کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال یادداشتی مطرح شد؛

در خدمت و خیانت شهردار سابق دهدشت / پشت پرده قهرمان‌سازی تابش‌نژاد 

23 فروردين 1401 ساعت 12:43

سایه سیاست و دوگانه هاشمی-موحد بر سر کهگیلویه همچنان برقرار است و شهردار سابق نمی‌تواند خود را مبرا و مجزا از این دوگانه بداند


یادداشت ارسالی؛ مدت کثیری است که  حرف حساب در لابه‌لاي تيترها، خبرها، يادداشت‌ها، مقاله‌ها و ... پیدا نمی‌شود و اکثریت رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در اختیار منابع قدرت و ثروت قرار گرفته‌اند و هر روز شاهد  خبرپراکنی و غوغاسالاری حول موضوعی می‌باشند و در حال صورت‌بندی تصویرسازی‌های کاذب و بی‌پایه‌اند.
یکی از این موارد، سر و صدای معارفه شهردار جدید دهدشت بود و علیرضا نیکویی‌زاده نیامده توسط برخی رسانه‌ها مورد هجوم قرار گرفته شد که به مثابه قصاص قبل از جنایت بود.
در سکانس ابتدایی یک سناریوی از پیش ساخته و مهندسی شده برخی رسانه به‌صورت کاملاً غیرحرفه‌ای نشست تودیع و معارفه را پوشش دادند و با حذف صحبت‌ها و گفته‌های شهردار جدید یک متن از پیش آماده شده از شهردار سابق را منتشر کردند اما چندی نگذشته بود که از موضوع فراتر از این رفت و  چپ و راست هجمه‌ای علیه شهردار جدید در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.
شهردار سابق از یک طرف همگان را به اتحاد و همدلی دعوت می‌کند و از طرف دیگر  فعالین رسانه‌ای و نزدیکانش از چپ و راست به شهردار جدیدالمنصوب حمله می‌کنند. 
وی در این نشست اظهار داشت: رزومه کاری و بدون دخالت سیاسی هیچ طیف و جناحی و به‌عنوان نیروی مستقل وارد مجموعه شهرداری دهدشت شده است.
اما سایه سیاست و دوگانه هاشمی-موحد بر سر کهگیلویه همچنان برقرار است و شهردار سابق نمی‌تواند خود را مبرا و مجزا از این دوگانه بداند. فعالیت‌ها، تحرکات و صحبت‌های اخیر نشان از سمت و سوی وی به یکی از این طرفین دارد.
در این مرقومه نیت آن نیست قلم به ناحق زده شود و به سان آنچه مرسوم است غرض‌ورزانه حکمی داده شود اما دهدشتِ قبل و بعد از تابش‌نژاد چه تفاوتی دارد؟ کدام زیرساخت، فضای ورزشی و تفریحی افزوده شده است. وی نیز چند صباحی به مانند ماسبق شهردار بود و رفت اما این حجم از بزرگنمایی و غوغاسالاری کاذب عجیب جلوه می‌کند و رنگ بوی جلسات محفلی و قلم‌های اجاره‌ای می‌دهد.
به نظر می‌رسد شهردار سابق و اطرافیان و اکناف‌اش خود نیز فریب تیترهای خودساخته رسانه زنجیره‌ای و اجاره‌ایشان را خورده‌اند و باور کرده‌اند اقدامات اثرگذار و ماندگاری را رقم زده‌اند.
بی‌شک هر مدیری نقاط تاریک و روشنی در کارنامه خود دارد و تابش‌نژاد نیز از این امر مصون نیست، اما این حجم از غوغاسالاری و قهرمان‌سازی کاذب انگار تمامی ندارد و دیگر کمی لوس و بی‌معنا شده است و چه بهتر می‌بود به جای نمایش و سناریوسازی، صادقانه با مردم  صحبت می‌شد و بر مبنای واقعیات سخن می‌گفتند نه اینکه شهر و شهروندان را  با تیترهای تکراری و اغراق‌آمیز وارد حاشیه کنند.
در پایان سخن را بیش از این بلند نمی‌کنیم زیرا که دهدشت امروز نیازمند امنیت، آرامش و برنامه‌ریزی است اما در صورت ادامه روند مسموم و غیراخلاقی و جوسازی‌های دروغین جوهر این قلم خشک نخواهد شد.


کد مطلب: 446855

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/446855/خدمت-خیانت-شهردار-سابق-دهدشت-پشت-پرده-قهرمان-سازی-تابش-نژاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1