تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۳۹۷۵۲
فرازبام خائیز دهدشت؛ در آستانه‌ی موفقیتی دیگر؛

وعده‌های عمل‌نشده‌ی برخی از مسئولین در حمایت از ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد

۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
وعده‌های عمل‌نشده‌ی برخی از مسئولین در حمایت از ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
افکار عمومی فراموش نکرده است خروار خروار وعده‌های مسئولین و مدیرانی که از احیای ورزش دم می‌زدند؛ این گوی و این میدان! از هر ده نفری که نامزد انتخابات شوراها شده بودند، 9 نفر از نبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی و لزوم توجه به ورزش جوانان ساعت‌ها سخن می‌راندند.
فرازبام نامی است که از این پس بیشتر شنیده می‌شود؛ چه بسا این روزها نام این استان به آن گره خورده است و روزانه رسانه‌های کشوری از فرازبام خائیز دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد نام می‌برند. تیمی که متعلق به بخش خصوصی است توانسته رؤیای «ما می‌توانیم» را در ورزش حرفه‌ای برای جوانان کهگیلویه و بویراحمدی تحقق بخشد. در این وانفسا که بخش خصوصی موفق عمل کرده، بخش دولتی سکوت پیشه کرده و حتی غیبش زده است. اما افکار عمومی فراموش نکرده است خروار خروار وعده‌های مسئولین و مدیرانی که از احیای ورزش دم می‌زدند؛ این گوی و این میدان! از هر ده نفری که نامزد انتخابات شوراها شده بودند، 9 نفر از نبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی و لزوم توجه به ورزش جوانان ساعت‌ها سخن می‌راندند. اما حالا که تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در آستانه‌ی موفقیتی به یاد ماندنی است، دیگر خبری از آن وعده‌ها و شعارها نیست. افکار عمومی شاهد و ناظر است که با انتساب شخصی به مدیریت یکی از دستگاه‌ها در استان، سیل تبریک‌ها و تهنیت‌ها روانه می‌شود، اما دریغ از تبریک مدیری برای کوله‌باری از موفقیت که جوانان فرازبام برای استان کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان آورده‌اند. موفقیت تیم هندبال فرازبام بیش از آن‌که دستاوردی در ورزش حرفه‌ایِ استان باشد، عاملی برای افزایش شور و نشاط اجتماعی و توسعه‌ی ورزش همگانی در استان است؛ امری که می‌تواند یکی از فاکتورهای اساسی در خلأ اوقات فراغت و متقابلاً کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان باشد.
گفتنی است فرازبام خائیز دهدشت از مجموع بازی‌هایی که داشته چهار بُرد نصیب استان کرده است و امروز توانست تیم ذغال سنگ طبس خراسان جنوبی را با نتیجه‌ی 31 بر 21 شکست دهد. بازی‌ای که این جوانان امروز در مقابل این تیم به نمایش گذاشتند از خاطره‌ی ورزش‌دوستان زدوده نخواهد شد.
فرازبام سرافراز از یک چهارم نهایی گذر کرد و به نیمه‌نهایی رسید. اما جای خالی مسئولین استانی هنوز در ورزشگاه و در کنار این تیم خالی است. شنیده‌ها حاکی از آن است تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به عنوان یک تیم متعلق به بخش خصوصی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی دولتی بهره‌ای نبرده است. در حالی که تقویت تیم‌های ورزشی از وظایف نهادهای دولتی و عمومی است. بد نیست مسئولین استانی در این واپسین روزهای مسابقات در کنار تیمی که نام استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزش حرفه‌ای را احیا کرده است، حضور یافته و نامی نیک از خود بر جای بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1