تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۲۶۱۵۳
فرزاد آذریان با اشاره به پروژه‌‌های ستاد باز آفرینی شهری دهدشت مطرح کرد

فریادهای نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها؛ آقای استاندار اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری برای دهدشت در عمل هیچ / اعتبارت چگونه سر بریده گردید؟ این مدیرکل چگونه مدیری است؟

۲۱
۷
فریادهای نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها؛ آقای استاندار اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری برای دهدشت در عمل هیچ / اعتبارت چگونه سر بریده گردید؟ این مدیرکل چگونه مدیری است؟
کبنا ؛فرزاد آذریان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی شهر دهدشت در مطلبی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ستاد بازآفرینی شهری انتقاد کرد و نوشت:
جناب استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، سهم دهدشت از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی شهری در طول سه سال اخیر چقدر بوده، به حق باید گفت: در عمل هیچ.

حقیر از منظر وظیفه ذاتی و رسالت خطیر شورایی خود جهت تنویر ذهن مردم و گزارش ظلم و خیانت آشکار مسئول طرح بازآفرینی شهری استان در حق شهر دهدشت بر خود واجب دانستم در چنین فضایی نکاتی را بیان بدارم از آنجایی که ستاد بازآفرینی شهری از ارکان اصلی و کلیدی پیش برنده در خصوص ساماندهی بهسازی بافت‌های فرسوده شهری قلمداد می‌گردد و مدیریت این ستاد در جذب و اختصاص اعتبارات، تصمیم گیری و تصمیم سازی، مدیریت اجرا و عملیاتی نمودن پروژه‌ها و رفع موانع نقش اساسی را ایفا می‌نماید اما با تأسف باید اذعان کرد که در استان ما به جهت ضعف مدیریت این ستاد عدم صلاحیت و توجه لازم ونگاه سلیقه‌ای و گزینشی نسبت به پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد عملاً در بخشی از از شهرها جز نامی از این ستاد در حد جلسات بدون خروجی چیز دیگری متصور نمی‌نماید.
جناب استاندار؛ معاون عمرانی؛ مدیرکل شهری؛ شماها بخوبی آگاهید شهر دهدشت به لحاظ قدمت و گستردگی بافت و دیگر شاخصه‌ها و مؤلفه‌های مرتبط با ستاد باز آفرینی شهری چه جایگاهی در میان شهرهای استان داراست.
 از مسئول ستاد بازآفرینی شهری سؤال نمایید همین شهر با این همه قدمت و محرومیت در طول سه سال اخیر از بودجه بالای 50 میلیارد تومان اعتبارات استانی چقدر سهم داشته به حق باید گفت: در عمل هیچ.
تعداد جلسات و نحوه برگزاری و دستاورد آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر دهدست چگونه بوده از همه مهم‌تر ستاد نظارت بر عملکرد و مصوبات ستاد بازافرینی چه نظارتی داشته، عمق خیانت و ظالم این ستاد را در ۴ پروژه مربوط به شهر دهدشت به اجمال روشن می‌نمایم تا متولیان امر روشن نمایند، این همه ظلم توسط چه کسی و به چه جهت انجام گرفته.
1-معاونت عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب مهندس فیلی، از مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، بخواهید پیمانکار روکش آسفالت بافت فرسوده شهر دهدشت کیست؟ و چرا بعد از گذشت این همه زمان از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار تاکنون آسفالتی صورت انجام نگرفته است؟
2- پروژه جدول گذاری و هدایت آبهای سطحی میدان شهر دهدشت که به شرکت برج افرازان طیبی به عنوان پیمانکار واگذار گردید و کلیه اقدامات و برآوردها بعد از ساعتها کار کارشناسی صورت گرفته بود به کجا انجامید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426153-2.jpg
3- از مدیر طرح بازآفرینی شهری جناب نوید موسوی سؤال نمایید؛ پروژه مهم و بنیادی ساماندهی بازار روز دهدشت از سال ۹۷ تا کنون در برنامه ریزی این ستاد بوده چرا بعد از گذشت سه سال هنوز اقدامی جز تجهیز کارگاه در هفته جاری صورت نگرفته نکته اساسی وقابل تأمل اعتبار اختصاص یافته به این پروژه بزرگ چقدر است و اعتبارچهار میلیاردی که در سال 98 برای آن لحاظ گردید به کجا رفته است.
4 - ناتوانی و ضعف مفرط مدیریتی این ستاد را در روند اجرایی پروژه کوچک احداث سرویس بهداشتی پارک مرکزی شهر توسط شرکت آبنوس آز را می‌توان مشاهده نمود، شرکت مذکور بدلایل مختلف این پروژه را در آغاز کار تعطیل کرده است؟
در قیاس با بقیه شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد چرا هیچ کدام از این چهار پروژه رنگ عملیاتی به خود نگرفت؟ اعتبارت آنها چگونه سر بریده گردید؟
 از آنجایی که می‌طلبید شورا و شهرداری دهدشت مسئول مافوق ستاد بازآفرینی شهری را در جریان عدم اجرایی طرح‌ها قرار می‌داد درسه دعوتنامه از جناب آقای دکتر نیک اقبالی مدیر کل وقت دعوت به عمل آمد تا پیرامون مشکلات وعدم اجرایی روند پروژه‌ها با ایشان صحبت شود اما ایشان تا امروز از حضور در شورا و شهرداری دهدشت خودداری نمودند، علت عدم پاسخ به دعوت جز بی‌توجهی به خواست عمومی مردم حمل بر چه می‌توان کرد؟
 مدیرکلی که تکیه بر صندلی مدیریت را بر نظارت بر انجام وظایف و شنیدن فریاد مردم زیان دیده از مجموعه کاریش ترجیح می‌دهد، چگونه مدیر کلی باید باشد؟
 شرح مختصر و تأسف باری که بیان شد اسناد گویای واقعیت تلخی هستند که ستاد بظاهر بازآفرینی ولی در عمل ستاد ناتوان و سلیقه‌ای بازآفرینی استان در حق شهر دهدست انجام داده است داوری در باب موضوعات مطرح شده را به مردم و مسئولان استانی واگذار می‌نمایم.
 از همین جا ضمن تقدیر و سپاس فراوان از عملکرد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد در تمامی سطوح مدیریتی استان ملتمسانه از ایشان می‌خواهم که به جد در باب موضوعات مطرح شده در این گزارش ورود نموده و تصمیمی بحق وعاجل در باب این بی عدالتی وجلوگیری از روند چنین اقدامات نادرستی در سطح اول مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد اتخاذ نماید تا مردم در این تنگنای مصائب اقتصادی و فضای نکبت بار معیشتی در مسائل عمومی مرتبط به حقوق شهروندی خود بیش از این دچار خسران وبی اعتمادی وناامیدی نگردند در پایان شرح این گزارش در قالب طوماری با امضای مردم دهدشت به وزیر راه و شهرسازی و ستاد بازآفرینی شهری خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
سپاسگزارم جناب آذریان
دفاع از حقوق نادیده گرفته شده و در واقع ظایع شده
وظیفه ذاتی اعضای محترم شورای اسلامی ست
اما تنها ایراد و اشکالی که بر مصاحبه شما وارد است
این است که در اواخر مصاحبه طوری از استاندار تمجید کرده ای که انگار هیچ نقصی در مدیریت استانی وجود ندارد که
این تمجید عملاً خود شما را و خواسته های برحقتان را
زیر سوال می برد ، متشکرم.
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه و بویراحمد ازهمه چیز محروم است
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
هرچی دهدشتی اومنه ویاسیچ وحومه...مه کسی هم ودهدشت ویسایه؟😁
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
هر کس از دهدشت اومدن یاسوج پشیمان شدن برگشتن یاسوج به چ درد میخوره
United States
چه وابی مه قومت بی نیک اقبالی
United States
یاسوج دهدشتی ها شهر کردند ..
United States
یاسوج دهدشتی ها شهر کردند
Iran, Islamic Republic of
چیزی نباید به دهدشت تعلق بگیره متاسفانه یاسوج پراز دهدشتی شده متاسفانه
صادق
Iran, Islamic Republic of
وقتی تمام بودجه استان رو با ناعدالتی خرج فقط یاسوج و گچساران می کنید دهدشتی ها هم مجبورن برای استفاده از امکانات استان به یاسوج بیان.
United States
تو عقل داری
کامران
Iran, Islamic Republic of
.مرکزیت استان رو مفت و مجانی از شهرستان کهگیلویه گرفتین و به ناحق مرکز استان شد برو تاربخ رو بخون و ببین چرا سرهنگ علیزاده یاسوج رو انتخاب کرد نمیخوام موضوع رو بیش از حد باز کنم فقط بدون حیثیت و فرهنگ منطقه زیر سوال رفت تا شد مرکزاستان و منطقه چرام یا دهدشت انتخاب نشدند چون اصیل. ریشه دار بودند
مسکن مهر 150 میلیونی!!!!
Iran, Islamic Republic of
از کسانی که در این متن نامشان برده شد، در تمام عمرم ندیدم. نمونه کارشان همین سرانجام مسکن مهر دهدشت هست. طرحی که از روز اول جانمایی اش بخاطر منافع مالک زمین، رئیس اسبق اداره مسکن و شهرسازی و ناظرين اشتباه بود. اساسا در ارگان دولتی که پیمانکار مشخص میکنه چه کسی مدیرکل باشد، معلومه که نباید نتیجه بهتر از این باشد. پرواضح هست که سیستم معیوب، فشل و ناکارآمد است. حتی پیرزن 80 ساله هم پی برده که فلان پیمانکار / را از هم تشخیص نمیده ولی آقایون مدیر و معاون شهرساز نمیخوان بفهمن!
شهروند
جناب آذريان اول محبت كنيد و شهردار انتخاب نمايد و به فكر آباداني باشيد...
سید
Iran, Islamic Republic of
یه دقیقه آب و هوای یاسوج هزاران سال دهدشت ارزش داره
Iran, Islamic Republic of
کل بویراحمد و دنا رو بگردی یه قطره نفت پیدا نمی کنی. این شهرستان یهمئی ما هست که شما نفتش رو می برید تو یاسوج و بعد شاکی دهدشتی ها و کهگیلویه ای ها هم هستید
کامران
Iran, Islamic Republic of
اگر یه خورده شهر یاسوج پیشرفتی داشته اعم از اقتصادی فرهننگی و... مربوط به مردم شهر دهدشت می باشد. اینو من نمیگم اهالی شهرهای دیگه میگن حتی خود یاسوجیها که مردم یاسوج
رضا روائی
Iran, Islamic Republic of
همه جای ایران سرای من است.
تا زمانی که با تفکرات ناسیونالیسمی (نژاد پرستی) به مسائل نگاه میکنیم ،هیچ جایگاهی در کشور نداریم و هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم.
همه برادر و خواهر و از یک اصل هستیم .
از علائم پیشرفت وحدت است که متاسفانه با سرحد ، گرمسیر ، پائین و بالا و یا بویراحمد و گچسارانی و دهدشتی خطاب کردن میخواهیم به چه برسیم .
مگه نشان آدمیت چیست؟
مگه چه چیزی در این استان کمه که تو سر همدیگه میزنیم و منت رو هم میزاریم.
نفت ، گاز ، جنگل، معادن استراتزیک ، کشاورزی و...
بجز یکی دوتا استان شبیه ما هستند ....
ما کجائیم...
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
عامل گرانی خانه وزمین یاسوج واطرافش مهاجرت بی رویه اقصی نقاط بویراحمدوگرمسیربه یاسوج واطرافش است وجزحاشیه نشینی ومعضلات چیزی برای مرکزاستان واطرافش نداشته اند....یادیاسوج بکرودست نخورده دهه ۶۰ و۷۰بخیر....چه فرهنگ وامنیتی برقراربود...
گنجی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به صراحت کلام شما
یه حق و انصاف شما صدای مردم دهدشت هستید
خدا نگهدار شما نماینده دلسوز
پرخید
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه حرف دل مردم
مهندس بهنام رضایی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای آذریان بنده به نمایندگی جوانان شهردهدشت سپاسگذار این همه تلاش بی وقفه و پیگیری متعدد جنابعالی در همه عرصه ها هستیم شما واقعا نمونه پاکی از یک خدمتگذار واقعی هستید ما به داشتن همچین نماینده غیور و درستکاری کسی که پای درددل این مردم مظلوم مینشیند و صدای مظلومیت کهگلویه همیشه مظلوم را به گوش ملت میرسانید ما قدردان این همه راستی وپاکی ودرستکاری شما هستیم
وسلام مهندس بهنام رضایی
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
فایل های مرتبط
1