تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۴۵۹۱۵۰
آقای استاندار؛ چرا از‌ غلام‌نژاد در برابر «برخی» حمایت جانانه نکردید

نوشداروی بعد از مرگ سهراب

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نوشداروی بعد از مرگ سهراب
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای اداری استان از عملکرد دکتر غلام نژاد رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تمجید و از چینش نیرو‌های انقلابی و ولایی توسط وی تقدیر کرد.
قبل از نقد عملکرد دکتر غلام نژاد، باید دانست که دانشگاه در دوره قبل محلی برای تاخت و تاز سیاسیون و گوشت قربانی آنان بود. انتصابات قبیله‌ای تا بکارگیری فله‌ای در سطح وسیع نقل محافل بود و دانشگاه از رسالت اصلی به دور و تبدیل به بنگاه‌های کاریابی شده بود. با استقرار دولت سیزدهم و تغییرات کلی در سطح دولت، دانشگاه علوم پزشکی هم به جوانترین رئیس دانشگاه سپرده شد.
ایشان از همان ابتدا چینش نیرو‌های انقلابی و همسوی دولت را در دستور کار قرار داد و تیمی منسجم را بکار گرفت.
در بحث پروژه‌های عمرانی؛ تمام پروژه‌های عمرانی تعطیل و راکد دوباره جان تازه‌ای گرفتند و آنجا بود که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رتبه پنجم کشوری درپیشرفت پروژه‌های عمرانی رادربین بیش از ۶۰ دانشگاه کشور به دست آورد و پروژه بزرگ بیمارستان بهمئی و پزشکی هسته‌ای افتتاح گردید.
در بحث قانونمداری و عدالت در سلامت؛ در طی یکسال از مدیریت غلام نژاد کمتر از از تعداد انگشتان دست به سیستم سلامت نیرو اضافه گردید و این بکارگیری فله‌ای حذف گردید.
در بیشتر زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی و بهداشتی حاکمیت قانون و نگاه نو به رویکرد‌ها اصول کار بودند.
دکتر غلام نژاد سریعترین تأییدیه را در پنجمین ماه سرپرستی در میان رؤسای گذشته دانشگاه تاکنون، از شورای عالی انقلاب فرهنگی اخذ نمودند و این نشان از سلامت نفس و کار‌ ایشان دارد.
حال یک سؤال از استاندار محترم؛ اگر دکتر غلام نژاد دارای رزومه این چنینی است چرا شما به مانند استاندار فارس در حمایت از رئیس دانشگاه، جلوی زیاده خواهی برخی علم نشدید و امروز که دیگر همه چیز تمام شده زبان به تمجید می‌گشایید؟! اگر تصمیم وزیر در آستانه استیضاح بود که قطعاً همین بوده است، چرا از‌ ایشان در برابر «برخی» حمایت جانانه نکردید و سیستم سلامت و نیرو‌های انقلابی بر باد رفت. چرا در برابر «برخی» مثل پدری سپر فرزند خویش نشدید؟ امروز در تمام دنیا مدیران قانونمند سالم حمایت می‌شوند.
آقای استاندار شما با دوستان انقلابی چه کردید؟ غلام نژاد جرمش عدم بکارگیری فله‌ای نیرو و قانونمداری بود آنچه که مورد اعتراض «برخی» بود. آقای استاندار، حرف‌های شما نوشداروی بعد از مرگ سهراب و برای تطهیر وجهه خویش بود و‌ گر نه حداقل برای چند روزی می‌توانستید لغو حکم‌ایشان را به تأخیر بیاندازید! آقای استاندار، اگر تاوان چینش نیرو‌های انقلابی حذف می‌باشد ما توصیه می‌کنیم که مدیران تابع سیاسیون باشند و دیگر هیچ! آقای استاندار این روز‌های شما هم می‌گذرد و یوم تبلی السرائر باید پاسخگو باشید.
والعاقبه للمتقین
نام شما

آدرس ايميل شما

طبیب
Romania
غلام نژاد چیدمان خوبی داشت و استاندار درست میگه ولی از لحاظ شخصی با افراد مختلف درگیر بود از جمله صحبتاش درمورد دکتر یزدان پناه باعث شد که وجه اش رو از دست بده و دیگه هیچکسی حتی استاندار نتونست از چاهی که خودش برای خودش کنده بود نجاتش بده
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
1