کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین گزینه در انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت چه کسی است؟

26 خرداد 1400 ساعت 16:15

پراکنده شدن آرا و از بین رفتن دوقطبی ها در گچساران باعث شده مردم طرفداری های قومی و طایفه ای را کنار بگذارند و آرا بین کاندیداهای مختلفی تقسیم شده است. لذا انتخابات امسال گچساران آرای جزیره ای دارد و سبد آرای کاندیداها نزدیک به هم خواهد بود و رقابت ها بسیار نزدیک است.


پراکنده شدن آرا و از بین رفتن دوقطبی ها در گچساران باعث شده مردم طرفداری های قومی و طایفه ای را کنار بگذارند و آرا بین کاندیداهای مختلفی تقسیم شده است. لذا انتخابات امسال گچساران آرای جزیره ای دارد و سبد آرای کاندیداها نزدیک به هم خواهد بود و رقابت ها بسیار نزدیک است.
به دلیل خارج شدن انتخابات از دوقطبی، کاندیداهایی که با اهداف بهتر و سالم تر وارد انتخابات شدند شانس بهتری پیدا می کنند. امسال چهره های جدید و سالم تر و با قدرت و تجربه اجرایی بالاتری در انتخابات شرکت کرده اند. اگر مقصود و هدف انتخاب فردی است که قدرت اجرایی و برنامه داشته باشد سیدمحمود فاطمی یا سیدمحمدیوسف کاظمی یکی از بهترین گزینه های انتخابات گچساران و باشت هستند.
فاطمی چند ماهی است که در گچساران و باشت بصورت خانه به خانه با افراد و متنفذان رفت و آمد دارد و با آنها گفت و گو کرده است. ارتباط خوبی با مدیران استانی پیدا کرده و به دلیل برنامه هایی که تاکنون در فراکسیون محرومیت زدایی مجلس ارائه کرده است از طرف مدیران کشوری فردی شناخته شده است.
مهم این نیست که فکر کنیم چه کسی آرای زیادی دارد و بخواهیم به آن فرد رأی دهیم، مهم این است که انتخاب درستی داشته باشیم. با این حال، آرای فاطمی آرای کمی نیست، او جمعی از هواداران گذشته تاجگردون را همراه دارد، در میان ترک ها آرای خوبی دارد، در گچساران بطور کلی سبد رأی خوبی دارد، و در باشت نیز پس از یکی از کاندیداهای باوی، سبد رأی خوبی را داراست.
فاطمی به دلیل اینکه تبلیغات خود را شخصا با تیم چند نفره اش انجام می داده، حدود 3 هزار لیدر انتخاباتی دارد که رقم بالایی است، فاطمی تاکنون هیچ اسپانسری نگرفته به دلیل آنکه نمی خواهد به کسی باج بدهد، در عوض او قول داده شورای مشورتی بعد از نمایندگی اش تشکیل دهد و نخبگان را دور خود جمع کند.
فاطمی بزرگ شده گچساران، مدارج تحصیلی را یکی یکی و بدون هیچ معادل کردن، یا غیرحضوری بودن گذرانده، او دکترای خود را در تایوان گرفته و در حال حاضر عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس است. برنامه های مختلفی بطور ویژه برای اشتغال زایی جوانان دارد. نماینده قطعا اگر بخواهد برای مردم کار کند نباید جناحی و سیاسی رفتار کند یا نباید به سرمایه گذاران باج بدهد، اگر این روال را در سال های گذشته داشتیم، نباید تبدیل به فرهنگ در این استان شود.

آن چیزی که در مورد فاطمی مشخص است این است که او نه سیاسی و جناحی است، در پایتخت و استان ارتباطات و نفوذ خوبی دارد، فردی  تلاشگر است و در حال حاضر نیز در مجلس صاحب پست است و برای مردم کار می کند، مسائل مالی او شفاف است و تبلیغات انچنانی و خرج های او حتی کمتر از کاندیداهای شورای شهر بوده، تنها نیت او کار و تلاش و محرومیت زدایی از چهره حوزه انتخابیه گچساران و باشت است. فارغ از نگاه قومی و جناحی، با شناخت و تفکر در انتخاب کاندیدا و با نوشتن نام سیدمحمود فاطمی در برگه رای خود، به محرومیت زدایی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت کمک کنید.

نویسنده: س م


کد مطلب: 435681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/435681/بهترین-گزینه-انتخابات-میان-دوره-گچساران-باشت-کسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1