تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۶۹۲۹۰
یادداشت؛

نمایی از منوگرافی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد

۹۷
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نمایی از منوگرافی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛اصولاً اقبال بلند از آنِ مردمی است که بتوانند نماینده‌ای در قامت قانون اساسی کشور خود انتخاب کنند. تاکنون بندرت این اتفاق مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است. گرچه تغییرات فکری، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی عمیق و بنیادی در استان ما صورت گرفته است، اما متأسفانه انتخاب‌های مردم هنوز از پوستۀ تعصبات قومیتی و منفعت طلبی جدا نشده است. اگر روند انتخاب افراد برای شورا‌های شهر و مجلس شورای اسلامی را بررسی کنیم و اندکی فرصت فکر کردن بر دوران مسئولیت‌شان داشته باشیم، متوجه قصورمان خواهیم شد. تمام بدبختی‌ها را برای اثبات «ککاگری»، «طایفه مداری»، «تعصبات قومیتی» و «لجبازی» به جان می‌خریم و سپس اپوزیسیون انتخاب اشتباه خود می‌شویم.
تاکنون برای انتخاب اکثریت نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان گروهی کوچک، علت مهم و اقناع‌کننده‌ای نداشتیم و علیرغم تفاوت‌های سیاسی، علمی، تجربه‌ای و مدیریتی که با هم دارند، اما تقریباً چگونگی انتخاب آن‌ها با نگاه‌های مشابهی صورت می‌گیرد. اغلب این گروه کوچک، در اولین ساعات موفقیت خود، لیستی از افراد خاص را برای انتصابات جمع‌آوری می‌کنند، سپس، میزان تأثیرپذیری همراهان خود را اولویت‌بندی، و راه‌های نفوذ به دروازه‌های اقتصادی برای خود و منسوبین، و همچنین تسلط بر نهاد‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی را به جهت کسب اعتماد دوباره مردم، دسته‌بندی و برای چانه زنی با وزرا و دولت چاره‌اندیشی می‌کنند. این بلیۀ فسادآمیز به غیر از نمایندگان دوران جنگ تحمیلی و در سال 94 مهندس «عدل هاشمی‌پور»، متأسفانه در حداعلی ملحوظ نظر منتخبین بویژه در دورۀ یازدهم قرار گرفته است.
پرده اول؛
«سید محمد موحد»
از اختلاف فکری دولت شیخ حسن روحانی با مهندس «هاشمی‌پور» که نگذاشتند نمایندۀ وقتِ کهگیلویه بزرگ، از نیروی انسانی توانمند در جایگاه‌های مهم مدیریتی استفاده کنند، بهره برده و در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸، روستا به روستا و شهر به شهر قدم نهاد و حتی یک مورد فاتحه خوانی و عیادت را از دست ندادند. در حالیکه عملیات اجرایی ساخت و ساز و توسعه پتروشیمی که ۱۶ سال قبل کلنگش را به زمین‌زده بود و وعده افتتاح هزار روزه‌اش را داده بود، و یا علیرغم اینکه پَستی و بلندی‌های مسیر طولیان تا آخرین روستا‌های دیشموک در زیر چرخ ماشین‌های حفر و تسخیر و تسطیح شکافته می‌شد و لوله‌های گاز به هم وصل و جشن پیروزی بر فقر گرفته می‌شد، و یا در حالیکه بزرگترین کارخانه ساخت توربین‌های برق ایتالیا به ساخت قوی‌ترین ژنراتور‌های سیکل ترکیبی پادوک مشغول بودند، و یا آب سد کوثر به دشت‌های حاصلخیز چرام و کلاچو رسیده بود و آب شرب دهدشت و سوق و لنده تقویت شده بود و ده‌ها پروژۀ مهم اقتصادی، ترابری، فنی و صنعتی، معادن و نیرو، ورزشی و آموزشی و... ، در دسترس مردم قرار می‌گرفت، بسیاری از مدرک‌داران و بعضی خواص منفعت طلبِ پُست پرست را بر ذهن و روان ملت، قالب نمود و عنان پسرفت کهگیلویه بزرگ را برای پنجمین بار به دست گرفت. البته این مطلب خدمات، ولو خدمات جزء‌ی را هم نادیده نمی‌گیرد.
آیا مردم و شورای محترم نگهبان آگاه هستند که از معاون تا برخی از مدیرانِ حوزه‌های استانداری و اجرایی استان، فرمانداران کهگیلویه بزرگ، ادارات شهرستان، بخشداران، دهیاران، رؤسای مدارس، مدیران مراکز بهداشتی و حتی آب‌داران روستایی را نیز یکدست کرده است؟
مهدی روشنفکر، بدون هیچ تجربه‌ای در مدیریت و برنامه‌ای برای حل مشکلات بویراحمد، به لطف جدایی اصلاح طلبان از شکم اجاره‌ای اصولگرایان(حاج غلام محمد زارعی) و همچنین شایعۀ تقابل «بویراحمد بالا و پایین»، رأی اکثریت را اخذ نمود و نماینده شهرستان مرکز استان شدند. اینکه امروز می‌بینیم تمام همت و توان و دانش و خدمت «مهدی روشنفکر» به ورود ملتمسانه به دفتر وزرا و خسته کردن استاندار استان برای مطالبۀ پُست‌های مدیریتی است، یعنی که شاگردِ مکتب موحد که روزی علیرغم تمام ناتوانی‌اش برای معاونت فرمانداری دهدشت ابقاء و خیلی زود به دلیل ناتوانی معزول شدند، رمز خدمت به مردم را، پُست دادن و به زحمت انداختن مردم می‌داند.
آیا مردم و شورای نگهبان مستحضرند که روحیه طایفه محوری و منطقه گرایی در کنارِ بنیاد فکری خانواده گرایی چه آسیبی بر پیکر خسته مردم و استان آورده است؟ البته نافی خدمات و تلاش‌ها نیستم، هر چند خدمات انجام گرفته مزبوط به نظام اسلامی است و ربطی به هیچ کس ندارد.
آقای سیدناصر حسینی‌پور که کلاً در دنیایی متفاوت از نمایندگی است. اگر غلامرضا تاجگردون خود را اسیر خانواده محوری نمی‌کرد و علیرغم آن همه توانمندی‌های علمی، مدیریتی، سیاسی و قدرت اجرایی وصف ناپذیری که داشتند، قانون مداری و اصول مهم نظارت بر مدیران را بیش از دیگران محلوظ نظر می‌داشتند، بدون شک، مهمترین دستاوردش یعنی پتروشیمی گچساران، در سکوت به بهره‌برداری نمی‌رسید و مردمی که خود شاهد توسعه و عملیات اجرایی‌اش بودند، حسرت نبودنش در روز افتتاح را نداشتند.
آیا گچساران و باشتِ صنعتی و مولدِ بخش عظیمی از انرژی و سرمایه این مملکت می‌دانند که عظمت سیاسی‌شان به ذلت رفت و چقدر استوارتر از قبل، حضور، تصمیم و پاسخ‌شان الزامی است؟
پرده آخر؛
اگر این حقیقت که دخالت نمایندگان در انتصابات، نقض صریح اصل ۵۷ قانون اساسی است(عدم التزام عملی به قانون اساسی) و بی‌توجهی به تذکر ولی امر مسلمین مبنی بر دخالت نمایندگان در انتصابات دولت سیزدهم را کنار بگذاریم که قطعاً کمترین انتظار مردم از دستگاه‌های نظارتی و مجریان محترم شورای نگهبان است، وظیفه مردم است که مصداقی از کلام مهم‌امیر کبیر باشند که فرمودند؛ «ابتدا فکر می‌کردم که مملکت وزیر دانا می‌خواهد، بعد فکر کردم شاید شاه دانا می‌خواهد، اما اکنون می‌فهمم ملت دانا می‌خواهد. »
در این روز‌های نزدیک به انتخابات، وظیفه مردمی است که تحولات فکری و فرهنگی را به لطف مراکز تولیدِ معرفت و دانش، فضای مجازیِ به روز و مطلع و همچنین بصیرتی که بر ناتوانی و ناکارآمدی نمایندگان فعلی دارند، تا دست قاطع و معناداری بر سینۀ پُرکینۀ نمایندگانی بزنند که از اکثریت مردم غافل و فهم ناقص‌شان از مدیریت و نمایندگی علت العلل این مصائب بزرگ بوده است. امروز لازم است که استان را به مدیران دانشگاهی، عملیاتی، متخصص و آزمون شده بسپارید. یعنی جایی که «عدل هاشمی‌پور»، «غلامرضا تاجگردون» و «شیرعلی خرامین یا محمد بهرامی» عرض اندام نموده و صدای گام‌هایشان به لطف قانون گریزی، توجه به زندگی اشخاص خاص، تطمیعِ انساب و تضعیفِ جامعه توسط برخی نمایندگان فعلی، تا دروازه‌های ورودی مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود...
نام شما

آدرس ايميل شما

قلیونی
Iran, Islamic Republic of
با سلام جا دارد مراتب اعتراض خود را در حوزه بویراحمد به علت انتشار ندادن تصاویر مرد بزرگ و امید اول انتخاب این حوزه چشم امید محرومان و گرسنگان جناب سبحانی بزرگ اعلام نماییم
کبنا منبع فساد
Iran, Islamic Republic of
بلیه فساد آمیز؟؟؟

فقط شخص نماینده کهگیلویه اقتصادی داشت
کبنا شروع کردی به حمایت از عدل هاشمی
فساد فقط شخص خوئد کمایی هست
فساد پتروشیمی مارون خبر داری 211 میلیمن دلار
Iran, Islamic Republic of
اگر رد صلاحیت نشد باید شک کنید
Romania
انشاالله روشنفکر رد صلاحیت خواهد شد
میرسالار بزنت
Iran, Islamic Republic of
مهندس هاشمی پور خخخخخ
مدرک دانشگاه آزاد
حتی درجه هم ندارد
Iran, Islamic Republic of
نه به سه چهر تکراری کهگیلویه
هاشمی بزرگواری موحد
۲۶ آبان‌۱۴۰۲
Romania
بهرامی
منتظریان
روشنفکر
مقدم
زارعی
خرامین
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهدی روشنفکر
تخریب ها نتیجه عکس خواهد داد...
مردم آگاه تر از قبل هستند...
شاسه گرامی
Russian Federation
حرفت کذاملا درسته آگاه میشوند که همون شغل معلمی رو هم نمیتونه به درستی انجام بده.کاش هم درس میداد هم سخنرانی از روبرگه رو هم تمرین میکر تا اینقد سوژه عام و خص نشیم.خودشم میدونه که مدیرمدرسه بودن هم براش زیاده.آدم خندش میگیره آخه ازچیش دفاع میکنید نه سابقه ورزومه داره نه سواد و برنامه داره،ازهمه بدتر حرف هم نمیتونه بزنه!دست نمایندگان آذری رو ازپشت بسته با سوتی دادنش هنگام سخنرانی که چه عرض کنم!بگیم روخونی بهتر و درست تره.
پوریا
Iran, Islamic Republic of
البته اگر ذره ای انصاف داشتی باید می نوشتی عدل هاشمی از محافظ بودن با حمایت موحد در زمان فرمانداری منصوری به شهرداری دهدشت رسید و با سفارش مرحوم میراحمد و موحد به محسن رضایی معرفی شد و به شهرداری مسجد سلیمان رسید و از آنجا به قرارگاه خاتم و جز سفارش اینها نمی توانست به اینجا برسد اگر موحد به قول شما به درد جرز لای در هم نخورد همین فرد را تا حد نمایندگی بالا آورد و جیب شما را هم پر کرد پس لااقل حرمتش را نشکنید و بقولی بخورید و بیاشامید ولی انصاف را هم رعایت کنید که از کجا می خورید !!!
Iran, Islamic Republic of
مردم دانا فهمیده اند که شگردهای عدل وموحد/ رای مردم فقیر بنا نهاده شده وهردو دوروی یک سکه اند وباندهای منفعت طلب اطراف آیندو اجازه انجام وظایف ذاتی نماینده را نمیدهد. وبهترین اقدام انقلابی رد صلاحیت هردو است که ارزش‌ها را به انحراف کشیده اند
Iran, Islamic Republic of
لایک
تا پست فطرتانی مثل کبنا هست باید موحد و عدل باشند
ک جمش کنیت ططططططط
United States
ک جون خوت کم‌ خزعبلات سی ختو(((((‌بنویس !!!!
تط تط تط تط تط) ن د
Iran, Islamic Republic of
سیدناصر حسینی به معنای واقعی نماینده تراز انقلاب است .زیرا خیلی وارد عزل ونصب هانشد.برای خود وخانواده وبستگان ودوستان سیاسی اش رانت خواری وسفارش نکرد .درهمین دوسال نمایندگی علیرغم تحریم ها ومشکلات حاکم بر دولت اعتبارات خوبی در حوزه های خدماتی و عمرانی و زیرساختی وفرهنگی به حوزه انتخابیه آورد .ولی نه نماینده و نه تیم رسانه ای خدمات انجام گرفته را پوشش نداده اند
خواب دیده خیر باشه
United States
باوربفرما یید خرامین دچارتوهم شده!!!
هدایت خواه در بویراحمد جرات ثبت نام ندارد وریسک‌نمیکند آنوقت خرامین و امثالهم یعنی کاره ای میشن؟! واقعا دنبال چی هستند این افراد؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر هدایتخواه بیاد ری همتون. سه ی ختو هم ودلتو اگاه ی
United States
رقابت بین روشنفکر وزارع می باشد
خواهید دید که اینطور خواهدشد؟؛
شاسه گرامی
Russian Federation
رقابت بین روشنفکر و حاج منتظریانه طرفداراتون خودشون درمحافل خصوصی به این موضوع اعتراف میکنند که حاج منتظریان رقیب جدی و نزدیک به روشنفکره دلیل تخریب ها علیه ایشون همه افزایش روزافزون طرفدارانش هست،شما که خودتونو پیروز میدونید چرا با وعده پست خرامین و مقدم رو وادار به انصراف کردید؟!که البته باجواب رد مواجه شدید وحیله دیگری رو دنبال میکنید.حاج منتظریان بدون هزینه وتبلیغات آنچنانی بعدازسالها دوری از استان بالاتر از زارعی ونزدیک ۴۰ هزار رای آورد.ظاهرا زیاد ترسیدی که این حرفا رو میزنی!
جواب
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفتی خارج از استان بود و ۴۰ هزار رآی آورد مگه کسی بر اساس توانمندی یا محبوبیت یا ... به ایشان رآی داد،برادر این رو بدانید ۳۵ هزار رآی ثابت مختص اصولگرایان است همان رآی رو بهش دادند،کمتر خودتو گول بزن.
United States
رقابت بین روشنفکر وزارع می باشد
خواهید دید که اینطور خواهدشد؟؛
Iran, Islamic Republic of
بله برای سومی به بعد
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا روشنفکر کارش تموته
Iran, Islamic Republic of
جون کندی که روشنفکر رو تخریب کنی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براتون
از هنر خودتون بگین
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براتون
از هنر خودتون بگین
Iran, Islamic Republic of
این راهی که میرین به ترکستان است
Iran, Islamic Republic of
کسایی که همچنان مطالبی میزنن
عامل نفاق بین مردم هستن
Iran, Islamic Republic of
باید با افرادی که با این محتوا ها باعث تشتت وناامیدی مردم می‌شوند برخورد کرد
Iran, Islamic Republic of
مطلب بسیار مزخرف وبی محتوایی هس
پیداس فقط از روی حب وبغض نوشته شده
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی بجز موحد و تاجگردون کدوم یکی از این افراد لیاقت شورای شهر رو دارن چه برسه به مجلس؟
برای بویراحمد هم که هیچ کدام از افراد ثبت نام شده در بویراحمد در قد و قامت نمایندگی بویراحمد نبوده نیستند.
بهترین گزینه شرکت نکردن در انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
تاج با موحد مقایسه نکن
تاج تاج هست
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده مردمی روشنفکر هس
Russian Federation
نماینده مردمی یا نماینده ای طایفه ای.فکر میکنه فقط خود طایفه داره ؟!بهتره بیشترتاریخ استان رو مطالعه کنه تا متوجه بشه اگه قراربرفخر فروشی طایفه ای باشه،طایفه ایشون همیشه بعد از ایل سترک کی گیوی قرار داشته ولی حاج منتظریان بشدت با آوردن نام ایل خود مخالف است و ایل بویراحمد ایل ایشونه ،برخلاف نماینده فعلی که بی احترامی به طوایف رو دیگرآشکارا عنوان میکنند.اینبار اوضاع بادورقبل فرق میکنه!اینقدر ناتوانید که با فشارو ترساندن مسئولان ادارات ونهادها آنهارو وادار به حمایت از خودمیکنید واقعا تاسفباره.
پ
Iran, Islamic Republic of
اگر با آوردن نام طایفه خود ناراحت میشه و خاطر مبارکش مکدر میشه،چطور تو زادگاه ایشان روشنفکر رآی ندارد ولی برعکس تو زادگاه روشنفکر ایشان رآی بیشتری دارد،خدا جای حق نشسته و ناظر ب اعمال و حرکات افراد است.حق پیروز است.
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتون رو گول میزنید
تعداد آرا وجود دادن
آرای کاندیدای دیگه در زادگاه روشنفکر مشخصه
ننگ بدشکل با این متنها
Iran, Islamic Republic of
ببخشید پس آرایی که آقای منتظریان وبهرامی وزارع در طایفه روشنفکر بدست آوردن از هوا اومده بود
ننگ بر شما قدر نشناسان
شاسه گرامی
Russian Federation
حاج منتظربان روشما هرنوع تخریبی که تونستید کردید نمابنده فعلی و طرفداران خاص ایشون این دوره متوجه قدرنشناسی خواهند شد.خاج منتظظریان ایل خودشه به تنهایی واسه برنده شدن کافیه شما تخریب نکن رای شما واسه خودتون .قدرنشناس بودید که اینقد ریزش آرا دارید
Iran, Islamic Republic of
عجب تیم بهرامی برای سایر شهرستان ها هم تعیین تکلیف می‌کنند. میشه چند تا از مقاله هایی که خود بهرامی نوشته برا ما بیان کنید و یا دانشگاههایی که درس خوندن
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
کو بهرامی نیتره دو کلام حرف بزنه بعد چطور در دولت روحانی یه معاون درجه ۳ نشد زمانی هم که شهردار بی نفت ۱۴۰دلار بی چه که سی یاسوج اگر قوی بی مثل جاوید یه استان دیگه میبردش برای شهردار. گپ ینه که ای دوره قطعا سوم ایابو مدال برنزه ایگره حداقل مدال ایاره ولی زارع هم جام ایاره اما جام اخلاق رقابت تنگاتنگ بین روشنفکر و متظریان هست که احتمال بالای ۹۰ درصد منتظریان برنده ایابو با اختلاف اندک مثلا ۷۰۰تا
Iran, Islamic Republic of
اگر هر ارگان نظارتی بخواد کنترل کنه
قابل افشا هس که در زادگاه روشنفکر دور های قبل چقد آرا داشتن
امادر زادگاه بعضی از آقایون کاندید روشنفکر رای نداشتند
این مشخص میکنه کی اراد بر اساس طایفه گرایی هس
این دور هم بواسطه توانمندی وصداقت ومردم ایشون همه مردم پای کار هستن
Iran, Islamic Republic of
هر کی یه گوشی دستش گرفته فکر میکنه عقل کله با این مطالب صد من یه غاز
Iran, Islamic Republic of
اتاق فکر هر کسی هستی نه خودت ونه اربابت ذره‌ای شم سیاسی نداری
Iran, Islamic Republic of
اگر ۱۰ درصد منطقی فکر کنیم روشنفکر جایی نخواهد داشت.
هیچ کس و هیچ چیز برایش مهم‌نیست بجز منافع شخصی اش.
Iran, Islamic Republic of
گچساران باشت اقای تاجگردون و اقای محمدپور سرند خدای
Iran, Islamic Republic of
گچساران باشت اقای تاجگردون و اقای محمدپور سرند خدای
India
🤣😅😂
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برنده انتخابات مجلس است این حرفها فقط وقت تلف کردن است
شاسه گرامی
Russian Federation
وش بگو بره دهدشت دینی درس بده نمایندگی بویراحمد خیلی زیاده براش! .خدامیدونه مدیرمدرسه هم زیادشه.کونماینده ای که فقط التماس ایکنه جلو رییس جمهور اونم با اون بیان ضعیف حرف نزنه سنگین تره!حاج منتظریان رزومه مدیرکلیش بدن همه وزبران رو به لرزه میاره وخواهی دید درصورت پیروزی ایشون چطور به حرفش احترام بزارن و هر وزیری رو به استان میاره.بخدا آبروی بویراحمده برده این روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
باید به فکر رزرو جایی باشه
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به کامنتی که گفته روشنفکر دینی درس می‌داده
اولا افتخار هس که کسی معلم دینی باشه
دوما روشنفکر از ابتدای شروع به کار معاون جهاد سازندگی بود
بعد ۸ سال مدیریت تربیت معلم بعدش هم معاون فرماندار بود
در بویر احمد هم معاون دانشکده فنی ومعاونت اداره کل آموزش وپرورش بعدش هم در دانشگاه فرهنگیان تدریس میکرد
پ
Iran, Islamic Republic of
اولاً در خصوص بحث روزمه:عضو شورای شهر دهدشت،معاون فرماندار کهگیلویه بزرگ،معاون سازمان آموزش و پرورش استان،عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان،استاد دانشگاه فرهنگیان،نماینده مردم شریف و بصیر شهرستانهای سه گانه بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این از سوابق و رزومه دکتر روشنفکر،،حالا ضمن احترام به سایر کاندیداتورا،گوش و جان می سپاریم تا جنابعالی رزومه آنها را بیان بفرمایید.
دنا
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین رقیب و انهدام کننده روشنفکر ، عملکرد طایفه و خانواده گرایی اوست که مردم را بشدت عصبانی و متعصب کرده است !!یقینا حتی بسیاری از کسانی که به دلایل خاص شاید تصمیم بحضور پای صندوق رای نداشتند بعلت کارکرد بسیار نژادپرستانه این نماینده قبیله گرا و منصوبین ضعیف و نژادپرستش ، علیرغم میل باطنی به جد تصمیم قاطع گرفته اند محکم و استوار هم خود و هم دیگران را به حضور پای صندوق رای دعوت نمایند و مشت محکمی بردهان هرچه نژادپرسته بنوازند و برای همیشه بویراحمد واحد را در مقابل بیماری مهلک آپارتاید مصون و ایمن نمایند .
دنا
United States
ایه ۱۸ سوره بقره مصداق نویسنده یاداشت میباشد
صم بکم عمی
ایا سخنی از دکتر روشنفکر درباره بویراحمد و دنا ،.درباره نخبگان .،درباره مافیا.، درباره مشکلات منطقه و کشوری در مجلس و در ملاقات با دولتی ها نشنیدی( کر )
ایا عملکرد دکتر روشنفکر در سد سازی .،راه سازی .،مدرسه سازی.، گاز رسانی .،میدان گازی مختاری .،احیای کارخانه قند .،تلاشهای او که منجر به دونماینده بویراحمد شد ندیدی( کور و نابینا)
ایا کسی که حاضر به بیان حقایق نیست و فرافکنی میکند گنگ نیست
شرمت
Iran, Islamic Republic of
آیا تت به حال رفتی ببینی که این حرفهایی که میزنی روشنفکر روحش خبر نداره بلکه نخبگان دلسوز این استان در سفر ریاست جمهور محترم مکتوب بهش گفتند که پتانسیل این استان بالاتر از ایناست آیا روشنفکر از ابتدا تا الان وزیری را شخصا به استان آورده والله عملکرد درخشان مدیر کل ارشاد که وزیر ارشاد را به مرکز استان آورد از ایشان بیشتر هست روزی که برنده شد روشنفکر فقط بلوار شهید اورنگ را چند تا درخت توش زد که اکثرشان خشک شدند میدان به قولا زیرسیگاری را شروع ورد هنوز ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی ندارد مدیرانی که گذاشته حضرت عباسی کدومش غیر از فرخان که از پایه تا مدیر شد سلسله مراتب را طی کرده کدومش خوب هستند ازشان تئوری و عملی امتحان به عمل آید و رضایتمندی ببینند از ۲۰ چند میارن
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
خوب برای خودت بریدی و دوختی!!!
اول متن آن همه فلسفه بافی کردی فکر کردیم عدالت و انصاف را در این نوشتار رعایت کردی! نگو خودت هم مستعمره فکری هاشمی و بهرامی هستی!!!
جمع کن بساط ابومفلس بازی را ...
Iran, Islamic Republic of
دخالت نماینده در انتصابات اگر نبود که انتخابات پر شور نمی شد تعقل کنید
Germany
نمی دونم چرا خرامین که نفر هفتم به بعد انتخابات بویراحمد هست عکسش را می زنید بین نفرات اصلی.
مقدم و سبحانی و آراوند از خرامین بیشتر رای دارند.
اما چهار گزینه اصلی رقیب:
روشنفکر
بهرامی
منتظریان
زارعی
خیرخواه
Germany
چطور عکس نفر اصلی انتخابات کهگلویه حاج آقا بزرگواری نزدید اونوقت عکس تاجگردون که قطعا رد صلاحیت می شه را زدید یا عکس خرامین که هزار رای هم نداره را زدید چرا مژدهی پور و مقدم و دهبانی را نزدید
Iran, Islamic Republic of
چون می داننمد ان سید بزرگوار نفر اوله ان شائ الله
Iran, Islamic Republic of
باور کنید مردم استان ما آدم بشو نیستند
Germany
کاملا درست گفتید که تاجگردون با خانواده محوری و نوچه پروری بساط تبعیض و پارتی بازی را گستراند و چه ظلم ها که روا داشت و با تکبر و خودشیفتگی و منفعت طلبی تا تونست یکه تازی کرد تا بالاخره مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این قلم آقای م، کارمند بهزیستی استان است! دوسال مدام دم نمایندگان را دید و اینقدر التماس کرد که بتواند سکان بهزیستی را دست بگیرید و حالا که به منصب مورد نظر نرسید شروع کرده علیهشان قلم زدن!! اگر به پست موردعلاقه ات میرسیدی هم همینگونه قلم میزدی آقای پرحاشیه؟
دیل
Iran, Islamic Republic of
غلانرضا تاجگردون همونی نیست که بخاطر چه وچه وچه از مجلس بیرونش کردن
Russian Federation
روشنفکر جز استعفا هیچ سابقه ای ندارد و تحت هیچ شرایطی لایق این جایگاه یعنی نمایندگی مردم بزرگ بویراحمد نبود و به زودی برای همیشه به فراموشی سپرده خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
نوروز پ‌چرا همه نظرات را به نعع حق نمی نویسی
نوروز نظران را بیار بالا اگر طرفدار مردم هستی
Iran, Islamic Republic of
اینا یادداشت وروشنگری نیست!
اینها تخریب وعقده گشایی است که ازروی بیماری روحی و ذهنی وتعارض اجتماعی ومنفعت طلبی نوشته میشود وبس،!!
وقطعا از طرف یک ورشکسته اداری واجتماعی فقط وفقط از روی ضعف شخصیتی برای تخریب نوشته میشود و هیچ وجاهت اخلاقی و وزن قلمی ندارد فقط تخریب وتخریب وتخریب وتخریب وعقده گشایی وذهنیت سازی منفی وکمبود شخصیتی وسادیسم شخصیتی خودش را فریاد می زند.!!!!!!!
شاید کسی نوشت است که دنبال گندم ری بوده است!
اولین کسی که نفرین شد اان سال الله ازگندم ری نخواهی خورد عمرسعد بود
نوروز بیار بالا اگر طرفدارمردمی !!
دنا
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردمی نماینده ای هست که از همه طوایف قبولش داشته باشند و رای بهش بدن
اون شخصی که گفت روشنفکر نماینده مردمی هست،دیدگاهتون اشتباهه، روشنفکر فقط نماینده یک طایفه هست.
طرفدار
United Arab Emirates
بینی و بین الله نگید طایفه . آمار بگیرید ببینید چه تیره هایی از طایفه مورد نظر سود بردند قطعا سه ماه دگه همه چی روشن میشه . ظلم گزافی به گروههای بزرگی از همین طایفه وارد میشه بدون استفاده از این وضعیت . دوستانی که طرفدار نمایند ه محترم هستند لطفا ده تا نخبه به غیر از اونایی که پست گرفتند معرفی کنند که علنا شرایط فعلی را قبول دارن . متاسفانه به شیوه ها مختلف شخصیت افراد ترور میشه به نحوی که برای همیشه از صحنه سیاست بیرون میرن . تعداد این افراد کم نیست ولی حاضر به رسانه ای شدن نیستند چون میدان مناطره . میدان گفتگوی انتخاباتی در استان ما بستر مناسب نداره .
Poland
کیفیت مهمه نه کمیت .دکتر بهرامی با عمل و دور اندیشی خود را به همه ثابت کرد .بقیه کاندیدها هم قابل احترام هستند .
United Kingdom
چند تا از آپشن های ایشون رو بفرمایید. ایشون در بویراحمد بالا هم مخالفان زیادی دارد
دنانشین
Iran, Islamic Republic of
این دوره از انتخابات بویراحمد نقطه عطف نمودار انتخابات این حوزه است .با گذر زمان و رشد شهریت بویراحمد و آگاهی از عوامل رشد و توسعه در تمام جهان به این نتیجه می رسیم این دور دیگر زمان انتخاب علم و تخصص است . تنها راهی که داریم همین است . ن قوم گرایی دردی از ما درمان می کند و ن سوار شدن در قطار پوسیده ای که حرف جدیدی برای گفتن ندارند و همچنان کلی گویی می کنند و از فردا های هیچ وقت نیامده می گویند و وعده های آسمانی می دهند . انتخاب محمد بهرامی یعنی فردای روشن فرزندانمان. به علم محوران و عملگرایان بپیوندیم .
United Kingdom
دکتر محمد بهرامی
علی
United States
دکتر بهرامی ناجی شهرنیمه جانم
آگاه
United States
محمد بهرامی برنده قطعی و حتمی خواهد بود۰۰۰
آگاه
United States
محمد بهرامی برنده قطعی و حتمی خواهد بود۰۰۰
بهادران
United Kingdom
درود بر دکتر محمد بهرامی شهردار افسانه ای

ایشالا پیروز انتخاباتی ✌🏻👑
هی بو
Romania
چقد پول از لیدرهای عدل گزفتی؟؟ روشنفکری کن نه تبلیغ برای عدل و.. چرا نامی از بزرگواری نیاوردی؟؟
United States
نمیدونم این مخاطبان را کبنا از کجا پیدا میکند که به قلم آنها فقط برعلیه موحد مینویسد به کوری چشم شما موحد به اتدازه کل نامزدها رای میاورد
Iran, Islamic Republic of
بازم خرف مفت و تحلیل مغرضانه قلم بدستان مزدور فایده ای نخواهد داشت
حکیم
Iran, Islamic Republic of
کبناجان اینگونه مطالب نتیجه عکس می دهد و شما هم که می دانید تنها نماینده مردمی کشور دکتر روشنفکر است که واقعا نشان داد صدای مردم است و عملکردش گویای همه چیز است و روز به روز محبوبتر می شود . چرا عکس مختار کهگیلویه حاج آقا بزرگواری را نزدید که هم کاندید شاخص است و هم دو دوره نماینده بود ولی عکس خرامین را زدی که اولین بار می خواهد کاندید شود شاید تا آخر هم نماند.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خرامین و اراوند به نفع روشنفکر کنار بروند بهتر است تا تعدادی رای به هدر نرود همین تعداد روزهای آخر که متوجه شدند اوضاع بر چه قرار است خودشان تصمیم دیگری می گیرند و به سمت کسی می روند که امید قبول شدن دارد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تعصبات کنار بذاریم کاملا واضح هست برای عبور از این بحران ها وجود دکتر بهرامی میتونه تغییر رو برامون ایجاد کنه.اما انتخابات استان ما بیشتر بر محور طایفه گرایی و منفعت طلبی شخصی داره جلو میره.امیدوارم اکثریت ما مردم اگاه بشیم.
به امید پیروزی دکتر بهرامی
میرزا دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هر گاه سایت های استان خیمه به این چهره های تکراری نزنند و هر گاه نام بزرگواری ، موحد ؛ حاجی عدل ، حسینی های بحرینی ؛ تاجگردون ها ؛ هدایت خواه ؛ سید باغر؛ زراعی و روشنفکر از تارک این استان رفته و دست از سر مردم این استان برداشتند ...یعنی هم مردم استان متحول شده اند و هم استان رشد و نمو خواهد کرد و آینده روشن خواهد بود...بابا رد کنید این مدل های هم سن و سال ژیان رو...
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
بهرامی دانشگاه آزادو پردیس و روشنفکر و منتظریان و حاج زارع از مرکزمدیریت دولتی و ...سید ناصر از پیام نور یاسوح و موحد اکابر و تاج ارشد از مدیریت دولتی و دکتری نامعلوم.اینها دارند برای ما نسخه میپیچانند.خاک بر سر ما
Iran, Islamic Republic of
سلام درجواب این بنده خدا که میگه سید ناصر وارد عرل نصب نشد چه کسی بود که تو اداره برق استان بست نشت تا معاون رو برکنار کردن چه کسی بود که اون دشمن تراشی درست کرد جریان امین بابویی وریس عاوم پزشکی استان چه کسی بود که مدیر عامل شرکت نفت گچساران رو افتاد دنبالش اون بی آبرویی رو در آورد چه کسی بود که تو کار انتخاب شهردار گچساران اینقدر دخالت کرد چه کسی بود هنوز هم بگم برات کلا نمایندهای فعلی وقبلی یه طرف تاجگردون هم یه طرف کم کار نکرد برای استان وگچساران
اسماعیل
United Kingdom
نفر اول زارع
نفر دوم بهرامی
نفر سوم منتظرتان
روشنفکر
مقدم
خرامان
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
نفر اول تاج گردون
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
نفر اول عدل هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مردمیدان دکترخرامین
Iran, Islamic Republic of
خدایا توشاهد باش دکترخرامین خیلی فراترازاینهاست
Iran, Islamic Republic of
همشریان عزیز یاسوج مارگون دنا فریب آدمهای بیسواد را نخورید
به نخبه کشوری رای دهید فقط وفقط دکترخرامین
Iran, Islamic Republic of
در این نماگونه هیچی بدتر از خنده های شیطانی تاجگردون آزاردهنده نیست.
Iran, Islamic Republic of
بدترین شعار مال جبهه نجات هست نجات چی نجات کی از دست کی؟
با یه کاندید اصولگرای چهار آتشه که هیچ پایگاه سیاسی و مردمی هم نداره و ۵۰۰ طرفدار هم نداره و با اون حمایت بی چون و چراشون از دولت رئیسی که باعث بدبختی مردم شدن حالا شعار نجات سردادن واقعا فقط به درد سریال طنز برره میخوره.
حسن
Romania
مثل همیشه بسیارعالی وتاثیر گذار نگاشتی .دست مریزاد وخداقوت
پیشرفت
Iran, Islamic Republic of
از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان سه نماینده خوب استان داشته یکی سید باقر موسوی جهان آباد دوم غلامرضا تاجگردون سوم بزرگواری و قطعا امسال ترکیب به شرح ذیل است
یاسوج:دکتر نادر منتظریان
گچساران:دکتر غلامرضا تاجگردون
کهگیلویه:سید علی محمد بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
بهترین ترکیب نمایندگی است و به همین شکل رقم خواهد خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بای بای تمام شد
Iran, Islamic Republic of
خداوند لعنت کند آن نامزد یا نماینده ای را که توان مدیریتی ندارد ووارداین کارزار میشه کرو حصرت عباسی وهدایتخواه وتاجگردون رد بو استان نماینده خوب نداشت مردم ملت تورابه قران سرگذشت تونه بدست این افراد طماع ومنافق قرارندهید کرو به خدا یاسوج منتظرین وخرامین گچساران تاجگردون دهدشت..... فقط بقیه راکناربزنید
Iran, Islamic Republic of
، یعنی که شاگردِ مکتب موحد که روزی علیرغم تمام ناتوانی‌اش برای معاونت فرمانداری دهدشت ابقاء و خیلی زود به دلیل ناتوانی معزول شدند، رمز خدمت به مردم را، پُست دادن و به زحمت انداختن مردم می‌داند.
بسیار جوله پرمعنایی هست اقیانوسی از معنا و مفهوم برای مردم بویراحمد هست که کبنا به وضوح مثل آب زلال به آن اشاره داشته
و باید اسفندماه این موضوع را مد نظر قرار دهند
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1