کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

آینده استان در دستان مهدی روشنفکر

4 آذر 1399 ساعت 21:34

تریدی وجود ندارد، با توجه به پتانسیل های فردی جناب روشنفکر و پشتوانه بالای مردمی در کنار برخورداری از تحصیلات آکادمیک و ارتباطات گسترده با مسئولین کشوری و لشکری آینده استان در دستان توانمند ایشان خواهد بود که قطعا چنین ظرفیت عظیمی در رشد و توسعه استان عموما و حوزه انتخابیه خصوصا موثر خواهد بود.


دکتر مهدی روشنفکر نماینده مردم شریف بویراحمد، مارگون و دنا، که در انتخابات دوم اسفند با رأی قاطع و بالایی توانست اعتماد مردم حوزه انتخابیه، جریانات مختلف و قشرهای متفاوت جامعه را بدست آورد، این روزها به پشتوانه همین اعتماد بالای مردمی و برخورداری از ویژگیهای منحصر بفرد شخصیتی  از جمله ارتباطات گسترده با مسئولین در مرکز، قدرت بالای لابی گری، آگاهی از قوانین و برخوردای از ذکاوت سیاسی و اقتصادی، به عنوان نماینده‌ای در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مورد توجه مسئولین رده بالای کشور قرار گرفته که این خود می‌تواند در کمک به پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه منشأ اثرات و برکات خوب و ماندگاری باشد.
عملکرد چند ماهه دکتر روشنفکر در قامت نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در حوزه‌های مختلف، بویژه حوزه عمران و زیرساختها نشان از توانایی و نگاه بلند مدت ایشان به رشد و توسعه پایدار  می‌باشد، که این خود می‌تواند عاملی مؤثر  در  ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی حوزه انتخابیه باشد.
از آنجا که نگاه دکتر روشنفکر  نگاهی فرا قومیتی، فرا جناحی، عملگرایانه و توسعه گرایانه است، می‌توان  امیدوار بود که دوران نمایندگی ایشان در قامت وکیل و خادم مردم از درخشان‌ترین و ثمر بخش ترین ادوار نمایندگی در حوزه انتخابیه باشد.
تریدی وجود ندارد، با توجه به پتانسیل‌های فردی  جناب روشنفکر و پشتوانه بالای  مردمی در کنار برخورداری از تحصیلات آکادمیک و ارتباطات گسترده با مسئولین کشوری و لشکری آینده استان در دستان توانمند ایشان خواهد بود که قطعاً چنین ظرفیت عظیمی در رشد و توسعه استان عموماً و حوزه انتخابیه خصوصاً مؤثر خواهد بود.
هر چند معدود افرادی که قبلاً توانایی  خود را عرضه کرده و از مردم نمره مردودی گرفتند، سعی در تخریب و سنگ اندازی در مسیر ترسیم شده برای توسعه منطقه گرفته‌اند، اما یقیناً یدالله فوق ایدیهم و مکر آنان به خودشان برخواهد گشت و آینده از آن مردم، توسعه‌ی  منطقه و احاد مردم خواهد بود و مسیر رشد و پیشرفت با اعتماد و اتکا به خداوند با قدرت و سرعت ادامه خواهد یافت. ان شاء الله.
 


کد مطلب: 427885

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/427885/آینده-استان-دستان-مهدی-روشنفکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1