تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۶۹۳۱۸
یادداشت ارسالی:

پاتاوه، مسیر انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون را مشخص کرد؟

۴۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاتاوه، مسیر انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون را مشخص کرد؟
کبنا ؛یکشنبه گذشته، ۲۱ آبان ۱۴۰۲، جلسه‌ای در بخش پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این جلسه، که با حضور جمعی از لیدر‌های سیاسی بخش پاتاوه برگزار شد، سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بخش و در نتیجه حوزه انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارکون را به صورت قطعی مشخص کرد.
پاتاوه، به عنوان گذرگاه تاریخ، خروجی استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت مجلس شورای اسلامی است و همواره نقش مهمی در تعیین سرنوشت انتخابات در استان داشته است. این شهر به دلیل موقعیت استراتژیک خود در طول تاریخ، محل تردد و استقرار اقوام و حکومت‌های مختلف بوده است. پل تاریخی پاتاوه، که قدمت آن به دوران ساسانیان باز می‌گردد، یکی از نماد‌های این قدمت و اهمیت تاریخی است.
در این جلسه، منتظریان، یکی از کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، با ارائه برنامه‌های خود برای خدمت به مردم پاتاوه و استان کهگیلویه و بویراحمد، توانست حمایت لیدر‌های سیاسی این بخش را جلب کند. این بیعت، نشان از آن دارد که منتظریان با حمایت گسترده مردم پاتاوه، پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بخش خواهد شد.
این دعوت مردم پاتاوه، بقیه کاندیدا‌ها را ناامید کرد و نشان داد که مردم این بخش، منتظریان را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده‌اند. این امر، نشان از وحدت و همدلی مردم پاتاوه و عزم آن‌ها برای تغییر و تحول است.
با دعوت شجاعانه از منتظریان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پاتاوه بار دیگر نقش مهمی در تعیین سرنوشت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد ایفا کرد. این دعوت، نشان از آن دارد که مردم پاتاوه به دنبال تغییر و تحول هستند و‌امید دارند که منتظریان با تلاش و کوشش خود، بتواند مشکلات این بخش را حل کند.
گذرگاه تاریخ
پاتاوه، شهری با قدمتی بیش از دو هزار سال است. این شهر در دوران ساسانیان، به عنوان یکی از مراکز مهم حکومتی و تجاری شناخته می‌شد. در دوران اسلامی نیز، پاتاوه همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و محل استقرار حکومت‌های مختلف بود.
موقعیت جغرافیایی پاتاوه نیز، از اهمیت تاریخی این شهر حکایت دارد. پاتاوه در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است. این شهر در کنار رودخانه بشار قرار دارد و از موقعیت استراتژیک مهمی برخوردار است. پاتاوه، نقطه اتصال استان کهگیلویه و بویراحمد به استان‌های فارس و بوشهر است.
گذرگاه تحول
در سال‌های اخیر، پاتاوه همواره در کانون توجهات سیاسی قرار داشته است. این شهر، به دلیل موقعیت استراتژیک خود، نقش مهمی در تعیین سرنوشت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.
در انتخابات گذشته، مهدی روشنفکر، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با حمایت مردم پاتاوه توانست به پیروزی دست یابد.
در انتخابات امسال، منتظریان، یکی از کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، با ارائه برنامه‌های خود برای خدمت به مردم پاتاوه و استان کهگیلویه و بویراحمد، توانست حمایت تعدادی از لیدر‌های سیاسی این بخش را جلب کند.
صدای لبیک «یا حسین» این جماعت که از جمله شعار‌های منتظریان است، نشان از وحدت و همدلی و عزم آنها برای تغییر و تحول است. این جماعت، با این حرکت، نشان دادند که به دنبال یک نماینده مستقل و تحول‌خواه هستند.
امید می‌رود که این شهر بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد و مشکلات مردم پاتاوه حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

قرینه سازی تاریخ وبازی با اسمها وکلمات مشکل رای آوری راحل نمیکند
Iran, Islamic Republic of
کمایی عزیز سلام ومخاطبین گرامی سلام و درود خدا بر همه شما.
همگان بدانند این تو بمیری اون‌تو‌بمیری نیست وروشنفکر صدهزار طرفداردارد وخبر جالب اینکه :
چیزی حدود ۲۵تا ۳۵,هزار نفر از طرفداران روشنفکر که سال ۹۸بین سن ۱۵تا۱۷ساله بودن این دوره در اسفند ۱۴۰۲ به سن رای دادن رسید ه اند ! تو خود حدیث مفصل بخوان زین......!!
۱-اینها برادران محترم عده ای بودن که از ازباسوج با هم رفته بودن در اون جلسه
۲- با توجه به رصد میدانی این بنده خدا کاندید ثبت نام شده جذابیتی برای مردم وافکار اصلا ندارد
۳-عقبه فکری ومحبویت وپایگاه سیاسی و رای مهدی روشنفکر از یاسوج‌ تا شاهین شهر اصفهان خوزستان وایذه و باغ‌ملک و فارس و...همه ی ایران هست.چون خودشون هم اطلاع کامل دارند
۴-افرادی که. در آن جلسه بودن بعضاً دنبال منفعت وپست مطالبه کرده اند و هستند
۵- با قرینه سازی تاریخی وجغرافیایی مشکل این برادر محترم حل نمی شود چون که:
شاید هردو یک نام داشته باشد در سخن
لیک فرق است این حَسن با آن حَسن
خدا عاقبت همه را ختم به خیر نماید
ومارا پیرو واقعی وعامل وپیرو خالص وواقعی قرآن و عترت وامام زمان نماید
Norway
ایطور تو ایگی ۷۰ هزار نوجوان ۱۷ ساله طرفدار بهرامی و منتظریان همون ۱۷ ساله باقی مانده اند😅😂😂
احسان
Iran, Islamic Republic of
قراره همشون برن سربازی و قول دادن بعد سربازی هم استخدام ادارات بشن؟؟؟؟
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی ای عقبه فکری که گفتی یعنی چه؟
Iran, Islamic Republic of
احسن .درود بر شما واقعا افتخار میکنیم طرفداران روشنفکر آگاهانه قلم می زنند می اندیشند و مسالمت آمیز برخورد می کنند .محمد آبدار به والله نتونست شهرداری (دهیاری )پاتاوه را اداره کند توانایی نداشت حالا مثلا چه پستی میخواد
Iran, Islamic Republic of
پمپ بنزین،ساختمان شهرداری،غسالخانه،موزاییک سرجاده اصلی ،ماشین آلات شهرداری و....دیگه می خوای ابدار چکار کنه تو شهری که درآمد نداره تازه تو داری از یه جایی می سوزی زیاد به خودت فشار نیار
Iran, Islamic Republic of
نماینده همه جا استعفا
گرامی شاسه بزرگ
Russian Federation
درمورد فرد دیگه ای حرف میزنی یا منظورت روشنفکرمعلم دینی دهدشته؟!خداوکیلی چی میگی باچه رویی از سابقه ایشون حرف میزنی!حاج منتظریان جذابیت نداره چون سابقه ای درحد وزارت داره؟!بعدروشنفکر عقبه ومحبوبیت داره؟!بخدا یا فتوشاپی یا توهم زدی!ضعیف ترین نماینده تاریخ بویراحمد روشنفکره .تعجب ایکنم سیچه نیره دهدشت مدیرمدرسه بشه ؟!مدیرمدرسه هم واسش زیاده ولی حداقل دیگه نمیاد تو بویراحمد تا شاهد سخنرانی های خنده دار وپرا ز سوژه ایشون باشیم برنامه محوری پیشکشت بابا فارسی رو تمرین کن اول، سد و جاده رو خود دولت میسازه!
مرادی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان هیچ سابقه ای نداره فقط سه روستا داد به چهار محال و سد خرسان را کلنگ زنی کردند استاد هدایت خواه یه حرفی
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید ۱۵ تا ۱۷ ساله همه از جفرافیای شما هستن کل استان چنین جمعیتی ندارد و بیشترین تعداد در شهر یاسوج می باشد
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز خیلی کامنتت بلند بود خسته نباشی....اگر کسانی که در جلسه بودند دنبال پست بودن حتما خودت هم از قبل پست خودتو گرفتی و گرنه روشنفکر کار عمرانی و عمومی برای بخش پاتاوه انجام نداده که الان حمایت بشه ...اینو بدونید که روشنفکر دیگه هیچ محبوبیتی بین حداقل ۷۰ درصد ما تامرادیها ندارن ..
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
شما تامرادی نيستيد و بویی از سفلی در شما نیست
شهروند پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
سلام اولا من خودم دور گدشته شاهد بودم بیشتر رای ها از روی اصول و رضایت قلبی مردم نبود قانون کامل انجام نشد این دور عملکرد دور گدشته هر نماینده طرفدار و حمایت گر اوست چرا حرف بی منطق و بدون دلیل می زنی کدام لایحه و طرح ایشون در مجلس ارائه کرد و تونست اون به تصویب برسانه که ماحصل اش رفع و گره گشایی مشکلات این مردم بشه ایا جواب همون احترامی که مردم این خطه ازش داشتد بحق از طرف ایشون پاسخ داده شد به چی اون قسم چه عملکردی دست بردار مردم پاتاوه فهمیم ترین انسان ها را دارد گول بازی های پوچ دیگه نمی خورد به امید خدا این دور نماینده ای در شان بویراحمد واحد انتخاب خواهد کرد
Romania
والله ایطوری جنابعالی نوشتیی ۳۵ هزار طرفدار روشنفکر و سن رای رسیدنه اینگار طرفدارل بقیه نمایندییل همو طوری ویسانه و رشد نکردنه
Iran, Islamic Republic of
بهرامی
منتظریان
روشنفکر
مقدم
زارعی
خرامین
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر بشین سیت ایارن
هنوزم نیخی دست از رفتارهات برداری
هنوزم باورت نشده داری شکست می خوری
حداقل این چند روز باقی مانده تغییر رویه بده شاید بتونی از شکست سنگین جلوگیری کنی، چشماتو باز کن
شکستت حتمیست
لوداب
France
برادران عزیز این نشست ها کار معمولی در تمام نقطه های بویراحمد هست و استقبال های بسیار خوبی از ندای وحدت در حوزه دشت روم و سپیدار و...... از حاج مهدی روشن فکر میشه انصافا من شاید از حاج مهدی نگران باشم ولی روز آخر برای ایشان سنگ تمام می گذارم و برا جناب فروغ فر احترام قائل هستم و انتخاب آزاد هست ولی ما دیدن برا هیچ قبول نداریم و مطمئن باشید شما بازنده هستید چون روشنفکر خدا را دارد و در قلب مردم هست امیدوارم فریب وعده‌اي رنگین رقیب را نخورند به امید پیروزی سردار ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن بی مفهمومی بود همش از واژه استراتژیک استفاده شده اما دقیق شفاف نشده منظور از استراتژیک چیه؟
بجای اینکه روی افراد مانور دهند! اومدن روی پل و تونل و جاده مانور دادن انگار تصرف نظامی کردن!!!
جمع کنید این نویسنده های بی سوادتون را...
Romania
جون خم چهل تاپاتاوه هم بی نادربومجلسه نیبینه.
Iran, Islamic Republic of
بخت کمو سال ۱۴۰۳ نادر در مجلسه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران روشنفکر بودم ولی بنا به عملکرد منفی ایشان دیگه بهش رای نمیدم
دنا
Iran, Islamic Republic of
فرقه قبیله گرا وقتی لیدرهاش رویگردان میشوند و بدلایل و متعدد ازش جدا میشوند فورا با فرافکنی میگویند اینها قبلا هم باما نبودند یا اینها که رایی ندارند و نطرشان مهم نیست یا اینها معامله گر و بی فایده هستند که رفتنشان بهتر از ماندنشان است و ..........!!!
بندگان خدا !!! شما به سرنوشت شاه سلطان حسین مبتلا شده اید ، که هرچه بهش هشدار میدادند که شهرها یکی پس از دیگری فتح میشه و دارند میایند ، میگفت باکی نیست ، این شهرها نبودشان بهتراز بودشان است ، بگدارید تا سپاهشون بیاد تو پایتخت ، اونوقت با بک حرکت پارتیزانی محاصره اش میکنیم و دمار از روزگارشون در میاریم !!!! واین بود که دشمن آمد تا اصفهان را هم فتح کرد و محمود و اشرف سوار براسب تا اندرونی کاخ شاه هم جلو رفتند و شاه مهمان نواز با دستان مبارک خود تاج پادشاهی را از سر خود برداشت و بر سر محمود خان گذاست !!!
طایفه گرای خیلی محترم !!! به جدت این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست ، جمونگ آمد تسوجان !!!
دانا
Iran, Islamic Republic of
فروغ فر و وفا پور خداوکیلی هیچ پایگاهی در بین خانواده هایشان ندارد و با خانواده های خودشان قهرند اینها از اول استخدامشان دنبال پست بوده اند به آب و آتش و این گروه و آن گروه خود را میزنند برای پست. مطمئنا از گندم ری هم نمیخورند و آرزویش را با خود خواهند برد.جدا میگویم.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترروشنفکر تا کاندیداها موضوع شهرستان شدن پاتاوه رابعنوان یک دسیسه وحربه جهت آرا ازش سواستفاده نکردندتاقبل اسفنداجرایی کنید...والسلام...
دنا
Iran, Islamic Republic of
شهردارپاتاوه چندتاچپوندی شهرداری پاتاوه؟🤔
تخت شاه نشین
Iran, Islamic Republic of
باگ وبادنگان اصلا ربطی به قدمت پاتاوه ندارندواصلا جزو پاتاوه نیستندولی خودشونو جاکردند...اونی که قبرستون را طایفه ای وانحصاری کرده ریشه تمام دودستگی واتحادپاتاوه شده...شیرفهم باشید مردم...
آگاه از پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت و تحلیل آبکی
از کل روستاهای شهرستانهای دنا، مارگون و بویراحمد، یعنی از شهر سی سخت تا توت نده ، گندی خوری ، ده شیخ ، باگ، میمند، مارگون ، سرچال، لوداب، چین ، بهرام بیگی، چناربرم، محمد آباد چیتاب، تنگ رواق، تمنک، سمرون، تنگ یار دلیتا، کریک، سفیدار بویراحمد، رودشتی، دوراه، سرسور، بن زرد، خونگاه، چند نفر را که دور گذشته طرفدار منتظریان بودند را جمع کردید ( اگر لازم باشد تا اسامی را با محل سکونت ذکر کنم) و جشن فتح پاتاوه را می گیرد.
این افراد دور گذشته هم طرفدار روشنفکر نبودند.
البته لازم به ذکر است بهرامی این دور برنده انتخابات است
فرهنگی
United States
روشنفکر بای بای.
Iran, Islamic Republic of
اینطور نیست آرا بالای ۸درصدش طایفه ای هست وهرکس طایفه بیشترآرا بیشتر
شاهین
United Kingdom
ضمن احترام برای بقیه رقبا
با توجه به عملکرد خوب دکتر روشنفکر و تجربه کاری در این ۴ سال
انتخاب وی به صلاح شهرستان بویراحمد و دنا میباشد
پاتاوه
United States
اینا منفعت طلبانی بودند که زارعی رو احاطه و به ایشون خیانت کردند و هیچ پایگاهی در پاتاوه ندارند
Iran, Islamic Republic of
پاتاوه؟ جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد؟ راه مواصلاتی به بوشهر و فارس؟ مطمئنید؟ معلومه فقط چرت نویسی می کنید
مارگون
United States
انشالله به زودی در مارگون هم جلسه ای باحاج منتظریان گرفته میشه .جناب روشنفکر تیشه به ریشه خودت زدی با حس به افراد ی جوان وشایسته همانند دکتر فروغیفرد
بنشین وتماشا کنید
United Arab Emirates
خیلی ها کنار نشستند خود روشنفکر میدونه ولی یکی از شگردهای تبلیغات امیدواری است . من اطمینان میدم اگر ندای وحدت به شیو های کاملا دوستانه نخبگان سفلی را از صحنه خارج نمیکرد یاحداقل برای تخریبشون وقت نمیزاشتند و انها را در وزارتخانه ها مختلف رصد نمیکردند و تخریب نمیکرد ند و جلوی رشدشونونو نمیگرفتند دهه ها بدون زحمت پیروز بود ولی حیف که جای با سواد و بی سواد کوچک و بزرگ . . مدیر و غیر مدیر را جابجا کردند این زخم بزودی سر باز خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
شعر جالبی است:
گرچه هردویک نام دارند در سخن
لیک فرق است این حسن با آن حسن
Iran, Islamic Republic of
منتظریان از دور قبل هم‌ کمتر رای می اورد
بویر احمد واحد
Iran, Islamic Republic of
پیروزی نزدیک است.... لبیک یاحسین
محمدی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان‌ بویراحمدی نیست اصالتا و رایی در سفلی و بین طوایف مشهور ندارد اگر چندتا رای دور قبل داشته به خاطر هدایت خواه بوده این دور دکتر همراهیش نمیکنه و نفر چهارمه
سلیمان
United States
درود بر ندای وحدت.
درود بر حاج مهدی روشنفکر
United States
مدیران طایفه ای نا کار آمد پاشنه آشیل روشنفکر در انتخابات پیش روست روشنفکر،تنها کسانی حمایت میکنند که در پست های سازمانی قرار گرفته اند،
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا فیلم دیروز پنج شنبه در گذرگاه تاریخ پاتاوه راببینید.
یا مهدی حاج مهدی
دنا
Iran, Islamic Republic of
محمدصالح آذرپرند اصلا من نمیدونم فاز این چیه کا هر ۴سال با یه کاندید نمدونم شغلش چیه
United States
اووووووف،چه لیدرایی😁
United States
بعضی آدمای بیسواد که از سلطان حسین نظر داده اند
پس قبول کرده اند که محمود افغان هستند
خاک بر سر محمود افغان وحامیانش که گذاشتند بیا ن اصفهان
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1