تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۲۴۷۷۵
یادداشت ارسالی:

پاسخی به مطلب «حمیده هدایت خواه»؛ اگر هدایت‌خواه، مسعود حسینی، منتطریان انقلابی هستند تاجگردون را باید سوپر انقلابی و الگوی انقلابیون نامید

۵۵
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مطلب «حمیده هدایت خواه»؛ اگر هدایت‌خواه، مسعود حسینی، منتطریان انقلابی هستند تاجگردون را باید سوپر انقلابی و الگوی انقلابیون نامید
کبنا ؛مطلبی در پایگاه خبری کبنا به قلم سرکار خانم حمیده هدایت‌خواه [کلیک کنید] منتشر گردیده که به ظاهر رگ غیرت انقلابی ایشان برای حمایت از دکتر مسعودی باد کرده است و با ژست روشنفکری به مجلس اصول‌گرا حمله کرده و مجلس را بی اختیار خوانده است اما در حقیقت سه هدف دیگر را دنبال می‌کند یکی ضربه زدن به مهدی روشنفکر و تفرقه افکنی در جریان منتسب به جناب روشنفکر دوم انتقام‌گیری به دلیل دیدن بغض و ناراحتی پدر در ماه‌های گذشته و سوم ....!!(البته از یک جهت حضور زنان در فضای سیاسی را باید تحسین کرد چه این خواهر عزیز و هر خواهر محترم دیگری) در زیر چند نقد نسبت به مطلب منتشره توسط خواهر گرامی ذکر خواهد شد.
  ۱_خانم هدایت‌خواه از تفکر درختی و ریزومی گفته‌اید با ناکارآمد نشان دادن مجلس و تسلیم بودن و گوش به فرمان بودن و ارتباطان به تفکر درختی، قصد داشته‌اید از روشنفکر و کسانی که حاضر به قرار دادن پدر بزرگوار در لیست نبودند و حتی اگر قراربود تا پنج لیست ارائه شود بازهم حاضر به استفاده از نام پدر شما نبودند انتقام بگیرید اما ناخواسته تمام نظام را به بدترین شکل زیر سؤال برده‌اید و مجلس را همانند یک ربات، کاملاً بدون اختیار به تصویر کشیده‌اید!! باید از شما پرسید تفکر حاکم بر نظام از دیدگاه شما تفکر ریزومی‌ست یا درختی؟ و ایا این نگاه شما به تفکر ریزوماتیک و حکومت دینی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه زیر سؤال نخواهد برد؟(حاکمیت ساقه درخت بر همه عناصر درخت حتی اوندهای ابکشی و چوبی)
 و با اجازه، بنده احتمالاً این مطلب شما را برای سه نفر از جمله یاسر جبرییلی ارسال خواهم کرد و به ایشان خواهم گفت حتی فرزندان افرادی همانند جناب هدایت‌خواه (البته اگر شناختی از ایشان داشته باشند) در جبهه پایداری نیز در حال فاصله گرفتن از تفکر اصول گرای سنتی می‌باشند اما با این تفاوت که به دلیل عدم انعطاف پدیری و شکستن با شتاب و دست فرمون و این تفکر ریزومی، اصلاحات را نیز رد خواهند کرد.
 ۲_تفکر درختی را نماد درجازدن و انتساب دانسته‌اید که نوعی تمامیت خواهی و تفکر مبتنی بر نظم از بالا به پایین می‌باشد.
  بر اساس مطالب مربوط به فلاسفه بزرگ مسلمان، هر حکومت دینی به طور قطع هم جهت با تفکر ریزوماتیک نیست بالعکس!! و ایا استقبال از تئوری ریزوماتیک بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی کشور با قیاس با حکومت‌های غربی، عدم بلوغ فکری سیاسی جامعه و مشخص نشدن حد و مرز چنین تفکری، به تقابل با ولایت مطلقه فقیه معنی نمی‌شود؟
 
 ۳_ تئوری ریزوم، تفکری است که به چندگانگی‌ها، به فضای ازاد، رقابت، استقلال و در عین حال تحمل اندیشه‌های مخالف، بها می‌دهد
 ایا پدر بزرگوار جنابعالی و دیگر پیران سنتی اصول گرا حاضر به میدان دادن به جوانان و کادرسازی در طی ۱۶ سال گذشته بودند؟ یا حاضر به تحمل اندیشه‌های مخالف و چندگانگی و میل به تکثر گرایی هستند؟ و یا هنوز پدر جنابعالی در توهم انتخابات سال ۹۸ به سر می‌برند؟ که خود و اطرافیان خود و جناب منتظریان را جبهه حق، صالح‌تر، ولایتمدار و انقلابی می‌دانستند؟ و دیگران را به صورت غیر مستقیم در سپاه مقابل؟
 
 ۴_لیست بورسیه‌های سفارشی پدر بزرگوار بدون توجه به شایسته سالاری و تنها بر اساس قومیت سیاسی و نورچشمی و حمایت عرفی در انتصاب مدیرانی که برخی از انان کوچک‌ترین تخصصی نداشتند!! دستمال کثیف بوده یا شیشه کثیف؟ یا هیچ کدام؟ و بد به حال انقلابی که سرنوشتش اینگونه به رقابت دستمال کثیف و شیشه کثیف رسیده است.
 
۵_فرموده‌اید تخصص و حسن سابقه جناب مسعودی بر اهل فن اشکار است و ایشان را نیروی انقلابی دانسته‌اید و روشنفکر را به دلیل عدم حمایت از ایشان توبیخ کرده‌اید
 قطعاً در هیچ یک از موارد بالا اطلاعی در دست ندارید و فقط با تعریف و تمجید از ایشان قصد قصد فریب و تفرقه افکنی و ایجاد تقابل میان جناب مسعودی و جناب روشنفکر را دارید.
 
 ۶_نگاه صفر و صد به واژه‌ی انقلابی جاهلانه است که متاسفانه توسط عده‌ای در این چند سال اخیر در کشور باب شده است!!
باید گفت فلان تفکر و عملکرد به اهداف انقلاب نزدیکتر یا دورتر می‌باشد نه اینکه با دسته‌بندی مردم به انقلابی و غیر انقلابی تفرقه افکنی کرد. و به صورت سفید و سیاه مردم را قضاوت کرد!!
 
۷_ ایا انتصابات و به کارگیری فامیلی سیاسی و خونی بدون شایسته سالاری در عملکرد پدر جنابعالی (لیست بورسیه‌ها)، حاج مسعود حسینی، سید قدرت حسینی و جناب منتظریان وجود داشته؟ و اگر پاسخ مثبت است و با این شرایط و استخدامهای فامیلی سیاسی و خونی، این افراد را انقلابی می‌دانید و زاکانی هم امتحان خود را در انتصاب اخیرش پس داده است بنابر این، جناب تاج گردون را به دلیل تخصصی ده‌ها برابر این افراد، با به کار گیری چند هزار نیرو از جوانان استان به قول برخی از اصول گراها، باید سوپر انقلابی یا ابر انقلابی نامید!! نه اینکه توسط پدر جنابعالی و انبوهی از کینه شخصی، به بهانه حامیان زیاد، با یزید ابن معاویه شبیه سازی شود.
 
 ۸_ جناب مسعودی و جناب روشنفکر ظاهراً هم‌سو و هم جهت می‌باشند و یکی از اهداف شما ایجاد تفرقه میان این دو برادر بوده است اما توصیه می‌کنم به فکر جلوگیری از اختلاف میان جناب منتظریان و جناب هدایت‌خواه باشید زیرا انگونه که شنیده‌ایم یکی دو نفر از بزرگان پیر اصول‌گرایی از جناب منتطریان درخواست داشته‌اند به شدت فعالیت حقیقی و مجازی شبه تبلیغاتی داشته باشدتا جناب هدایت‌خواه و هر شخص دیگری، به دلیل عشق به قدرت در اندیشه ورود به صحنه انتخابات نباشند و مردم از همین امروز جناب منتظریان را خروجی شانا بدانند. و پدر بزرگوار نیز با شک کردن به این موضوع و حب قدرت، بدجور دلپیچک سیاسی گرفته است. البته در آینده شاهد جبهه گیری شما بر علیه جناب منتطریان خواهیم بود این خط و این هم نشان!!(پیشنهاد می‌دهم اصول گرایان سنتی به جای تشییع؛ تدفین و خاکسپاری اسامی و تغییر نام شورا از جمنا به شانا و از شانا به فلان، تفکرات پیر و فرسوده خویش را تدفین و خاکسپاری کنند و اینگونه اگر هشتاد میلیون ستار هدایت‌خواه، مسعود حسینی و نادر منتظریان در مجلس داشته باشیم در عقب‌ماندگی، دست و پا خواهیم زد و در مطالب بعدی از تمام مصوبات دوره هفتم و هشتم مجلس با برخی مفادشان رونمایی خواهیم کرد تا حداقل انسان‌های صادق و مظلوم جریان اصول‌گرایی، از مظلومیت خویش اگاه گردند)
 
۹_ از شفافیت رأی جناب روشنفکر و اعتبارنامه تاجگردون گفته‌اید
 بسیاری از حامیان اگاه اصلاحات، اصولگرا خواستار حاکمیت قانون هستیم حتی اگر هر اصلاح طلبی و اصول گرای نامداری در این میان خسارت ببیند و هیچ کدام از حامیان اگاه و سیاس تاجگردون، خواهان شفافیت رأی جناب روشنفکر نبوده و نیستند زیرا ابتدا خود تاجگردون مخالف شفافیت ارا در مجلس بودند و سپس هیچ دلیل عقلانی، شرعی و قانونی مبنی بر لزوم شفافیت رأی جناب روشنفکر وجود ندارد و کسانی که به نام تاجگردون یا به نام شفافیت چنین تقاضایی از روشنفکر دارند چیزی جز نوعی جهل سیاسی یا بغض و کینه سیاسی نیست.
 
۱۰_به جای کینه توزی با تاجگردون‌ها و روشنفکرها و پرداختن به حاشیه و سواری گرفتن از متن و معیار قراردادن کنار گذاشتن یا حفظ اشخاصی همچون تاجگردون و مسعودی برای مشخص شدن غیرانقلابی یا انقلابی بودن اشخاص و مجلس، بهتر است بر متن تمرکز کنید و از روشنفکر به عنوان عضویت در نظام اموزشی، مطالبه اموزشی داشته باشید و از ایشان بخواهید ایا مجلس طرح و برنامه‌ای برای حمایت از محرومین و نخبگان جامعه دارند. و این ظاهر اندیشی، حاشیه سالاری و بعض آلود بودن تفکر و عملکرد شما نشان می‌دهد اگرچه ژست تفکری نو گرفته‌اید اما تفکری به مراتب خطرناکتر از اصول گرایان سنتی دارید.
 
  ۱۱_ادعا کرده‌اید تصمیمات مجلس به دلیل تسلیم بودن و گوش به فرمان بودن از جای دیگر نشات می‌گیرند و مجلس یازدهم اختیاری از خود ندارد! اگر ممکن است بفرمائید مرکز تصمیم گیری مجلس دقیقاً کجا یا چه کسانی هستند؟ و ایا تاجگردونی که شما پرونده ایشان را سیاه و مملو از رذیلت می‌دانستید با تصمیم همان اشخاص و مرکز کنار گذاشته شد؟
 
 ۱۲_ توصیه‌ای برادرانه خدمت شما دارم
 
روانشناسی سیاسی می‌گوید شما هم دوست دارید نقش دختر قهرمان پدر را بازی کنید و انتقامش را از هر منتقد و رقیبی بگیرید هم دوست دارید برای کسب محبوبیتی هر چند پوشالی نقش یک روشنفکر اصولگرا را بازی کنید و به مردم بگویید تفکر سنتی اصول‌گرایی را قبول ندارم اما تا زمانی تعصبات کورکورانه، را کنار نگذارید حتی در رشته تخصصی خود و مطالعات مربوط به زنان، ناموفق خواهید بود و قادر به کمترین کمکی به زندگی حتی یک زن در جامعه نخواهید بود!!
اگر غرق در کینه، حسادت و به جهت تفرقه افکنی در اردوگاه ندای وحدت نبودید در تمام مطالب این چند مدت نقدی حداقلی هرچند اشتباه نسبت به برادر عزیزمان جناب موحد که در تمامی این موضوعات همراه و همفکر جناب روشنفکر بوده‌اند می‌زدید.
 
 اگر شخصی در نوشتن این مطالب شما را یاری می‌رساند؟ و قبل از انتشار نیز اشخاصی برای شما اظهار نظر می‌کنند و ژست مورگنتایی می‌گیرند؟ به ایشان بگویید از رگ گردن به ان‌ها نزدیک‌تریم.
 در نهایت بدانید بسیاری از اطرافیان امام حسین ع، با وجودچه‌چه زدن در لحطات خوشی، کنار ایشان با ان دریای بیکران مردانگی نماندند شما که جای خود دارید! پس دلخوش به‌به گفتن‌ها و مشاورهای مضحکانه، افرادی از نسل دوم جریان اصول گرایی نباشید زیرا همین افراد بعد از اتمام زنگ زدن، در محافل خصوصی به شما سنگ می‌زنند و با وجود ناتوانی شدید، به دلیل نااگاهی و عدم شفافیت در جریان اصول گرایی، فقط به دنبال اسم و رسم و خودنمایی می‌باشند!!
 
 -------------------------------------------
 
دکتر آرمان حیدری اصل
 
نام شما

آدرس ايميل شما

متعجب!
Romania
جالبه تمام نقد ها برمیگردد به عملکرد پدر ایشان! آخه این چه نقدیه که اصلا ربطی به خود این خانم وعملکردش نداره! واقعا شرم آوره این سطح از عقده گشایی
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
چه فرافکنی های های جالبی

خیلی جالبه توی این فضای بی در وپیکر فضای مجازی هرکس برای خودش تئوریسن میشه وبراساس حب وبغض های سیاسی دست به قلم میشه وبرای خودش راحت مانور میده وفرافکنی میکنه

گفتن حرف حق وحقیقت همیشه تلخ خواهد بود
وخیلی زمان باید بگذرونید تا بتوانید مطالب ونقدهای عدالت محور وبحق سرکار خانم دکتر هدایت خواه که انصافا ایشان را باید خالق تفکرات مدرن انقلابی دانست را نقد کنید

بدانید همیشه انسانهای بزرگ دشمنان زیادی داره

درود برشرف وشجاعت خانم دکتر هدایت خواه
🏃‍♂️
Iran, Islamic Republic of

برو خودتون به یه پزشک به صورت اورژانسی معرفی کن،
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
می خواستم جوابیه ای بر این مطلب بنویسم. اما با خواندن چندباره آن، فقط بازی با کلمات،، دیدم و بس. ... پس، از پاسخ به این آش شله قلمکار منصرف شدم و تو و مطلبت را به قضاوت خوانندگان سپردم.
محمدی
Canada
احسنت به این تحلیل باید حصار انحصار را شکست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترحیدری مثل همیشه شجاع.شفاف وروشنفکر
همتی
Iran, Islamic Republic of
بنده از طیف اصلاحات هم سونیستم ولی به خدا نباید جناب تاجگردون راوبا هدایت خواه مقایسه کرد تاجگردون گچساران را آباد کردوهزاران نیرو در جاهای مهم کشوری از کچساران پست داد یا سر کار گذاشت اما هدایت خواه در 8سال چه کرد فقط افراد را یاپست بهشون داد یا سر کار گذاشت و
ناکارا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خودت فهمیدی ؟همین دکترها و دکترا این مملکت را به فنا کشید .برادر من همین همه نوشتی که اخرش بنویسی دکتر؟؟بابا اصل خودتی خوبه؟بله دکتر سوپر انقلابی اند ..
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
قابل قیاس باهدایتخواه نیست...هدایتخواه فردی سرشناس درتمام زمینه هاست وآدم لذت میبره وقتی صحبت میکنه.....بعدازفامیا بازی گفتی فقط به انتصابات حوزه درمان مراجعه کن که همه ازبستگان هستند....درضمن همه شماروزی طرفدارسینه چاک هدایتخواه بودید
خلیفه
Iran, Islamic Republic of
حمیده بانو تشکیل از اصل نظامه لطفا تغییررفتار بده
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
انصافا بسیارتحلیل منطقی و درستی بیان کردید و خانم هدایت خواه تفکرثابتی نداردویکی به نعل می ژندیکی به ....
حقیقت تلخ است برای ناهالان
Iran, Islamic Republic of
واقعا ممنون که دست این افراد را رو کردی با قلمتان....
جهت عرص اندام در فصای مجازی حرف میزند واصلا نه بینش سیاسی دارد و.. وباید گفت دختر پدرش است...
دقیقا همین است که دنبال تخریب دکترتاجگردون بودند واز دور با هماهنگی همین اقای زاکانی خارج اش کردند وبعد از ریختن زهر ،دوباره تعریف بکنند...
خانم هدایتخواه مگر یادتون رفته که پدر شما چند ماه پیش دکتر تاجگردون را . قلمداد میکرد که حالا دایه مهربانتر از مادر شدید...
واقعا/ شما وپدر ودوستان پدرتان...
ولی مردم شمارا کاملا شناخته اند ودستتان رو شده است...
حلا نمیکنم آن ۱۶ سالی را کا به پدر شما رای دادم...
Iran, Islamic Republic of
ای خدا و سایت کبنا نخو که ای مطلبه درج کرده
حیف که و تو بگون
احمدی
Iran, Islamic Republic of
احسن . خیلی عالیه و زیبا بیان فرمودید.
مردم بیشتر از اینها آگاه هستند...
Iran, Islamic Republic of
باید مثل روحانی باشه //
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حیدری..
نتا
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن چرت میترسین بگین به تاجگردون چه رایی دادین
این مجموع احتمالا تو
Iran, Islamic Republic of
من چشم دیدن این گروه ندارم ولی راست میگه حداقل ی اعتراضی ی چیزی بگه اگه مثل زارع باشه فایده نداره
خسرو
Iran, Islamic Republic of
بعیداست برای دیده شدن به تفکرات دیگران بتازدوهمه اش ازکینه توزی وبغض و...سخن بگوید مگراینکه خودتان هم همین مشکلات راداشته باشید درهرحال این روش نقدازیک تحصیل کرده نیست
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون= سوپر رانت + سوپر منفعت+ سوپر فرصت طلب+ سوپر تبعیض+ سوپر خودخواهی
گلستان
Iran, Islamic Republic of
حالا تو کجا سوخته؟؟؟
از روی عصبانیت هرجی به ذهنت اومده را مرقوم فرمودیه .
فعلا جتاب روشنفکر حتی نتونسته هم ولایتی خود یعنی مسعودی را نگه دارد .اخ و بخت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عالی بود و بسیار منطقی هر چند متن های بی ارزشی چون نوشته خانم هدایت خواه حتی ارزش خواندن هم ندارد چه برسد به جواب
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خدایی بدون تعصب لذت بردیم تحلیل نبود انهدام بود عمر سیاسی آدم هایی که دارند آلزایمر می گیرند تمام شده و نقش بازی کردن عده ای دیگه نمیتونه مردم مظلوم بویراحمد و دنا تا زیلایی را گول بزنه این مردم تاوان شما را هزاران بار داده اند بسه بزارید نفس بکشند ما را امیدی به خیر شما نیست شر مرسانید
خانم
Iran, Islamic Republic of
شما؟ دوپهلو حرف میزنمیکنی شفافیت روشنفکر مهم نبود و نیست ولی اصل قضیه انتظار داشتیم ایشان با صراحت و بدون ترس از نماینده مردم استان حمایت میکرد . بعدشم کسی که از ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حمایت میکنه اصول گرا نیست
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن شما هم حوصله دارید با الفاظ بازی کنید کل مطلبت را می تونستی در چهار یا پنج خط تمومش کنی اومدی قطار واژه ها را ردیف کردی فک می کنی خیلی بلدی
Iran, Islamic Republic of
متنی سراسر کینه و نشءت گرفته از تعصبات قومی قبیله ای که هیچ ارزشی ندارد.
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر حیدری اصل،روا نیست اسامی افرادی که بین دعوای حضرتعالی و خانم حمیده هدایت خواه نیستند،برده شود،آقای منتظریان از انسانهای شریف روزگار است و شما هیچ شناختی از ایشان ندارید،در ضمن تعصب را کنار بگذارید،بیش از پیش هم آقای روشنفکر رو تمجید نکنید،ایشان اول راه هستند و مطمعن باشید اگر عملکرد خوبی نداشته باشد مردم ب وی پشت خواهند کرد،مردم ما مردم آگاه و دانایی هستند،
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت روشنفکر جز ضعیف ترینن نمایندگان مجلس هست
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت دوره بعدی منتطریان راهی مجلس نخواهد شد وهیچ دوره ی دیگری
😀😀😀😀😀
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انتظار از کبنا بود مطالب اینچنینی را چاپ نکند ولی شد
حیف / که هرکسی ان را یدک بکشه
خودت میتونی گفتی چه اقای حیدری
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدایی دختر هدایت خواه دنبال چی هست....مردم دارنداز گرسنگی میمیرند ...
سجاد
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر و جناب دکتر مسعودی هر دو در یک مسیر هستند و کاملا با هم همراه.
هر دو هم انقلابی و اصولگرا،البته از جنس اصلش.
خیال اختلاف بین این دو را از سر خارج کنید.
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
برو پا به پای دکتر هدایت خواه نکن از کجا به شما قول مساعدت داده اند.
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
دیگه تاج شکست تاجی در کار نیست دیگه از غوغاسالاری ها و انحصارطلب ها و خودخواهی ها خبری نیست برای همیشه
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزهرکس از جریان نیروهای انقلاب جداشود قطعا خود بخود میسوزد منتظرجریانات بعدی باشین.....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
جواب های بی منطق واز حب پدر به فرزند .ایشون یه شخص مستقلندو جواب های شما فاقد بار مفهومی و منطقی
سیدمسعودمرادیان ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
من خودم اهل ده برآفتاب هستم و بعد از گذشت این همه سال هنوز هم دارن به آقای حاج مسعود حسینی نقد شدید میکنن که چرا از اقوام خودشون استخدام نکردن؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصلانیازی نبودجواب چرت وپرت های بدیدایناهنوزاز۲اسفندمیسوزن مردم خودشون اگاهن همه چیزمیدونن ایناکارشون اختلاف وتفرقه است
بهنام
Iran, Islamic Republic of
درودبرنویسنده محترم بسیارعالی فرمودین حتی منتظریان خیلی بیشترازهدایت خواه داره من ازاولم گفتم اگه روزی هدایت خواه بخوادبیادتوصحنه همین منتظریان جلوش وایمیسه وتخریبش میکنه اینافقط که کاراشون فقط باعث نفرت مردم ازشون میشه
محسن
Iran, Islamic Republic of
هدفش فقط این بودبین مسعودی وروشنفکراختلاف بندازه ازاخلاقیات نبردن بعدم خودشون انقلابی میدونن اگه شماانقلابی هستین ماترجیح میدیم ..
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
بابامردم به چه زبونی به شماحالی کنن شمارودیگه نمیخوان همه چیزتوانتخابات دوم اسفندبارایشون بهتون گفتن به رای وخواسته مردم احترام بزاریدبشینیدتانماینده محترم باارامش کاراش انجام بده ورشکسته های سیاسی حیاکنید
حبیب اله
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه بااوردن منتظریان همه ماروناامیدکردا / من خودم برای هدایتخواه نگرانم اخرش همین منتظریان ضربه سختی به هدایت خواه میزنه /دو نفر نمیتونم کنارهم باشن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام شد
حق
United States
جالبه پدر این خانم یکی از معترض تاجگردون بود
چه شده کاسه داغ تر اش شدی
بیشتر برای منافع پدر فریاد می زند نه حق مسعودی
آی کیو
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا مشکل در ناحیه فهم اینجا بیداد میکنه! این خانم از روشنفکر پرسیده اگر انقلابی هستی چرا شفافیت در خصوص تاجگردون نداشتی
نگفته که من طرفدار تاجگردونم! کاملا هم مشخصه که مخالف تاجگردونه
اصفهان
United States
اگر نمایتده بویر احمد روشنفکر و موحد پشت حق رای مردم گچساران بودند هرگز کسی به خود اجازه حذف آنها را نمی داد نه اینکه میدان حذف را به دیگران دادید
اصفهان
United States
متاسفانه برای اینکه خاتم آن روز بیانیه ضد تاجگردون صادر می کرد حالا چرا دست کمک به سوی روشنفکر دراز کرده
/ به همان سمت می رود روزی که باد از جانت زاکانی می وزید همراه زاکانی بود حالا که زاکانی رفیق نیم راه شد به طرف روشنفکر و تاجگرددن آمدید
احمد
United States
خانم هدایت خواه به دوستی ها خاله خرس ها نمیشه اعتماد کرد
دوامی ندارند
مریم گلی
United States
زاکانی رفیق نیمه راه
حتی دوستانش را دور زد
احمد وند
United States
خانم هدایت چه شده تفنگ حذف تاجگردون را زمین گذاشتید با مردم محروم گچساران هم درد شده اید
مریم
United States
هدایت خواه دست به قلم شدنت برای حق مسعودی است یا پدرت که دوست زاکانی بودا است ؟
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مطلب فوق صرفا عفده گشایی نسبت به انسانی فرهیخته اقتی هدایتخواه میباشد و بعد جبراییلی چکاره انقلاب اسلامی هستند که به نظر حیدری فصل الخطاب هستند؟؟!!!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
/ هم از توبره میخوره هم از آخور
د حمیده خانم هم میخواد ادای فائزه رو دربیاره با اون دکترای های.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اون موقع ک تاجگردون میگفت من میرشکارم تو استان باید فکر حالا را میکرد
M r
Iran, Islamic Republic of
هر کس دست و پایی می زند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرد
من مخارف هدایت خواه بوده وهستم شما اطلاعات سیاسی فرهنگی اجتماعی تون در چه حد هست که می خواهید شکایت ببرید فلان جا که هدتایتخواه و دخترش مخلف فلان حزب یا گروه هستند دخترش خرد سال نیست و دارای مدارک تحصیلی فرهنگی اجتماعی می باشد و هیچ عقل و منطقی از شما نمی پذیرد که وقتی دختر هدایتخواه خط و نظر دیگری دارد پدرش هم تغییر خط و مسیر داده،ایشان از نظر فکری مستقل از پدر می باشد
آقای تاجگردون مرد علم و عمل ولی نمایندگان استان از نظر تکلم و قدرت توان دفاع ندارند همون دو رای ازشون ساخته می شد که شجاعتی هم از خود نشان ندادند حالا نمایندگانی که به قول خودشان انقلابی هستند که حمایت از زاکانی می کردند حالا هم انقلابی جلوی زاکانی را بگیرند تا برادر دامادش را که تخصصی نداردجایگزین متخصص نکند...............
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1