تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۲۱۹۷۴
یادداشت ارسالی:

ضرورت اجماع بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حقوق وکالت مردم گچساران

۵۰
۸
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ضرورت اجماع بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حقوق وکالت مردم گچساران
کبنا ؛آریا محمدی زاده از فعالین سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی با اشاره به اعتبار نامه تاجگردون خواستار ضرورت اجماع بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حقوق وکالت مردم گچساران شد و نوشت:
مردم شریف استان و خاصه حوزه انتخابیه گچساران و باشت.
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر دیاری است و از نفت و گاز و آب و منابع طبیعی و غیره مهمتر و زیربنایی‌تر بوده ...
رمز توسعه پایدار هر شهر و دیاری نیروی انسانی توسعه و رشد یافته می‌باشد و همانگونه که ما و نسل‌های حاضر و آینده در برابر صیانت از منابع ملی و طبیعی در برابر تاریخ و جامعه مسئول هستیم در برابر صیانت و نگهداری از فرزندان خطه دلاورخیز و نخبه پرور زاگرس مسئولیت دینی، ملی و تاریخی داریم.
فارغ از هر گونه گرایشات و مناقشات سیاسی و اجتماعی حق الناس و رأی اکثریت مردم حجت شرعی و تکلیف عرفی جامعه می‌باشد.
امروز در شرایطی که چرخ توسعه استان با وحدت رویه و اجماع نسبی همه مسئولین و کارگزاران انقلاب اسلامی ائم از کشوری و لشکری و نظامی و اداری و پارلمانی بر مدار توسعه متوازن و پایدار دیار چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد می‌چرخد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در پرتو تلاش و مشارکت و زحمات مجموعه‌ای عوامل زحمت کش شورای نگهبان، وزارت کشور و بخصوص مردم شریف و بصیر استان سه کرسی وکالت را برای این مردمان در مهمترین رکن تصمی گیری و تصمیم سازی جمهوری اسلامی تدارک دیده است.
مجموعه حواشی و شرایط پیش آمده برای اعتبار نامه جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون و احتمال حذف یکی از این کرسی‌های وکالت مردم قبل از آنکه آسیبی به شخصیت حقیقی و حقوقی ایشان باشد ضرر و آسیب جبران ناپذیری به مجموعه کلی استان کهگیلویه و بویراحمد و الخصوص مردم شهیر پرور و انقلابی حوزه انتخابیه گچساران و باشت می‌باشد.
لازم است دست از نگاه‌های سیاسی برداشته و دل از کینه‌های انتخاباتی شسته و یک صدا معقول و منطقی بر محور قانون و تدبیر از حق وکالت مردم شریف این حوزه انتخابیه دفاع مشروع و منطبق بر قانون داشته باشیم.
در فرایند بررسی اعتراضات موجود به اعتبارنامه آقای دکتر غلامرصا تاجگردون منتخب مردم که از حقوق قانونی نظام پارلمانی می‌باشد ابراز احساسات مثبت و منفی و ارائه مطالب و مقالات و همچنین نشر تصاویر و کلیپ‌های احساسی و دور از منطق و عرف دینی و منطقی جامعه قطعاً منجر به آسیب به حقوق مردم و منتخب گچساران و باشت خواهد بود.
لذا آنچه مهم است حفظ سرمایه انسانی این دیار می‌باشد لذا از مجموعه دوستداران منتخب مذکور و همچنین مدافعان حقوق مردم و آزادی خواهان استان در هر لباس و مقام و جایگاهی انتطار می‌رود دور از هیجانات و احساسات بر محور قانون و مدار تعقل رفتار نموده تا انشالله هیچ گونه بهانه‌ای دست مخالفان و منتقدان این منتخب بزرگوار که خود از جانبازان دفاع مقدس، برادر شهید والامقام پاسدار رشید اسلام احمد رضا تاجگردون (رحمت الله علیه) و همچنین از مدیران باسابقه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند وارد نگردد.
از آنجا که شورای محترم نگهبان در چهار دوره پیاپی صلاحیت ایشان را برای انتخابات مجلس تأیید نموده‌اند و در همین روزها طی دو پاسخ شفاف به درخواست قانونی نمایندگان محترم مجلس اتهامات وارده به ایشان را رد نموده‌اند لذا به حرمت همین اعتماد و تأیید صلاحیت این منتخب مردم توسط شورای محترم نگهبان بر همه دوستداران و حامیان ایشان واجب است برای آسیب نرسانیدن به شخصیت حقیقی و جایگاه حقوقی این برادر ارجمند در فضای مجازی استان و شهرستان معقولانه و برپایه قانون رفتار و حرکت نمایند و حتی پاسخ برخی تند روی‌ها و بی انصافی‌های هم استانی‌ها - که تصور می‌کنند با حذف منتخب مردم و هم استانی‌شان سودی به آن‌ها می‌رسد - را با منطق و رفتار معقولانه برخورد نمایند.
اینجا یک بزنگاه تاریخی است که ما امروزیان و فرزندان نسل‌های آینده رفتار مخالفان اعتبار نامه دکتر تاجگردون (بخصوص برخی هم استانی‌هایمان) را قضاوت خواهند کرد.
که با رد احتمالی اعتبارنامه منتخب مردم چه آثار زیانبار و آسیب عمیقی بر روند توسعه و رشد استان و علی الخصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت بجای خواهد گذاشت.
لذا لازم است با پا درمیانی و تلاش بزرگان، مسئولین و نخبگان استان منجمله حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان، جناب آقای دکتر حسین کلانتری استاندار محترم، جناب آقای حجه الاسلام سید حاجی محمد موحد نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه، چرام، بهمیی و لنده، جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر نماینده محترم مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون و سایر بزرگان دانشگاهیان، فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان فارع از گرایشات سیاسی و اجتماعی صرفاً بخاطر رأی مردم که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «حق الناس» است و همچنین حق وکالت و مطالبات عمومی مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت، یک صدا و جوانمردانه، بحث اعتبارنامه جناب آقای غلامرصا تاجگردون پیگیری و رفع مشکل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
United States
هر کی خربزه خورد پای لرزش هم باید بشینه
تیام
Iran, Islamic Republic of
👌👌
لر تهران
Iran, Islamic Republic of
آفرین پیشنهاد خوبی هست واقعا حیف است ....که چهار سال بدون نماینده باشیم ....الان و غیرت و مردانگی هست
علی
Iran, Islamic Republic of
لااقل نگو دکتر چون ایشان دکتر نیست
تقی
Iran, Islamic Republic of
اون زمانیکه آقای تاجگردون همه چیز را برای خودش می خواست و هر چه نیروی غیر گچسارانی مثلا یاسوجی و دهدشتی یا بهمئی در گچساران مشغول کار بودند را اخراج کرد باید به فکر امروز می بود . حالا چرا ما از اون دفاع کنیم همون گچسارانیها ازش دفاع کنند
حسینی
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی. ‌ نخبگان کهگیلویه را قلع و قمع کرد
هر جا یه نفر کهگیلویه ای بود با شدت و حدت تمام
برکنارش کرد. حالا نیاز به کمک داره



داشت باورش می شد که گچساران هست

به جز خودش هیچ کسی را در شهر نمی دید

حالا باید جوابگو یاشه
United States
سلام این چند سالی تاجگردون تاخت و تاز میکرد بزرگی در کار نبود حالا بزرگان
عشایر
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به همه مدارک و مستندات موجودقطعامسئولین امرتصمیم مناسبی اتخاذخواهندنمود
Iran, Islamic Republic of
مدارک و مستندات توسط شورای نگهبان بررسی شده و نظر هم داده
انشگاهی
Iran, Islamic Republic of
لازم نکرده که شما نگران این مردم باشید مجلس چکیده یک ملت وقانونگذار ی وظیفه اوست هرتصمیمی که مجلس بگیره برای مردم وبه نفع آنها خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
راست گفتی پس تاجگردون کی انتخاب کرد مگر نه مردم مجلس وطیفه داره به رای مردم احترتم بگدارد نه به نفع حزب سیاسی خود
کود
Iran, Islamic Republic of
خوب اگه مشکلی نداشته باشه حل میشه چرا اینقدر نگراننین
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا به کسانی که طیفی وجناحی دنبال رد صلاحیت تاجگردون هستن ونه به خاطر اجرای عدالت ورضای خدا
Iran, Islamic Republic of
ک
ح د
Romania
هیچ ضرورتی نداره،
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی احسنت
ولی
Iran, Islamic Republic of
اجماع مصلحانه خیلی خوب هست ولی بزرگانی که اسم بردید مثل آقای موحد وروشنفکرمتاسفانه حاضر نشدن یک کلمه درجهت دفاع درمجلس بیان کنن حالا حاضرمیشن جلسه بگیرن تنها با رایزنی ازطریق وهم قدرت قبلی را نداره ولی درمجموع فشار بیاریم خوبه
عزیزی
United Kingdom
با تمام احترامی که برای شما و استان شما قائل هستم‌ ولی متاسفانه همیشه بیشترین درصد مشارکت استان شماست.بیشترین بهره برداری سیاسی هم از استان شما میشود.ولی در اینگونه موارد در حد یه شهرستان هم شما و مردم شما رو قبول ندارند. و در خیلی از موارد حق زیادی از شما و مردم شما ضایع میشود.کاش بعد از ۴۰ سال کمی تفکرات تعصبی و قومی قبیله ای را( کنار بگذارید و عقاید شما هم راستا و هم جهت بادیگر مردمان این سرزمین قرار بگیرد. عقایدی که کم‌کم به این نتیجه رسیده است که ساختار فاسد دولت های ما عملا با تعویض و جابجایی افراد قابل اصلاح نیست.واقعیت اینه که درخت از ریشه مشکل دارد ....
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حامی وطن
Iran, Islamic Republic of
✌✌✌
خادمی
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (رحمه الله علیه ) میزان رای ملت است ونمایندگان مجلس ولی مردم نیستند وهر گونه که مردم رای دادند باید قایل احترام باشد .اعتراض آقای زاکانی بی احترامی به مردم گچساران است و این موضوع باید توسط مردم بصورت قانونی وحمایت از نماینده غیور این استان صورت پذیرد .واقعا تاسف بار است یک نفر در مجلس بخواهد با رای قاطع ۳۸ هزار نفر بازی کند .
کرونا
Iran, Islamic Republic of
یکی از گرفتاریها همین لقب دکترا است .بنده خدا خودش اعلام مینکه من دکترا ندارم....بعد شما ولش نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
یزوعاااامواون موقع که ...میکردفکراینجاشونمیکردخححح من به هیشکی رای ندادم خداروشکرخخخح
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی زاده ؛؛
این همه متن متذکر شده ای ! دم از حق الناس و رعایت قانون زده ای !!
اما در همین متن بارها قانون را نقض کرده ای !!
امروز از زمین وزمان اعلام کرده اند که جناب تاجگردون مدرک دکتری مورد تأیید ندارد !!! اما باز هم افرادی مانند جنابعالی مرتکب جرم شده و مکتوب نموده اید که ایشان مدرک دکتری دارند !!!
به نظرم ، بزرگوارانی که شما از آنها خواسته اید که پادرمیانی کنند !!!! ابتدا باید شما را به دادسرا معرفی نموده تا مورد مجازات قرار بگیرید !!!!!
بایرام
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون برای امثال شما خوب هست نه برای مردم فقیر بدبخت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اولا که کبنانیوز مختص حمایت از تاجگردون است دوما آن موقع که حق و حقوق مردم بی دفاع استان که با غرور و آرامش و با خنده از کنار مطالبات مردم میگذشت اکنون باید رو بده و هیچ دلیلی ندارد که حمایت کنیم . او باید تاوان بدهد
Koroush
Iran, Islamic Republic of
یادمان نرود امیرمومنان علی(ع)آهن داغ بجای درهم ودینار کف دست برادرخود(عقیل)نهادچون زیاده ترازحق خودازبیت المال میخواست،عدالت بالاتر و والاتر ازهمه ارزشها وفضیلتهاست،آقای تاجگردون چنانچه پاک وبری باشد،بحق خودکه همانا وکالت ونمایندگی مردم زحمتکش گچساران است،خواهدرسید
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
هر جای استان اباد شود مایه افتخار است چه گچساران چه دهدشت چه یاسوج همه باهم تاجگردون مرد شجاع قوم لر فرزند استان حمایتت می کنیم
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید اینقدر دکتر را قبل از نام ایشان بکار نبرید چون دکتر نیستند. چرا به زور میخوای به مردم القا کنی که ایسان دکتر هستند یکی از دلایل اعتراض به حق به اعتبار نامه تاجگردون همين دکتر بودنشان بوده.
بینام
Iran, Islamic Republic of
بارها گفتیم ولی گوش شنوا؟ آقای لارگرانی یااون نماینده به ا صلاح اعتراض کننده مانه ازکسی حمایت می‌کنیم ونه اینکه بگیم ازتاجگردون حمایت کنیم ایشون اگه بدهم بوده باشن ولی برای شهری که قطب اول گازجهانه خوب بود به شهری که اصطلاح شهره ولی روستاست متأسفانه عده‌ای نماینده که به احمدی وعزیزی خط میدادن که ایران خودرو وسایپا هستن میان اعتراض... ملت ازبین برن تاتهرانی بیاد کار.. دیگرنماینده شهرستانی فقط دکورباشه. ای نماینده های بایامیدانیدگچساران چه وضعیتی ازلحاظ معیشتی مردم دارن ایاشهره یاروستا. نه اصلانمیفهمیدزبانی جزاعتراض... مانه ازتاجگردون خوشمون میادنه اصلاح طلب ولی ایشون خدمات زیادی به شهر مردمش کرده. ولی شماخط داده های نمیخواهیدشهرستانی زنده باشه فقط تهرون براشون مهمه تاسف
انوش
Iran, Islamic Republic of
درود عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
درائین نامه مجلس تاکید گردیده مواردی را که شورای نگهبان بررسی کرده نمایندگان حق اعتراض وبررسی ندارند وقتی درشعبه تایید گردید درثحن باید اعلان شود. ولی اگر موارد جدیدی باشد که شورای نگهبان بررسی نکرده حق نمایندکان است بررسی وبه صحن ببرند وبعد به کمیسیون تحقیق.ولی از انحاییکه شورای نکهبان موارد را اعلان کرده که ما بررسی کردیم دراینجا دادند با آقای تاجگردون سیاسب برخورد میکنند .وآقای تاجگردون هم چون به تمان قوانیم مجلس اشراف کامل دارند هم اعلان کرده مظلوم واقع شده با کمی انصاف حق با تاجگردونه واعتبارنامه چون درشعبه تایید شده باید تاییدی ان هم درصحن اعلام میشده.تازه بین هیئت رئیسه هم اختلاف نظر بوده و بعضی از آنها میگفتند نیاز به نمایندگان درصحن نیست
United States
به رای مجلس احترام بگذارید.
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
ما که هیچ خیری از تاجگردون ندیدیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
انروزکه تمام هم غمش دارودسته.وکاری به بویراحمد کهگلوبه نداشت شما تازه ازراه رسیده ها کجابودید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگر دلش برايه مردم گچساران می سوخت باید به هشت سال نمایندگی‌ بسنده می‌کرد و اجازه می داد که امسال کسی دیگر برايه نمایندگی وارد مجلس بشه واقعا مردم باید الان به پای زیاده خواهی او بسوزن
Iran, Islamic Republic of
قانون فصل الخطاب میباشد و هیچ ضرورتی برای اجماع بر یک موضوعی که قانون تکلیف را مشخص میکند نیست .
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
کرلر
Russian Federation
آقای محمدی مردم را برای فردای خودت تحریک نکن کمی فکر کن بعد بنویس الکی حرف می زنی شاید فراموش کرد های که مرحوم نبی زاده را با قلم چند نفر چهار ماه سرگردان کرد خدا چوبش صدا ندارد و خبر نمی کند چرا چیزی که آشکاره انکار می کنید اگر یک جو اضافی باشد این بدبختیها بوجود نمی اید زشت بگوئیم درشهر یاسوج گچساران مردم فقیر ...... من که هرچه بنویسم کبنا چون به نخر روز نان می خرد پخش نمکند اما بیاییم برای هرچه اسمش را می گذاریم کمی انصاف داشته باشیم تا بیشتر ظلم
به فقرانشود
مارین
Iran, Islamic Republic of
گچساران شده سیسل ایتالیا. پدرخوانده مافیا.
لطفا برای مبازره با فساد مصلحت سنجی نکنید. مگه فساد چجوری تو جامعه زیاد میشه؟ اگه قرار بر این گفته های شما باشه، با هیچ فاسدی نباید مبارزه کرد. بلاخره اون شخص نماینده یه گروهی، شهری، استانی، حزبی، باندی هست.
خواهش میکنم بیراهه ترید. با فساد و اشرافی گری در هر سطحی باید مقابله کرد. نمایتده مجلس هم مستثتی نیست.
اگه قرار باشه اینجوری توجیه کنیم که با نماینده و رییس جمهور و وزیر و ..... نباید برهورد بشه، باید فاتحه آرمانهای انقلاب رو خوند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت مارین
باوی
Iran, Islamic Republic of
زمان نبی زاده و جعفری سیسیل نشده بود حالا شد سیسیل اون زمان که استخدام شدید اینم
کسی که تاجگردون را نادیده بگیره یعنی مردم گچساران واستان را نادیده گرفته یعنی مردم هیچند
میرسی گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون، عزیزم حتما اون که تو سخنرانیش /میخواد حق مردم استان رو بگیره
Iran, Islamic Republic of
هیچ بویراحمدی و هیچ گجسارانی و هیچ باشتی و دهدشتی حمایت نخواهند کرد. بازی تموم شد منتظر محاکمه باشند
ابوالعجایت
Iran, Islamic Republic of
عجب قبلا نامی از کهگیلویه وبویراحمد نبود حالا باید ائتلاف کنند؟ولا عجب رویی دارید.
معلم
Romania
اگه واو کم وزیاد شود اسمان به زمین میادایشون که خودش واو معرفی کرده بود حالا چه ربطی به دیگران داره
روزبه
Iran, Islamic Republic of
شما نگران ۷۰ درصد مردمی که از این اقا و رفقاش اسیب دیدن نیستید ..نگران نور چشمیهای اقای نماینده هستید.؟
نگران نباش اینا به اندازه ی ۷ پشتشون مال و اموال جمع کردن..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1