تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۶۸۹۸
یادداشت ارسالی؛

چرایی افزایش هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه خرامین

۲۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرایی افزایش هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه خرامین
کبنا ؛یادداشت ارسالی: اگر گوشی‌های اندروید از دست برخی‌ها گرفته شود معلوم نیست برای آن‌ها آیا چیزی می‌ماند یا خیر. ماموران گوشی به دستی که از سیاست، انتخابات و تفکر تنها لایک کردن، اسکرین شات و کپی/ پیست را قادر به انجام هستند و کل عملکرد آن‌ها گذاشتن وضعیت و استوری‌های تهیه شده توسط دیگران بر علیه دیگران است. مزد این رفتار‌ها نیز بسته به قیمت افراد و شلوغ کاری آن‌ها دارد. مزدی که از جیب بیت المال به طرق کارت هدیه چندغاز، بکارگیری و بعضا پیمانکاری پرداخت می‌شود تا این گونه افراد در مسابقه تهمت زنی و هتک حرمت عقب نمانند.
هفته قبل بود که شیرعلی خرامین یکی از نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای مفصل با یکی از رسانه‌های استان گفته بود:
"حالا برخی دوستان هم با تخریب و بداخلاقی سعی در چوب لای چرخ انداختن دارند، من هستم تا آخر و خوب هم می‌دانم برای چه آمده‌ام، این‌ها اگر میدانستند که بنده تا آخر نخواهم بود چرا در‌ها را روی من بستند؟ چرا در مدارس و مساجد راه من را بستند، در صدا و سیما راه را بر من بستند؟ خودشان روزانه در صدا و سیما هستند؛ اما من حق ندارم حضور داشته باشم. حتی فضای مجازی من را بستند، اگر می‌دانند بنده ادامه نمی‌دهم چه کار دارند؟ هر مقاله‌ای می‌نویسند به اولین و آخرین کسی که حمله می‌کنند شیرعلی خرامین هست؛ اما با لطف خدا و اعتماد به اقشار مختلف مردمی که می‌دانم خیلی فهیم هستند، آن‌ها به مقصود خود که تخریب هست نخواهند رسید، در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه آزاد، ۴ هزار دانشجوی فوق لیسانس و دکترا تحصیل می‌کنند، این‌ها را نمی‌شود با شایعات گول زد و فریب داد، این مردم دیگر مثل قدیم نیستند که سواد کافی و اطلاعات نداشته باشند، اکنون عصر انفجار اطلاعات است و من دلیلی نمی‌بینم، حتی فکر کنم که ادامه ندهم، خودم را خادم و نوکر مردم می‌دانم احساس می‌کنم می‌توانم خدمتگزار آن‌ها باشم، الان هم آمده‌ام بگویم می‌خواهم خدمت کنم می‌خواهید یا نه".
زمان زیادی لازم نبود تا صدق این گفته‌های خرامین روشن‌تر شود. هر چند پیش از این هم همانگونه که خرامین خود نیز در این گفت و گو اشاره داشت هجمه‌ای سنگین از تخریب و تهمت‌ها علیه وی به راه افتاده بود و حال سؤال این است چرا این هجمه‌ها و تخریب‌ها بیش از هر کسی بر علیه خرامین است. علت را می‌توان در منش، مشی، ‌اندیشه و برنامه‌های خرامین جست و جو کرد که با جسارت و شهامت در سطح جامعه بیان می‌شود.
رقبای خرامین خیلی زود به این نکته پی برده‌اند که رقیب واقعی آن‌ها خرامین است و نه تنها خرامین نوشته شده بر تعرفه‌های رای بر صندوق که‌اندیشه و انتقادات امروز خرامین رقیبی سخت برای آن‌ها خواهد بود تا حتی قبل از رقابت واقعی عیار آن‌ها و عملکرد آن‌ها را در جامعه عیان کند.
به همین خاطر آن‌ها تا پیش از این‌امیدوار بودند شاید به لطایف الحیلی خرامین در صحنه نماند اما حالا که از ادامه حضور خرامین به یقین رسیده‌اند و از آنجا که دست خود را برای پاسخگویی به برنامه‌های خرامین خالی می‌بینند به تهمت زنی و تخریب روی آورده‌اند تا وی را ترور شخصیت کنند اما غافل از این که این مسیر، مسیری است که خرامین هزینه‌های آن را بخوبی می‌داند و پیش از او نیز هر آن کسی که در این مسیر گام برداشته است با همین مرارت‌ها و تهمت‌ها دست و پنجه نرم کرده است.
البته خرامین نه تنها امروز در قامت نامزد انتخابات یک مطالبه‌گر با صدای رسا بوده است که در طول سال‌های گذشته و در اوج سکوت بسیاری از مدعیان امروزی وی پیش قدم در مطالبه‌گری در حوزه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی، محیط زیستی، منابع طبیعی و آسیب‌های اجتماعی بوده است و متأسفانه هر بار نیز به جای حل مشکل و یا شنیدن حرف‌هایش با تهمت و دهن کجی مواجه شد.
امروز و نسل جدید بخوبی نسبت به درد‌ها و در سوی دیگر برنامه‌های واقعی شناخت و آگاهی دارد و برخی پست‌ها و پیام‌های مجازی که از سر استیصال و درماندگی نشر می‌شود نمی‌تواند حقایق را بپوشاند. پست‌هایی که معمولاً به نازلترین قیمت‌ها تهیه می‌شوند و گاهی با وعده‌های سر خرمن جوانان این دیار را فریب می‌دهند تا در ازای حق طبیعی‌شان آن‌ها دست به تخریب دیگران و بداخلاقی‌های غیر حرفه‌ای بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرچیل
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامان انسانی شریف و صادق است
Iran, Islamic Republic of
هیچ هجمه ای نه وجود دارد و نه ما می بینیم
بگذارید بنده خا کار مشاوره ای ش را انجام دهد
اصلا هجمه برای چی؟؟
Iran, Islamic Republic of
بگذارید طبابت خودش را داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
شیر فقط شیرعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر آرام بخش قلبها دکتر خرامین مرد میدان
Iran, Islamic Republic of
صد سلام هزار صلوات برای خوش آمد گویی به دکتر خرامین محبوب دوست داشتنی
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا نترسند چرا تخریب نکنند چرا بداخلاقی نکنند

چون توان مقابله با دکتر خرامین را ندارند

از علم نفر اول
از سخن نفر اول
اقتدار
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت سایت مردمی
یک:دکتر خرامین یک نخبه کشوری است
دوم: یک انسان باسواد می تواند در مجلس از حق حقوق مردم دفاع کند
سوم :خوش سخن است
چهارم نترس است
احمدی
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال دکتر روشنفکر که نه سید باقر موسوی هست و نه دکتر هدایتخواه در میدان بی رقیب می تازد و رقیبانش اراوند و مقدم و خرامین هستند که بر آورد می شود هر سه چهارتاش ده هزار رای ندارند
اکبر پور
Iran, Islamic Republic of
خرامین در چه زمینه ای توانایی دارد و در کدام کمیسیون می خواهد جای بگیرد و اصلا اصولگراست یا اصلاح طلب ؟ کسی که جرات ندارد شفاف بگوید با کدام جریان است موفقیتی هم برایش حاصل نمی شود باید به کمک و پشتوانه یک جریان فکری به این عرصه ها ورود کرد و یا لیدرهای جریان مثل دکتر هدایتخواه و یا سید باقر موسوی حمایت کنند .
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای خرامین اصالتا چکاره است بویراحمد سفلی است و یا بویراحمد علیا است و یا نه گرمسیری .
امین
Iran, Islamic Republic of
تا دکتر روشنفکر در صحنه است بقیه زحمت بی فایده می کشند و موفقیتی نیست عملکرد سه ساله روشنفکر به اندازه بیست سال نمایندگی دیگران است
عظیم
Iran, Islamic Republic of
هر کس پست و مسئولیت گیرش نیامد کاندید شده است
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
سلام بر استاد خرامین عزیز خدای امثال دکتر خرامین حیف هست در کهگیلویه وبویراحمد کاندیدا شونددکتر خرامین شخصیتی علمی هست که اگر مسئولان علمی کشور از ایشان شناخت داشتند باید الان حداقل معاون یا وزیر یکی از وزارتخانه ها یا مسئول یکی از موسسات علمی وپژوهشی کشور بودند.ولی افسوس که در کشور ما نخبه کشی هست ودر استان ما شدت آن از استان‌های دیگر بیشتر هست.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تاجگردون و یا سید باقر موسوی و روشنفکر کاندیدای یاسوج و دنا و مارگون می شدند تا رقابت سنگین تری برگزار می شد
اصغری
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط روشنفکری مرد عمل
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
خدمات عمرانی روشنفکر تا سالها در اذهان می ماند و در محرومیت زدایی سرآمد همه نمایندگان کشور است
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان انشاالله که موفق و سرافراز باشید
واقعا شایستگی و لیاقت نمایندگی را دارین

انشاالله که مردم همت کنند که حتما هم یاری میکنن این دوره خادم واقعی مردم خواهی شد
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
عامو عملکرد جنابعالی در سنوات گذشته موجب تخریب شما شده نیاز به تخریب نیست .درصورتیکه شما رای نمی آوری و تخریبی .خودت هم میدانی برای تخریب رای دیگران آمده ای اما شتر در خواب بیند پنبه دانه .
این دفعه اوج شکست را نوش جان می کنی وبرای همیشه به تنگ سپو می روی .ازمن گفتن حالو گوش مگیر چات دارم
Iran, Islamic Republic of
کرو په کی کاره خرامین داره جون خوت😁
United States
تا اونجایی که همه شاهدند این خود خرامان هس که هر مطلبی میرنه توهین وتخریب دیگرانه تا حالا کسی اسم ایشون رو نیاورده دیده کسی عکس العملی نشون نمیده خودش دست بکار شده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سپاس از دکتر خرامین خواهشمندیم خودت را خراب نکن شما قابل احترام هستید الان یک وزنه هستی اما وجهه‌ی خودت رابا شرکت در انتخابات دست دیگران نده با عابروی شما بازی می شود.
United States
توکجا ومجلس کجا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که دکتر خرامین پدیده انتخابات این دوره هست چون تمام تحصیلکرده ها و گروههای علمی و دانشگاهی و معلمین و اساتید دانشگاه ها ود انشجویان ومردم فهیم و بزرگوار شهرستان بویراحمد و دنا ومارگون ولوداب و تمام روستاها از ایشون حمایت میکنن
حمید
Iran, Islamic Republic of
فقط یک نخبه دانشگاهی و فردی سلیم النفس همانند پروفسور خرامین می‌تواند گره گشای درد کهنه مردم محروم این دیار باشد. درود بر تو مرد با صلابت و صداقت. مشتاقانه منتظر حضور پرشور تو هستیم.
استاد خرامین مرد روزهای سخت.
Iran, Islamic Republic of
انتخابات شروع شد سروکله منافع طلبان پیداشد
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1