تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۱۸۷۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

دهبانی پور در آستانه یک مسئولیت جدید در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۱
دهبانی پور در آستانه یک مسئولیت جدید در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کبنا ؛به نقل از برخی منابع مطلع رضا دهبانی پور مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه یک مسئولیت جدید در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
گفته می‌شود مراحل اداری و پایانی برای معرفی دهبانی پور به عنوان مدیر کل در یکی از استان‌های کشور به انجام رسیده است و ممکن است وی به زودی معرفی رسمی شود.
برای پیگیری این موضوع طی تماسی که این‌ پایگاه خبری با رضا دهبانی پور داشت وی ضمن تأیید اصل خبر اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مدیرکلی یکی از استان‌های همجوار استان تهران با اینجانب صحبت کرده است و کارهای مربوط به معرفی و انتصاب نیز بر طبق روال مرسوم‌صورت گرفته است.
دهبانی پور در ادامه گفت: در همین زمینه با دانشگاه یاسوج به عنوان مجموعه محل خدمت بنده نیز مکاتبه شده است که البته تصمیم‌نهایی و صدور حکم وزارت خانه منوط به همکاری و تأیید دانشگاه یاسوج است.
وی افزود: برخی موانع و مشکلات در این میان وجود دارد که البته بنده مطیع قانون و تصمیم ریاست محترم دانشگاه یاسوج هستم و در نهایت نیز هر اتفاقی که قرار است بیفتد کار و خدمت در هر کجا که باشد در این کشور و برای این مردم را وظیفه خود می دانیم.
دهبانی پور در پاسخ به این سؤال که با این صحبت‌ها و مواردی که بیان داشتید آیا احتمال دارد که شما در این منصب جدید قرار نگیرید؟ اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب دکتر صالحی و مجموعه معاونین محترم و کمیته انتصابات این وزارتخانه نسبت به مسئولیت جدید بنده در این وزارتخانه نظر مساعد و مثبت داشتند که از این جهت از همه این عزیزان و اعتمادشان سپاسگزارم ولی باید عرض کنم که با توجه به برخی مسائل اداری و ضرورت موافقت دانشگاه با حضور بنده در این منصب قطعاً هر احتمالی وجود دارد و ممکن است که شرایط برای حضور نهایی در این مسئولیت پیش نیاید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418783-2.jpg

گفتنی است رضا دهبانی پور عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج پیش از این و در دوره علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسفند ۱۳۹۳ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌معرفی شد تا اینکه تابستان امسال به خاطر حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این مسئولیت استعفا داد و در انتخابات کهگیلویه ثبت نام کرد. وی بعد از آن که خیلی دیر و در آخرین روز مانده به آغاز تبلیغات موفق به دریافت تأیید صلاحیت خود از شورای نگهبان شد از ادامه فعالیت انتخاباتی انصراف داد.
 در زمان استعفای دهبانی پور از فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌هایی از معرفی وی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان‌مطرح بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1