تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۴۶۲۱۳۶
یادداشت ارسالی؛
یادداشت ارسالی؛ با تغییر مدیرعامل؛ کام پرسنل پتروشیمی گچساران شیرین شد
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛یادداشت ارسالی: مهندس مصطفی حیدریان پس از ۳ سال جای خود را به مهندس یدالله مصدقیفرد داد. تغییری که بکام پرسنل پتروشیمی گچساران شیرین آمد.
پس از آنکه ماهها پروژه گچساران بهکندی و لنگانلنگان گام بر میداشت و علیرغم اخطارهای مکرر مدیریت هلدینگ خلیج فارس، مهندس حیدریان ناتوان از باز کردن گرهها و آمادهسازی الفین گچساران برای راه اندازی بود. هلدینگ خلیج فارس راهی جز تکرار تجربه موفق پالایشگاه هویزه (یادآوران) نداشت و لاجرم دست به تغییر وی زد تا شاید همچون پالایشگاه هویزه بتواند شاهد تسریع روند پروژه باشد.
حیدریان در طول ۳ سال مدیریتش بر کرسی مدیرعاملی پتروشیمی گچساران نتوانست پاسخگوی مطالبات نیروی انسانی شرکت باشد و مجموعه پرسنل انتقادات زیادی را متوجه وی میدانستند؛ اگر بخواهیم انتقادات و ایراداتی که بر شیوه مدیریتی مهندس حیدریان وارد بود را بشماریم شاید از تعداد انگشتان دو دست بیشتر باشد اما مهمترین آنها از قبیل؛ مشکلات عدیدهای که نیروهای جدید الاستخدام از بدو ورود تاکنون در پرداخت حقوق و مزایا و بیمه و غیره با آن مواجه بودند تا عدم ساماندهی نیروهای حجمی که سالهاست خاک پروژه را خوردهاند، خلف وعدههای مکرر در بهبود معیشت کارگران و همچنین تعلل و کم کاری در طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان و کارگران و نداشتن ارتباط حسنه با پرسنل، همگی مزید بر علت بود تا سبب نارضایتی گسترده مجموعه پرسنل از شیوه مدیریتی حیدریان گردد و طبیعی بود که رفتن وی به کام مجموعه پتروشیمی گچساران شیرین بیاید.
پس از آنکه ماهها پروژه گچساران بهکندی و لنگانلنگان گام بر میداشت و علیرغم اخطارهای مکرر مدیریت هلدینگ خلیج فارس، مهندس حیدریان ناتوان از باز کردن گرهها و آمادهسازی الفین گچساران برای راه اندازی بود. هلدینگ خلیج فارس راهی جز تکرار تجربه موفق پالایشگاه هویزه (یادآوران) نداشت و لاجرم دست به تغییر وی زد تا شاید همچون پالایشگاه هویزه بتواند شاهد تسریع روند پروژه باشد.
حیدریان در طول ۳ سال مدیریتش بر کرسی مدیرعاملی پتروشیمی گچساران نتوانست پاسخگوی مطالبات نیروی انسانی شرکت باشد و مجموعه پرسنل انتقادات زیادی را متوجه وی میدانستند؛ اگر بخواهیم انتقادات و ایراداتی که بر شیوه مدیریتی مهندس حیدریان وارد بود را بشماریم شاید از تعداد انگشتان دو دست بیشتر باشد اما مهمترین آنها از قبیل؛ مشکلات عدیدهای که نیروهای جدید الاستخدام از بدو ورود تاکنون در پرداخت حقوق و مزایا و بیمه و غیره با آن مواجه بودند تا عدم ساماندهی نیروهای حجمی که سالهاست خاک پروژه را خوردهاند، خلف وعدههای مکرر در بهبود معیشت کارگران و همچنین تعلل و کم کاری در طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان و کارگران و نداشتن ارتباط حسنه با پرسنل، همگی مزید بر علت بود تا سبب نارضایتی گسترده مجموعه پرسنل از شیوه مدیریتی حیدریان گردد و طبیعی بود که رفتن وی به کام مجموعه پتروشیمی گچساران شیرین بیاید.