تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۴۰۳۱۳
یادداشت ارسالی؛

بی‌مهری‌های مسئولین آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد را فراموش نخواهیم کرد

هادی سینایی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ فعال محیط زیستی در واکنش به تکذیب خبر انتقال آب از سد تنگ سرخ به شیراز توسط مسئولین آب منطقه‌ای استان واکنش نشان داده و در یادداشتی نوشته است: نمی‌دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را، اما آنچه را که باور داریم این است که اسناد و مجوزات صادره چیزی خلاف بر گفته‌های شما را نشان می‌دهد احتیاط کنید مورد غضب مردم قرار نگیرید.
مرددیم، نکند جای مسئولین دو استان جابجا شده است و ما بی خبریم؟ یا شایدم جای دو استان جابجا شده است؟ دلیل این همه خدمت آبی مسئولان آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد به فارس آن هم در این شرایط خشکسالی چه می‌تواند باشد؟ مردم حق دارند مطالبه گری کنند، حق دارند نسبت به آینده فرزندان خود حساس باشند، مسئولین هم وظیفه دارند به مردم خدمت کنند، وظیفه دارند در هر جایی که شائبه‌ای پیش آمد صادقانه و شفاف با مردم رو راست باشند.
درحالی مسئولین آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص آب از سد تنگ سرخ به شیراز را تکذیب می‌کنند و دوپهلو حرف می‌زنند که بند 2 پیوست مجوز صادره، از تخصیص آب به میزان 56 میلیون متر مکعب در سال، جهت تأمین، کمبود و مصارف شرب شیراز و شهرک‌ها و روستاهای اطراف آن حکایت دارد. این درحالی است که اکثر روستاهای اطراف شهر یاسوج و حتی حومه شهر در سال جاری از تنش آبی بالایی برخوردار بوده است.
در خصوص اجرای سد و سدسازی قطعاً متخصصین سد سازی بهتر و علمی‌تر نظریه خواهند داد و شکی نیست اما آنچه که در این یادداشت مورد توجه بوده، تکذیب انتقال آب از این سد به فارس توسط مسئولین آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد است.
حالا ما نمی‌دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را، اما در صورت عملیاتی شدن این پروژه  مطمئن باشید  آنچه را که هرگز فراموش نخواهیم کرد بی‌مهری‌های آبی شما به استان است.
علی ایحال مسئولین آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده‌اند، طی چند روز آتی در نشستی با خبرنگاران به تشریح جزئیات خواهند پرداخت ما هم منتظریم در صورت عدم شفاف و سازی اقناع ازحق و حقوق قانونی و شهروندی خود دفاع خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همششششششش
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1