تاریخ انتشار
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۳۱۳۶۹
یادداشت ارسالی؛

قیافه‌اش به رئیس جمهور نمی‌خورد؛ سفر تبلیغاتی نمی‌رود

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
قیافه‌اش به رئیس جمهور نمی‌خورد؛ سفر تبلیغاتی نمی‌رود
کبنا ؛لیلا حسین زاده - سعید محمد را می‌گویم همان که جز ۸۰ نفر جهانی داری درجه A در مدیریت پروژه هست. او که الان فرمانده جوان انقلابی مستقر در ساختمان جهادی سپاه پاسداران و سکان بازوی سازندگی و اقتصادی دولت و نظام جمهوری اسلامی را در سخت‌ترین شرایط اقتصادی به عهده دارد.
قرارگاه تحت فرمانش نفر به نفر و شرکت به شرکت و به اسم در لیست تحریم و تهدیدهای بین المللی قرار دارد.
او که در همین شرایط تحریم و به قول بعضی‌ها محاصره اقتصادی و ارتباطی؛ هولدینگ بین المللی و برون مرزی راه انداخته است تا در جواب خودباختگانی که معتقدند ایرانی‌ها فقط آش بزپاش بلدند، دانش مهندسی و مدیریت ایرانی را صادر نماید و برای اولین بار دیپلماسی فنی و مهندسی و اقتصادی را پایه گذاری نماید.
سعید محمد را می گویم که بعد از زمزمه‌های حضورش در ۱۴۰۰ و شروع پروژه نظامی هراسی؛ یکباره لباس سبز پاسداری با درجه سرداری که نشانی برای سردادن در راه دین هست را بر قامت کشید تا با تلفیق تخصص علمی و تعهدپاسداری، صادقانه بگوید آری من پاسدارم.
سعید محمد را می‌گویم که در اوج تحریم و راکد بودن پروژه‌های دولت و طلبکاری چند میلیارد دلاری از دولت، هیچ پروژه‌ای را تعطیل نکرده و بلکه به طور میانگین هرهفته یک پروژه ملی افتتاح می‌کند، هرچند در برخی از این پروژه‌ها اسمی از قرارگاه نمیاد و البته برایش ساختن ایران مهم‌تر از نام بردن هست.
سعید محمد را می‌گویم که رقبای سیاسی چپ و راست و تحلیل گران سازمان یافته مأمور، چیزی برای تخریبش ندارند، لذا نادانسته میگویند ایشون یک پیمانکار بزرگ است مگر کشور پیمانکار می‌خواهد؟
می گویند ایشون یک مجری خوب هست، مگر کشور به مجری نیاز دارد؟
والنهایه می گویند اصلاً قیافه‌اش به رئیس جمهوری نمی‌خورد؟
البته کسی و کسانی که یک روز نه کارگری کردند و کارگر و کارکردن را درک نکرده‌اند، طبیعی است که به همین راحتی به جریان بزرگ و تأثیر گذار پیمانکاران کشور توهین کنند و قشر شریف و زحمت کش کارگر را تحقیر نمایند.
ما قشر زحمت کش جامعه را جهادگر می‌خوانیم و پیمانکاری را سازندگی می دانیم
اتوکشیده‌ها، یقه سفیدها، گردن کلفت‌های سیاسی و آقازاده‌های لاکچری از ریاست جمهوری بیشتر به دنبال همان ریاست بر جمهور هستند نه خادم جمهور.
ابزار اتوکشیده‌ها تریبون گردانی، گفتار درمانی و گفتمان بازی هست.
مگر نه این هست که رئیس جمهور باید کشور را بسازد؟
 مگر نه این هست که ساختن مجری می‌خواهد؟
مگر نه این هست که سازنده مجری باید الفبای ساختن (دانش لازم) و سازندگی (شما بگید کارگری و پیمانکاری) را درک کرده باشد و بداند؟
آری قرارگاه خاتم الانبیاء را ما پیمانکار نمی‌دانیم بلکه ساختمان جهادسازندگی است و فرماندهانش جهادگران بزرگ‌اند.
می گویند دانش سیاسی لازمه ریاست جمهوری است این هم درست است البته به شرطی که سیاست عین دیانت باشد نه سیاست ابزار قدرت باشد.
سیاست موقعی عین دیانت هست که وقتی می‌خواهی رئیس جمهور بشوی معتقد باشی که باید نوکر جمهور بشوید.
نوکری مردم با گفتار درمانی و سیر و سفر محقق نمی‌شود باید الفبای ساختن را بدانی چرا که اگر ندانی همین می‌شود که هست و در سازندگی هم فقط برج تولید می‌کنیم و فقر، چون قیافه‌ها به #رئیس_جمهور می‌خورد نه نوکری مردم، چون از سیاست فقط قدرت و گفتارش را تخصص داشتند و ... اگر تخصص می‌داشتند سازندگی فقر تولید نمی‌کرد.
مگر به شهید رجایی نمی‌گفتند این قیافه‌اش به رئیس جمهوری نمی‌خورد و ... آری خادم‌ها و جهادی‌ها قیافه هاشان به گردن کلفتی و ریاست بر مردم نمی‌خورد بلکه قیافه‌شان به نوکری مردم می‌خورد
جهادی‌ها از زلزله و افتتاح پروژه‌ها، شوی تبلیغاتی راه نمی‌اندازند؟
پروژه بزرگ غدیر و آب رسانی به غیزانیه و ... از ابتکارات مهم دکتر محمد بود که خودش در افتتاحیه حضور نیافت تا نگویند برای انتخابات بود.
سعید محمد
بلندی از آن یافت که او پست شد
در نیستی کوفت تا هست شد
------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهترین راه
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت اگه یو بیا بدبخت میشیم مردها هم باید چادر بزنن. نیومدند تا........ در فیلم روزی روزگاری همینکه میگی ادعای ندارم‌ خودش کلی ادعاست. خدا به داد ما برسه پیمانکاری ما را به کی میدهد
بچه کلو
United States
در انتخابات قبل هم عده ای گفتند اگر رئیسی بیاید خیابانها را دیوار کشی می کند.نه اتفاقا دولت بی تدبیر ناامیدمان کرد. دکتر سعید محمد جوان نخبه انشاالله وارد صحنه می شود و برنده خواهد شد .خانواده دکتر مهدوی و سرکار خانم حسن زاده درست می گویند باید جوانان بیایند. پیر و پاتال های روحانی هیچ کاری نکردند.حتی نگذاشتند علی جانشین به حق خلیفه شود بر اسلام چه ها که نرفت.گفتند علی جوان است . با سعید محمد پیش به سوی ۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
ان شالله به یاری خدا رییس جمهور انقلابی و جوان که میگن همین است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سرکتر خانم لیلی حسین زاده . خدا وکیلی کی به شما گفته ایشون قیافه اش به رئیس جمهکری نمیا . .
لطفا برای محبوبیت خودمو و بیان اوج ارادتمان به شخص مورد علاقه ، از هر سیاه نمایی . جنجالی دوری کنیم .
Iran, Islamic Republic of
همه پول های نفت و نظام در خدمتشان هست به هیچ کس و هیچ نهادی هم پاسخگو نیستند بگیر و ببند بیارش پیش من چه مشکلی دارد آقای احمدی نژاد بدبخت برای این دولت دهمش را پنچر کردند که گفت اسکله های غیر قانونی بسته شود وقتی به هیچ قانونی پاسخگو نباشند دولتها دست و پا بسته و همه امکانات کشور بدون حساب و کتاب در اختیارشان هست نباید کار کنند تمام پیمانکاری های کشور را تعطیل کردند همه را دادند به اینها باعث فقر و فلاکت مردم شدند نباید کارکنند وای برما که چشم را بر واقعیات می بندیم
Iran, Islamic Republic of
ببین اگ قرار هست رییس جمهور بشه خوب رییس‌جمهورش کنند
اما انصافا کسی که هفتاد درصد منابع مالی کشور دسش هست با رجایی معلم مخلص مقایسه نکنید
ای نگارشا
تمونش سرباز کوچولو قرارگاه حاج عدل مولتی میلیاردر هست
اگ از حرف هست همین یکی بس!!
United States
با سلام ۹۴ درصد سرمایه و دلار در اختیار دولت است اگر اطلاع ندارید طبق آیه قرآن ولا وقف لا لیس به علم .هر سخنی که می گوید فردا باید پاسخگو باشید پس دروغ و تهمت نزنید
دانشجو
انشالا پدیده انتخابات خواهد بود
در مورد عدل هاشمی دوستان دهدشتی همواره یه اصطلاحی دارند و همه چیز را با عدل مقایسه می کنند.و کم تر کسی هست از همین افراد که دم خور عدل ولو چند صبا نشده باشند
سعید محمد کسی است که از جمله عدل ها کنار زده
هرچند خدمات عدل در کهگیلویه قابل چشم پوشی نیست
Iran, Islamic Republic of
غیزانیه!!!! آب!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
مردم از شدت فقر تنگدستی دارند تلف میشن یه عده هم دارند تبلیغات ریاست جمهوری میکنند .خودتون قضاوت کنید الان موقع این حرفاست .بابا تورا به قران برید خونه به خونه از مردم سوال کنید چطور دارید زندگی میکنید .گول این حرفا رو خوردیم کسی محل هم به ملت فقر و زجر کشیده نمیزاره .۸سال این جناح ۸سال اون جناح چطور نشد یه گرو ۱۲ سال نتونستن حکومت کنند برید شمال تهران ببینید کشوری که دم از انقلابی میزند زندگیشون چطوره بعدش برید زیلایی ببینید چه خبره .تا زمانیکه این روال کاره فقیر فقیرتر و غنی غنی تر میشه و ادامه اش که معلومه .قرارگاه خاتم الانبیاه شده محلی برای پرورش عدل های فوق تریالدر پس حق بدین به مردم که نگران باشند .مگه میشه .
Iran, Islamic Republic of
والاپولی که دراختیارمحمدسعیداست دردست هرکه باشه ماهی یک سدمیسازه اگراگراگراگرااومد هرکس توحوزه خودش فعالیت کنه همه چیز درست میش
این همانجا بهتراست خدمت کنه اگرنیت خدمت دارد
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1