تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۱۶۹
در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شد

پروژه‌ای که 5 استاندار کهگیلویه و بویراحمد را پیر کرد

۰
پروژه‌ای که 5 استاندار کهگیلویه و بویراحمد را پیر کرد
کبنا ؛نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز با دستور کار واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این نشست حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بر واگذاری پروژه‌های ملی اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها پروژه‌های ملی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ را دنبال کنند.
وی به تعداد ۳۴ پروژه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌ها برای واگذاری پروژه‌های به بخش خصوصی اهتمام لازم را داشته باشند.
این مسوول به بازدید از ۲۶ پروژه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: در بازدید از ۲۶ پروژه حوزه اقتصاد مقاومتی ۱۵ پروژه غیرفعال، ۴ پروژه نیمه فعال و ۱۱ پروژه دیگر به صورت کامل تعطیل است.
نوروزی  در ادامه سخنان خود به طرح الحاق پل چهارم بشار به سروک اشاره کرد و افزود: مبلغ ۸ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان برای پل چهارم بشار در نظر گرفته شده که ۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
در ادامه این نشست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انتقاد کرد و گفت: انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قبل از برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی روند واگذاری طرح‌های حوزه اقتصاد مقاومتی را پیگیری می‌کرد.
وی تصریح کرد: اینکه سازمان مدیریت در این نشست توپ را به زمین سایر ادارات و دستگاه‌ها می‌اندازد کار درستی نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت پل چهارم بشار اشاره کرد و خطاب به شهردار یاسوج عنوان کرد: در بازدید که از پل چهارم بشار داشتم بیشتر سازه‌های پل داخلی بودند و ربطی به ارز نداشت که پیمانکار افزایش ارز را بهانه می‌کند.
احمدی بیان کرد: با این شرایط سخت مالی پول و اعتبار به پیمانکار و پروژه‌ها اختصاص می‌دهیم اما پیمانکاران افزایش ارز را بهانه می‌کنند.
وی عنوان کرد: به پیمانکاران اعلام کنید که پرداختی‌ها بر اساس اوراق است هر کسی می‌تواند با این شرایط کار کند و هر کسی هم نمی‌تواند بگوید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی خود به پروژه آبرسانی به دهدشت غربی اشاره کرد و گفت: پروژه دهدشت غربی ۴،۵ استاندار استان را پیر کرد، پیشرفت فیزیکی این پروژه قابل قبول نیست که شرکت آب منطقه‌ای اقدامات لازم برای پیشرفت طرح را انجام دهد.
عزیز فیلی در ادامه این نشست به بدهی ۲۰ میلیارد تومانی پیمانکاران به سیستم بانکی اشاره کرد و گفت: ۱۳.۵ میلیارد تومان از این مبلغ تهاتر شده است.(منبع: فارس)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1