگاه سازمانهای نظارتی استانی و کشوری کاملا پنهانه و دیده نمیشه حالا چرا،
واقعا جای سئوال داره که چطور آقای یزدانپناه این دانشگاه عریض و طویل رو تبدیل کرده و سازمانهای نظارتی هم چشم بروی اینهمه ناشایسته سالاری بسته اند.... !!!
بجای دانشگاه علوم پزشکی استان باید سر در اون دانشگاه .به برکت وجود مرد پشت پرده انتصابات، ساکن در آزمایشگاه سردار جنگل شمالی....
بیچاره مردم استان در این شرایط بحرانی و مظلوم پرسنل زحمت کش بیمارستان معین کرونا و دیگر بیمارستانها که زحماتشان و رتبه آوری اونها در مبارزه با کرونا، تنها برلی یزدانپناه تشویقی از جانب وزیری به ارمغان میاره که هیچ خبری از وضعیت اسفناک سازمان زیر نظرش در این استان نداره...
افسوس
مهسا
Iran, Islamic Republic of
رزومه‌بهرامی رو خوندین و دیدین و داشتین ب روشنفکر‌رای داوین اینم عاقبتش
همه‌کاره‌میشن دیگه
Iran, Islamic Republic of
بهرامي هم دوران شهرداري ش مشخص
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هم تحفه ای نیست. بله دانشگاه ازاد گچساران درس خوندن دکترا هم دانشگاه بین الملل.
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام .علوم پزشکی از قدیم ایام در گروه افشار بوده الان که شده درجه یک .دکتر افشار دارو و غذا و افشار امور قرارداد ها و پورهاشمی مدیر بازرسی ماشاء الله و درود بر روشنفکر که احتمالا اشتباه شده چون روشنی فکر تا این حد که سرگذشت علوم پزشکی. .درود بر یزدان پناه که فراموش کرده افراد ذکر شده هم خط نبودن و هیچ حمایتی نسبت به روشنفکر نداشتن .خود کرده رو تدبیری نیست .خدا بفریاد برسه که دوره 4 سال قطعی و دیگه تمام .
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر بی رحمانه فکر می کنید روشنفکر کجا بود بخدا زمان اقای زارع اقای بی تا ب پنج نفر ازاقوامواشا استخدام کرده روشنفکر کجا بود
علی
Iran, Islamic Republic of
استاد صفری واقعا شایستگیشون بیشتر از این حرفاست
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهروز یزدانپناه که دانشگاه هست. خانم ایشون میترا صفری هست که مربی مامایی است و مدیر آموزش شده و باید برای ایشون یکی قربانی میشد و این دکتر ملک زاده بود. بعضی موارد آن ذکر شده. ۱- پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه ۲- بهروز یزدانپناه برادر و مشاور رئیس دانشگاه ۳- فرزاد وفایی پسر خاله و قائم مقام رئیس دانشگاه ۴- میترا صفری خانم بهروز یزدانپناه و زن برادر رئیس, مدیر آموزش دانشگاه ۵- محمد یزدانپناه پسر عموی مدیر مرکز بهداشت بویراحمد و ... ۶-
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی که نوشتی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
استاد صفری؟!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چطورر انتصابات افراد بی سواد و شدیدا طایفه ای مربوط به هشت سال اخیر توسط آقای زارعی نماینده اسبق فراموش کردیت!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دیودیده تیرتاجی بود یزدانپنناه تیرتاجی بود جهانبین تیرتاجی بود. الان بحث شما چه ربطی به تیرتاجی داره که نام می برید. اتفاقا زمان زارعی از همه طوایف بودن. سری بعد اگر زارعی نباشه با این توهین ها و بی ادبی ها سیستماتیک رای ایشون ب سمتی خواهد رفت که حرمت قائل شدن
حسین
Iran, Islamic Republic of
الان مگه تقصر ماست که یزدانپناه با کل طوایف کهگیلویه وبویراحمد نسبت فامیلی داره
نسبت فامیلی ایشان با استان فارس هم زیاده
به جای این حرفا برید شجره نامه دکتر یزدانپناه رو بررسی کنید بعد اگه قانع نشدید بیایید کامنت بزارید.
هر کسی در علوم پزشکی با یزدانپناه نسبت فامیلی داره
یه بنده خدایی
Iran, Islamic Republic of
ببنیید این اونقد هم عجیب نیست
/به پشتوانه برادرش که خودش رو جز موسس های علوم پزشکی میدونه شده رئیس دانشگاه و الان هم به توصیه خودش آورده.

الان دیگه همه اعتراضای آموزشی .
به همین سادگی😂😂
نظر
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که آقای زارع کلیه ادارت را خانوادگی کرده بود کجا تشریف داشتید .
Iran, Islamic Republic of
اگر خانوادگی بود پس دیودیده و یزدانپناه طور مدیر شدن
ترلان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تمام معنا
انتصابات باعث عدم به کار گیری افراد شایسته در راس امور شده
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهش اینجوریه حالا ببین شهرستانها چه خبره
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که وقایع را نوشت ، متاسفانه برای شرایط کرونا به گونه ای مانع از انتقاد رسانه ها به کل ساختار و عملکرد مدیریتی شدند در حقیقت بستره این تخلفات توسط کسانی انجام شده که جلوی انتقادات رسانه ها را میگیرند و به گونه ای جو جلوه میدهند تا مردم را از دولت ناامید کنند لطفا جلوی این اعمال و طایفه گرایی ها گرفته شود چون الگوی مناسبی برای نسل آینده نمی باشد
Iran, Islamic Republic of
کبنا اصلا ازت توقع نداشتم چرا بعضی کلمات کلیدی رو حذف میکنی من به استاد گفتن اون طرف خندیدم الان استاد رو حذف کردی معلوم نیست چی به چیه؟آخه استاد تعریف داره باید مدرک دکترا داشته باشی و مرتبه استادیاری و دانشياری رو طی کنی بعد بشی استاد. فوق لیسانسه استاد خطاب شده که البته معلومه کی نوشته
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری ربطی به این موضوعات حاشیه ای ندارد.مشکل استان ما فقط با برکناری افراد بیسواد حل خواهدشد.درود بر رئیس یزدانپناه مرد شجاع و نترس
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه لطفا با سواداتونو مشخص کنید؟ تعداد مقالاتشون و سطح تحصیلاتشون؟
بد نیست یه مقایسه کنید بین افراد آمده و برکنار شده تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. بفرمایید تعداد مقالات رئیس دانشگاه و معاون آموزشی و مدیر آموزشی جدیدتون چن تاست؟
جمع کثیری از اهالی لوداب
Iran, Islamic Republic of
دوستان این ای کاش یک هیئت نظارتی به لوداب هم سفر می کرد و از درمانگاه. سرکشی می کرد.
متاسفانه بیمارستانی نوساز با تمام امکانات انگار زمان شاه تحویل گرفت .جالب بدونید از زمان تحویل تا کنون یک نفر رییس مرکز بود به مدت 9سال ....جناب آقای ناصر صانع نسب.
در بحث مدیریت که صفر هم زیاد ایشونه ...
درمانگاه شبانه روزیه اما بخاطر گرفت کارانه و شیفت مخالف با اومدن هر دکتر جدیدی مخالفت می کنه
در ده گردشی ها به عنوان پزشک خانواده فقط مهرش حضور دارد و بحث ....تکریم ارباب رجو
نخسه نویسی با هماهنگی با کادر داروخانه ....ناتوانی در مدیریت شرایط بحرانی کرونا یعنی خودشون مخل نظم هستند...
آیا واقعا قحطی پزشک است ...که ایشون 9سال است در این مرکز ...بسه دیگه ما مردم لوداب نمی خواهیم ایشون را جمع کنید .
پرویز یزدان پناه که از انتصابات فامیلی کوتا نمیاد ...بابا ما راضیم یکی از فامیلای خودتو بزار
ابشون لیاقت این جایگاه را ندارند.
آقای روشنفکر به دادمان برسید.
اهاالی لوداب
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختوم که این پیامو نوشتی
بیچاره تنها کسی که حاضر شد تو این ده سال تو لوداب بمونه دکترصانع بوده،رییس درمانگاه بودن مگه پست و یا مقام است!
تو احتمالا توسط دکتر صانع اخراج شدی،

انشالله با این کامنت عقده هات خالی بشه
این دکتر ازمان دکترنبوی،دکترچمن،دکترایلامی بوده
محمد
Iran, Islamic Republic of

ماندن در لوداب کار هرکسی نیست
محبوبترین پزشک استان است
لوداب
Iran, Islamic Republic of
محبوب ترین
اصناف
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید خدمت تمام بزرگواران این کامنت توسط اقای/گذاشته شده که بعلت بی نظمیی در محل کار ومنطقه لوداب توسط دکتر صانع نسب اخراج شدند وتشکر میکنم از جناب اقای دکتر یزدان پناه که با زحمت های بسیاری که کشیده اند یکی از بهترین مدیران می باشند وهمچنین از دکتر صانع نسب عزیز کمال تشکر وقدردانی رادارم که همیشه ازجان ودل در منطقه زحمت کشیده اند وامیدواریم که بتوانیم جبران زحمات ایشان رابنماییم
اصناف
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید خدمت تمام بزرگواران این کامنت توسط اقای//گذاشته شده که بعلت بی نظمیی در محل کار ومنطقه لوداب توسط دکتر صانع نسب اخراج شدند وتشکر میکنم از جناب اقای دکتر یزدان پناه که با زحمت های بسیاری که کشیده اند یکی از بهترین مدیران می باشند وهمچنین از دکتر صانع نسب عزیز کمال تشکر وقدردانی رادارم که همیشه ازجان ودل در منطقه زحمت کشیده اند وامیدواریم که بتوانیم جبران زحمات ایشان رابنماییم
اصناف
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید خدمت تمام بزرگواران این کامنت توسط //گذاشته شده که بعلت بی نظمیی در محل کار ومنطقه لوداب توسط دکتر صانع نسب اخراج شدند وتشکر میکنم از جناب اقای دکتر یزدان پناه که با زحمت های بسیاری که کشیده اند یکی از بهترین مدیران می باشند وهمچنین از دکتر صانع نسب عزیز کمال تشکر وقدردانی رادارم که همیشه ازجان ودل در منطقه زحمت کشیده اند وامیدواریم که بتوانیم جبران زحمات ایشان رابنماییم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته احسنت
پرسنل درمانگاه
Iran, Islamic Republic of
ایشون در نهایت دارند جولان میدن ....
دکتر صانع لیاقت این جایگاه را ندارد.
کارشناش ارخراجی لوداب
Iran, Islamic Republic of
جولان دادن اگر نبود تو را که اخراج نمیکرد که رو اعصاب و روان مردم بودی الان داری پز سیاستهاتو میدی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی سروران عزیز اقای دکتر صانع نسب عزیز بهترین پزشک میباشد که در طول چند سال دوره بعنوان پزشک نمونه استانی ازسوی دانشگاه علوم پزشکی تایید شده ودرضمن این کامنت توسط//نوشته شده که ایشان نیروی طرحی بعلت بی نظمی ودرگیری در محل کار ومنطقه لوداب توسط ایشان محل کار اخراج شده اند دکتر صانع پزشک مودب دلسوز لوداب می باشد که بعلت بومی بودن در لوداب مشغول میباشند واقای دکتر پزدان پناه ریاست محترم دانشگاه نیز بسیار زحمتکش ودلسوز میباشند من از طرف جمعی از اهالی لوداب ازایشان کمال تشکر وقدرانی رادارم امیداست بتوانیم جبران زحمات این بزرگوار را داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر صانع احسنت افرین برتو که باتلاشهای شبانه روزی خود ونه با درمانگاه شبانه روزی به مردم عزیزمان خدمت رسانی کرده ای اگه همه پزشک های لودابی مث دکتر صانع. باشند وخدمت رسانی کنند لوداب گلستان میشود واقعا جای تشکر دارد از دکتر پزدان پناه عزیز ودکتر صانع نسب محبوب سپاس
عنایتی
Iran, Islamic Republic of
اخراجی درمونگاه عقده هاتو اینجا خالی کردی
لوداب دارای 2 پزشک است
دکترصانع پزشک ماندار لوداب وجاودان است
تنها کسی که 10 سال در منطقه محروم لوداب ماند وخدمت کرد
هیچکس توان وشجاعت ایشان را ندارد
Iran, Islamic Republic of
والا ما جمعی از پرسنل لوداب بالای ۲۰ بار . شکایت کردیم نه حراست مرکز بهداشت کاری کرد و نه رئیس آن،
پرسنل لوداب
اخه پرسنل چه یودی میبرند بخواهند اینکارو بکنند
تو از ۲۵نفر با۱۸نفر درگیری فیزیکی داشتی
اگر همون دکترصانع به دادت نرسیده بود نابودت میکردند
مگه یادت رفته همه پرسنل نامه برات نوشتن که از درمانگاه اخراجت کنند
دکترصانع ضمانت داد نزاشت
وقتی حط ث نشان میکشی
باید منتظر عواقبش بودی
الانم که اخراجت کردند رفتی ...
آدم دلش برای خانواده میسوزه که کارگری میکنه
پرسنل لوداب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شخصی که این معضلات رو بدون کم و کاست بیان کرد.
نمی دانیم رئیس مرکز بهداشت و حراست و بازرسی چرا اعمال دکتر را به رئیس دانشگاه گزارش بدن.
یکبار همین رئیس جدید بازرسی دانشگاه و مرکز بهداشت آمدند لوداب چه بخشهایی که جلوشون به پرسنل نداد ولی چه کار کردن؟
جولیان
Iran, Islamic Republic of
دکتر صانع
لودابی
Iran, Islamic Republic of
. تسلیم به جابه جای ایشون نمی شود مگر می شود یک پزشک نه سال رئیس یک درمانگاه شبانه روزی باشد و در نهایت کامل دست به اداره اون بزنه...نماینده بدادمان برسید..
Iran, Islamic Republic of
ماواقعا از طرف جامعه بزرگ لوداب از دکتر صانع به خاطر تلاشها یی که برای مردم فهیم انجام داده اند کمال تشکر وقدردانی راداریم استاد ادب پزشک دلسوز وتوانمند منطقه واقعا خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
اولا درمانگاه شبانه روزی نیست اما بعلت زحمات بیکران دکتر صانع نسب به طور شبانه روزی بیماران ویزیت می شوند
Iran, Islamic Republic of
به خاطر ذهن های شمادر منطقه هست که هیچ پزشکی لوداب نمیمونه خواهش میکنم دکتر صانع بومی لوداب هست بی زحمت فراری ندیدهش واقعا دستمریزاد دکتر عزیز
لوداب
Iran, Islamic Republic of
عجب ۰۰۰
لوداب
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر ما پرسنل درمانگاه شهید کشاورز لوداب هستیم ...
با تمام وجود خود از عملکرد دکتر صانع نسب ناراضی هستیم در لوداب کسی حق اعتراض را ندارد و اگر کسی اعتراض کند .
سجاد
Iran, Islamic Republic of
یکی مثل تو مردم و بدبین میکنه از همه چی.دیگه کس کار بیکار داری بیار سر کار۰
مظفری
Iran, Islamic Republic of
فقط کسی که بتونه جلو اینهمه حق خوری رو بگیره
Iran, Islamic Republic of
تو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
سارا
Iran, Islamic Republic of
همین انتصابات بدون شایستگی بود ک باعث استعفای دکتر کشاورز شدن باعث شدن ما نتونیم از وجود چنین شخصیتی استفاده کنیم و ایشون فرار رو بر قرار ترجیح دادن ک به جد هوشمندانه تصمیم گرفتن خداوند پشت پناهشان باشد
ر.یوس
Iran, Islamic Republic of
جناب ک شما درباره دکتر صانع نوشتین ایشون ردیف بهترین جارودارن و جز خدمت تواین چندشال کاری نکردن اگه من با ایشون کارمیکنم هیشکی به اندازه دکتر بیماراشونمیشناسه وبهشون رسیدگی نمیکنه کل منطقه لوداب وچین و آبمورد تحت نظر پزشک ماهستن باوجودی ک خودشونم پزشک دارن ...
لوداب
Iran, Islamic Republic of
همتون دستتون تو یک کاسه است ...و تنها مردم مظلوم این وسط ضرر می کنند..
Iran, Islamic Republic of
دکتر صانع نسب در طول چند سال که لوداب هستند چندین مرتبه از طرف ریاست های محترم دانشگاه واستان وشهرستان بویراحمد به عنوان پزشک نمونه استانی مطرح شده اند وتشویقی کرفته اند پزشکی دلسوز وفداکار وبااخلاق هستن وبعلت بومی بودن درمنطقه لوداب ماندگار شده اند ایشان باجان ودل مردم روویزیت میکنند من از طرف پرسنل ومردم لوداب از ایشان تشکر وقدردانی میکنم وباید نسبت به ایشان گفت قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
Iran, Islamic Republic of
تو همش چند ماه اومدی توسیستم ونیروی طرحی هستی جای این کارها به فکر کارت باش احتمالا دشتروم هم اخراج بشی خدابیامرزه همه کس دکتر صانع نسب رو که پرسنل ومردم لوداب رو نجات داد واخراجت کردایشالا خدا یه عقلی به تو ویه پولی هم به مابده از طرف پرسنل درمانگاه لوداب
Iran, Islamic Republic of
نارضایتی عمومی کل مردم لوداب است الکی منتسب به شخص خاصی نکنید.
ما مردم لوداب تحت هیچ شرایط از حقوق خودمان کوتاه نخواهیم امد.
مردم از مدیریت درمانگاه شهید کشاورز لوداب نگرانند.
وسلام
مظلوم کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد دکتر یزدانپناه علوم پزشکی فکر میکنی ی،هر کسی دوست داری هرجا پست میدی فکر میکنی استان فقط یاسوجه ، احسنت مرد بزرگ رشادتهای شما حتما در تاریخ ثبت خواهد شد دلیر مرد تامرادی این هم میگذرد.فقط به یاد داشته باش دوره شما هم میگذرد
ااااا
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عل/اومدن خدابه دادمردم استان برسه
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1