تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۶۸۵۵
با ارسال یادداشتی مطرح شد؛

در خدمت و خیانت شهردار سابق دهدشت / پشت پرده قهرمان‌سازی تابش‌نژاد 

۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
در خدمت و خیانت شهردار سابق دهدشت / پشت پرده قهرمان‌سازی تابش‌نژاد 
کبنا ؛
یادداشت ارسالی؛ مدت کثیری است که  حرف حساب در لابه‌لاي تيترها، خبرها، يادداشت‌ها، مقاله‌ها و ... پیدا نمی‌شود و اکثریت رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در اختیار منابع قدرت و ثروت قرار گرفته‌اند و هر روز شاهد  خبرپراکنی و غوغاسالاری حول موضوعی می‌باشند و در حال صورت‌بندی تصویرسازی‌های کاذب و بی‌پایه‌اند.
یکی از این موارد، سر و صدای معارفه شهردار جدید دهدشت بود و علیرضا نیکویی‌زاده نیامده توسط برخی رسانه‌ها مورد هجوم قرار گرفته شد که به مثابه قصاص قبل از جنایت بود.
در سکانس ابتدایی یک سناریوی از پیش ساخته و مهندسی شده برخی رسانه به‌صورت کاملاً غیرحرفه‌ای نشست تودیع و معارفه را پوشش دادند و با حذف صحبت‌ها و گفته‌های شهردار جدید یک متن از پیش آماده شده از شهردار سابق را منتشر کردند اما چندی نگذشته بود که از موضوع فراتر از این رفت و  چپ و راست هجمه‌ای علیه شهردار جدید در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.
شهردار سابق از یک طرف همگان را به اتحاد و همدلی دعوت می‌کند و از طرف دیگر  فعالین رسانه‌ای و نزدیکانش از چپ و راست به شهردار جدیدالمنصوب حمله می‌کنند. 
وی در این نشست اظهار داشت: رزومه کاری و بدون دخالت سیاسی هیچ طیف و جناحی و به‌عنوان نیروی مستقل وارد مجموعه شهرداری دهدشت شده است.
اما سایه سیاست و دوگانه هاشمی-موحد بر سر کهگیلویه همچنان برقرار است و شهردار سابق نمی‌تواند خود را مبرا و مجزا از این دوگانه بداند. فعالیت‌ها، تحرکات و صحبت‌های اخیر نشان از سمت و سوی وی به یکی از این طرفین دارد.
در این مرقومه نیت آن نیست قلم به ناحق زده شود و به سان آنچه مرسوم است غرض‌ورزانه حکمی داده شود اما دهدشتِ قبل و بعد از تابش‌نژاد چه تفاوتی دارد؟ کدام زیرساخت، فضای ورزشی و تفریحی افزوده شده است. وی نیز چند صباحی به مانند ماسبق شهردار بود و رفت اما این حجم از بزرگنمایی و غوغاسالاری کاذب عجیب جلوه می‌کند و رنگ بوی جلسات محفلی و قلم‌های اجاره‌ای می‌دهد.
به نظر می‌رسد شهردار سابق و اطرافیان و اکناف‌اش خود نیز فریب تیترهای خودساخته رسانه زنجیره‌ای و اجاره‌ایشان را خورده‌اند و باور کرده‌اند اقدامات اثرگذار و ماندگاری را رقم زده‌اند.
بی‌شک هر مدیری نقاط تاریک و روشنی در کارنامه خود دارد و تابش‌نژاد نیز از این امر مصون نیست، اما این حجم از غوغاسالاری و قهرمان‌سازی کاذب انگار تمامی ندارد و دیگر کمی لوس و بی‌معنا شده است و چه بهتر می‌بود به جای نمایش و سناریوسازی، صادقانه با مردم  صحبت می‌شد و بر مبنای واقعیات سخن می‌گفتند نه اینکه شهر و شهروندان را  با تیترهای تکراری و اغراق‌آمیز وارد حاشیه کنند.
در پایان سخن را بیش از این بلند نمی‌کنیم زیرا که دهدشت امروز نیازمند امنیت، آرامش و برنامه‌ریزی است اما در صورت ادامه روند مسموم و غیراخلاقی و جوسازی‌های دروغین جوهر این قلم خشک نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هزار رحمت به پدر و مادرت
تابش نژاد چکار کرد بزرگنمایی الکی
فقط و فقط یکی از کارهای ک انحام داد بگویید.اونم به واسطه عیسی شهامت شهردار شد
Iran, Islamic Republic of
ارزش مکان‌ها به ارزش انسانهای موجود در آن مکان دارد
ملاک خوب و بد بودن شهردار اداره امور مادی و معنوی شهر به بهترین نحو است
دخالت مستقیم مردم در انتخاب شهردار می تواند شهرها را آباد کند
سجاد
Romania
دهدشت مگه تا دوره تابش نژاد شهردار هم داشت
Iran, Islamic Republic of
واقع بینانه بگیم تخشا بهترین بود برخه و عزیزی بدترین
تخشا کار خاصی انجام ندادند اما خیانت هم نکردند.
مثل عزیزی مسکن مهر به بیرون از شهر نبردند
یا برخه جلو خونه خودشو سنگ فرش نکرد
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1