کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دهبانی پور در آستانه یک مسئولیت جدید در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

23 اسفند 1398 ساعت 23:36

گفتنی است رضا دهبانی پور عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج پیش از این و در دوره علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسفند ۱۳۹۳ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌معرفی شد تا اینکه تابستان امسال به خاطر حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این مسئولیت استعفا داد و در انتخابات کهگیلویه ثبت نام کرد.


به نقل از برخی منابع مطلع رضا دهبانی پور مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه یک مسئولیت جدید در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
گفته می‌شود مراحل اداری و پایانی برای معرفی دهبانی پور به عنوان مدیر کل در یکی از استان‌های کشور به انجام رسیده است و ممکن است وی به زودی معرفی رسمی شود.
برای پیگیری این موضوع طی تماسی که این‌ پایگاه خبری با رضا دهبانی پور داشت وی ضمن تأیید اصل خبر اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مدیرکلی یکی از استان‌های همجوار استان تهران با اینجانب صحبت کرده است و کارهای مربوط به معرفی و انتصاب نیز بر طبق روال مرسوم‌صورت گرفته است.
دهبانی پور در ادامه گفت: در همین زمینه با دانشگاه یاسوج به عنوان مجموعه محل خدمت بنده نیز مکاتبه شده است که البته تصمیم‌نهایی و صدور حکم وزارت خانه منوط به همکاری و تأیید دانشگاه یاسوج است.
وی افزود: برخی موانع و مشکلات در این میان وجود دارد که البته بنده مطیع قانون و تصمیم ریاست محترم دانشگاه یاسوج هستم و در نهایت نیز هر اتفاقی که قرار است بیفتد کار و خدمت در هر کجا که باشد در این کشور و برای این مردم را وظیفه خود می دانیم.
دهبانی پور در پاسخ به این سؤال که با این صحبت‌ها و مواردی که بیان داشتید آیا احتمال دارد که شما در این منصب جدید قرار نگیرید؟ اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب دکتر صالحی و مجموعه معاونین محترم و کمیته انتصابات این وزارتخانه نسبت به مسئولیت جدید بنده در این وزارتخانه نظر مساعد و مثبت داشتند که از این جهت از همه این عزیزان و اعتمادشان سپاسگزارم ولی باید عرض کنم که با توجه به برخی مسائل اداری و ضرورت موافقت دانشگاه با حضور بنده در این منصب قطعاً هر احتمالی وجود دارد و ممکن است که شرایط برای حضور نهایی در این مسئولیت پیش نیاید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418783-2.jpg

گفتنی است رضا دهبانی پور عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج پیش از این و در دوره علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسفند ۱۳۹۳ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌معرفی شد تا اینکه تابستان امسال به خاطر حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این مسئولیت استعفا داد و در انتخابات کهگیلویه ثبت نام کرد. وی بعد از آن که خیلی دیر و در آخرین روز مانده به آغاز تبلیغات موفق به دریافت تأیید صلاحیت خود از شورای نگهبان شد از ادامه فعالیت انتخاباتی انصراف داد.
 در زمان استعفای دهبانی پور از فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌هایی از معرفی وی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان‌مطرح بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد.


کد مطلب: 418783

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/418783/دهبانی-پور-آستانه-یک-مسئولیت-جدید-مجموعه-وزارت-فرهنگ-ارشاد-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1