تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۶۷۴۵۲
کبنا گزارش می دهد؛

نگرانی مردم از بابت انتخاب هیئت اجرایی انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / دبیر ستاد انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد: اجازه نداریم و اجازه نمی‌دهیم هیچ مدیری در هیئت اجرایی حضور داشته باشد

۳
۱
نگرانی مردم از بابت انتخاب هیئت اجرایی انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد / دبیر ستاد انتخابات مجلس کهگیلویه و بویراحمد: اجازه نداریم و اجازه نمی‌دهیم هیچ مدیری در هیئت اجرایی حضور داشته باشد
کبنا ؛
در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره افرادی که به مسائل سیاسی توجه بیشتری دارند از بابت فرایند انتخاب اعضای هیئت اجرایی نگرانی‌هایی دارند، هر چند که مردم از دیدگاه شخصی خود به این موضوع نگاه می‌کنند اما مسئولان انتخابات بدون توجه به حواشی این هیئت را انتخاب می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز درخصوص انتخاب هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس در سطح استان، گفت: هنوز هیئت‌های اجرایی انتخابات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل نشده، و سابقه ندارد که هیچ مدیرکلی عضو هیئت اجرایی انتخابات باشد و در این دوره هم اجازه نداریم و اجازه نمی‌دهیم که هیچ مدیرکل یا مدیری در شهرستان‌ها در هیئت اجرایی حضور داشته باشد.
سید جواد هاشمی‌‌مهر اظهار کرد: معمولاً ۳۰ نفر معتمد از اقشار مختلف مردم انتخاب می‌شود، امسال نیز ساز و کاری خواهیم داشت که از میان این افراد هیئت اجرایی انتخاب شوند.
هاشمی تصریح کرد: بر اساس قانون مدیرکل ثبت احوال استان، رئیس ثبت‌احوال مرکز حوزه‏‌ی انتخابیه و دادستان از اعضای هیئت اجرایی انتخابات هستند و به غیر از این هیچ مدیر و مدیرکلی در این هیئت حضور ندارند.
هاشمی‌مهر افزود: هیئت نظارت بر انتخابات باید صلاحیت هیئت‌های معتمدین را تأیید کنند، لذا هیئت نظارت در انتخاب بر هیئت اجرایی اثرگذار است و مردم از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همیشه این نگرانی به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد که قومی و عشیره‌ای است وجود داشته، ولی هیچ گاه این نگرانی‌ها در نتیجه انتخابات اثرگذار نبوده است.
وی خاطرنشان کرد: با تأکیدی که آقای استاندار و مسئولین دولت در بحث اجرای انتخابات دارند ان شاء الله انتخابات بدون حاشیه و سالمی برگزار خواهیم کرد.
هاشمی‌مهر، دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به بحث انتخاب هیئت‌های اجرایی نزدیک می‌شویم، گفت: عمل به مر قانون، مشارکت حداکثری مردم، تأمین سلامت انتخابات از مواردی است که فرمانداران استان باید مدنظر قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پس این همه هیاهو در آموزش و پرورش چیه
مردم می بینند
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر انتخابات سالمی داشتیم الان طرفداران نماینده روی فرمانداران و بخشداران اقوام نماینده مانور نمی دادند پس تنها راهی که بشه انتخابات سالم در این استان برگزار بشه تعویض فرمانداران و بخشداران جهت صحت انتخابات است در غیر اینصورت این حرفها همش پاک کردن صورت مسیله هست . فرماندار دنا و بخشدار مارگون باید تعویض شوند.
چرچیل
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی عزیز
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
اگر راست می گویید از همه جریانات و گروه‌های سیاسی و مخالفانشان در هیات های اجرایی و بازرسی و نظارت بگزارید تا مردم بی طرفی شماها را باور کنند و اعتناد برایشان ایجاد شود
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1