تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۰۲۷۷۷
سخنی با قلم‌ به دستان:

حال بد کهگیلویه را نمی‌توان، پنهان کرد

میر آرش تقوی
۶۱
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حال بد کهگیلویه را نمی‌توان، پنهان کرد
کبنا ؛متن ارسالی
 
امام علی علیه السلام:
 اِحمَد، مَن یغلُظ عَلَیک وَ یعِظُک، لا مَن یزَکیک و یتَمَلَّقُک.
 کسی را که بر تو سخت می‌گیرد و تو را موعظه می‌کند ستایش کن، نه کسی که تو را بی عیب می‌شمرد و چاپلوسی تو را می‌کند.
 
(شرح نهج البلاغة: ۲۰/۲۵۸/۲۶)
میزان الحکمه، جلد دهم.
خدا شاهد است که از جدال رسانه ای بیزارم وسعی می‌کنم هیچگاه دچاراینگونه حاشیه‌ها نشوم اما مدتی است که بوی گند تملق فضای رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد را چنان مسموم کرده است که آزادگان را یارای تنفس نیست ومنتقدین واقعی قلمها وانهاده و کنج انزوا رابه فعالیت ترجیح می‌دهند.
متاسفانه سایت‌های خبری استان هرچه که کمترین نفعی را متوجه بکند منتشرمی‌کنند ونه به استحکام و معنا ومفهوم نوشته ها توجه می‌کنند ونه نگران تاثیرات این مرقومه ها برفرهنگ عمومی هستند
سالاری ناشایستگان ومنافعی که متوجه مداحان می‌شود متاسفانه باعث رشد قشری از نویسندگان وقلمهای اجاره ای شده است که برای خشنودی اربابان خود نه به حرمت قلم رحم میکنندونه حریم شخصی و آبروی افراد را پاس می‌دارند.
بذل وبخشش ألقاب عریض وطویل وسوءاستفاده ازنام ومحبوبیت مفاخرملی مثل امیرکبیر وسایربزرگان فعل معمول نو نویسندگان روزمزد است.
مصادره خدمات نظام اسلامی به نام افراد وسیاه‌نمایی سالهای گذشته ونادیده گرفتن خدمات مسئولین سابق استان وشهرستانها وغلو در تعریف وتمجید ازکسانی که دستی به اطعام چاپلوسان دارند تبدیل به رویه ثابت رسانه‌های استان شده است ومتاسفانه گویاهیچ نظارتی از سوی هیچ نهاد و یادستگاهی به راین آشفته بازار اعمال نمی‌شود.
خورشید حقیقت هیچگاه برای مدت طولانی پشت ابر نمی‌ماند.
حال کهگیلویه خود گویا و نمایانگر میزان توانایی مدعیان و امیرکبیرهای نوظهور است و با قلمفرسایی‌های مداحان هم نمی‌شود آن را پنهان کرد.
روی سخن من با این قلمزنان مداح است؛
کهگیلویه بزرگ محجور و منزوی و محروم از همه چیز است وقتی که در افتتاح های هفته دولت کهگیلویه سهمی ندارد و در گزارش سالانه مدیران کل استان در مورد کهگیلویه بزرگ موضوعی مهمی برای مطرح کردن وجود ندارد با چه رویی حذف شدن باعث و بانی این وضعیت نابسامان را با ذبح کهگیلویه بزرگ برابر می‌دانید؟
مراد شما شهرستان‌های کهگیلویه را درشرایطی تحویل گرفت که لااقل چند مدیرکل، معاون مدیر و شخص استاندار ازنخبگان کهگیلویه بودند و فرمانداران بومی برشهرستان‌ها مدیریت می‌کردند.
سهم کهگیلویه بزرگ از بودجه‌ها اینقدر توهین آمیز نبود.
شما لیستی از پروژه های ده ساله را به عنوان افتخارات دربوق و کرنا می‌کنید که هنوز هم هیچکدام به بهره برداری نرسیده‌اند و صرفا در چند عکس یادگاری با مسؤولین خلاصه می‌شوند.
پتروشیمی، سیمان سپو، نیترات، جاده اصفهان و......کدامیک ابتکار ارباب شماست؟ کدامیک جز شانتاژتبلیغاتی قدمی درجهت پیشرفت برداشته است؟
کدامیک از وعده‌های مسوولان به حقیقت پیوست؟
سهم نخبگان کهگیلویه از پست‌های مدیریتی استان کجاست؟
سهم جوانان بهمیی از استخدامی پالایشگاه بیدبلند ۲ به کجارسید؟
سهم شهرستان‌های کهگیلویه از اعتبارات نوسازی بافتهای فرسوده کجاهزینه شد؟
سهم فارغ التحصیلان کهگیلویه دراستخدامی های وزارت بهداشت به کی رسید؟
جاده سوق بایدچندقربانی دیگربگیرد؟
دود کارخانه هاکی فضای لنده را آلوده خواهدکرد؟
چرا مسؤولان کهگیلویه شبانه عوض می‌شوند و یواشکی شروع بکار می‌کنند؟
نقد حاکمان حق هرشهرونداست وآزادی بیان یکی از آرمان‌ها وانگیزه های انقلاب اسلامی است
اینکه شما بامدیحه سرایی سعی درتلقین موضوعات غیرواقعی به مردم دارید وهرنقدبحقی راباهجوم همه جانبه منکوب می‌کنید بدترین خیانت‌هاست
کهگیلویه روزهای سخت بسیار داشت و سربلند از ورطه‌های بسیار به سلامت گذشت و این نیز می‌گذرد اما شما قلم فروشان می‌مانید و حافظه تاریخی مردم که بهترین قضاوت کنندگانند.
خداوندهمه ماراهدایت کند که قلم وقدم راجز برای رضای خدابرنداریم وسایه پرنعمت نظام اسلامی ومقام معظم رهبری رابرمرزوبوم ایران اسلامی مستدام دارد.
ان شاالله
میرآرش تقوی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کسی که خدا.
United States
وعده های عدل هاشمی . هر جا می رسید قول کار میداد .لیست مینوشت مردم هم فکر میکردن خبریه.آقای هاشمی پس کو کار .فسفات چرام همش تبلیغاته هر چند ما ه یه سری وسیله میاری اونجا که مردم فکر کنن خبریه در صورتی که هیچ خبری نیست چون عیارش کمه توجیه اقتصادی نداره برای دولت. پتروشیمی هم فقط برای تبلیغاته.تا بیست سال دیگه هم افتتاح نمیشه
سادات راک و سوق
Iran, Islamic Republic of
تعصبات نژادی و فامیلی باعث میشود که.د و واقعیت های اطراف را نبیند. جناب سید بله حال عده ایی خاص و بستگان نماینده خاص که در ادوار گذشته نماینده بودنو منافعشان تامین میشد خراب میشود.نه حال کهگیلویه! فامیلی که بصورت فله ایی استخدام میشد.(نمونه ش اداره..ی کهگیلویه) نماینده ایی که با راه انداختن مرکز شهرستان بین قلعه رئیسی و دیشموک باعث
اختلاف قومیتی شده
Iran, Islamic Republic of
چرا کلامتو سانور میکنید. اداره ک نزدیک بانک ملت دهدشت هست خوبه!
رحمان
Romania
الان چهار سال پشت سر هم آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار میشه در هر آزمون سهمیه یاسوج بالای صدنفر گچساران هم همین طور دهدشت صفر نفر یا با خواهش و التماس دو نفر استخدام میشود این دو نفر سهمیه ایثارگران هست که به کهگیلویه داده میشود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
په سردار سازندگی چه ایکنه؟ آی بلدوزرها آماده باشید که عدل هاشمی می آید. آی پل ها آماده باشید که عدل می آید. آی جادها آماده باشید که عدل می آید. آی ...... آماده باشید......... که میرشکار وزرا و طرحهای بزرگ و بودجه ها و اعتبارات را به گچساران میبرد و. (خالی) را به کهگیلویه بزرگ
کهگیلویه ای ساکن گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب میر آرش عزیز همین امروز یعقوب درویشیان چنان جوابی همراه با مدح و ستایش میر شعار (عدل هاشمی) و بزرگنمایی شعارهای میرشعار بهت میده که کیف کنی
ایثار
Iran, Islamic Republic of
درود برقلمت ،خیلی زیبا نوشتی
کهگیلویه ای مقیم گچساران
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا تاجگردون
عدل هاشمی پور
غلام محمد زارع
علیمحمدبزرگواری
البته تراق و شعار در زبون لری یه معنی میده. در لری تراق یعنی گپ گپو و ول . در لری ایگون فلونی تراق ایبنده
Iran, Islamic Republic of
یکیش جا موند حاج محمد موحد هم . و میر پیمانکاران خاص! میر 16 سال. کهگیلویه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
16سال موحد در مجلس بود کار خاصی برای مردم انجام نداد حق این مردم بر گردنش استو اودیگر مهره سوخته است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
عدل کهگیلویه را بدبخت کرد
محمد رضا
Canada
درود عالی بود.کهگیلویه .
سعید اصفهان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این روزها بد اخلاقی در فضای رسانه ای کهگیلویه موج میزند
و اینکه مصادره کردن خدمات نمایندگان قبل و همچنین خدمات دیگر نهاد ها این روزا در کهگیلویه باب شده و بجای پرداختن به نیاز ها و مشکلات کهگیلویه شاهد بازی رسانه ای و بداخلاقی های جناب نماینده و دوستانش هستیم
جاويد
Iran, Islamic Republic of
كهگيلويه روزگاري به اين سياهي نداشت وتبليغات اين خبرنگاران.
وقتي نماينده براي خبرنگاران همايش برگزارميكنه ولي آزاده ها را ناديده ميگيره بايدهم ازش تعريف كنند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
متنفرم از کلمه چاپلوسی و دادن القاب بزرگ مثل گفتن امیر کبیر و دیگر الفابی که بکار می رود .
فریاد سلطان
United Arab Emirates
درود بر میرآرش و متن زیبایی که نوشتن،دس مریزاد که دست این شعبان بی مخ هارو رو میکنی
فریاد سلطان
United Arab Emirates
درود بر میرآرش و متن زیبایی که نوشتن،دس مریزاد که دست این شعبان بی مخ هارو رو میکنی
امید&&&&
Iran, Islamic Republic of
احسن برتقوی .که فارغ از حواشی بیشتردغدغه مردم ومشکلات شهرستان را دارند.نماینده بیشترشعاروتبلیغ میکنندتاکاربرای مردم وبیشترتبلیغات الکیه .
شهروند بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام....الحق و الانصاف که زیبا نوشتید...متاسفانه ما بهمئی ها صاف و ساده هستیم ودور قبل مرتکب اشتباه بزرگی شدیم که انشالله دور آینده همه را غافلکیر میکنیم
شهروند بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام....الحق و الانصاف که زیبا نوشتید...متاسفانه ما بهمئی ها صاف و ساده هستیم ودور قبل مرتکب اشتباه بزرگی شدیم که انشالله دور آینده همه را غافلکیر میکنیم
علی
Iran, Islamic Republic of
درودبرمیرارش تقوی که عین واقعیت رانوشت
Iran, Islamic Republic of
اقای تقوی
کهگیلویه حال خوشی ندارد اما گذشته ی ناخوشی هم داشته است. القاب امیرکبیر و سناتور و ...لین چان و جومونگ سالهاست که با گله آشناست.
اگر بیطرفانه مینوشتی و تیتر میکردی که کهگیلویه حال خوشی ندارد اما گذشته ی ناخوشی هم داشته است اونوقت دغدغه کهگیلویه را داشتی.
Iran, Islamic Republic of
زماني كه دشمنان امروز مداحان موحدبودند ميرآرش منقدبود بروشعرسناتور رابخوان
خداوكيلي موحد لياقت داشت كه ازش انتقادكني موحدحيف است قياس شود
سید داود راوی مقدم
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
درود جناب تقوی .
باید عرض کنم اینهایی که فرمودی اول از همه دغدغه های بسیاری از جوانان بیکار ؛ قلم به دستان و دوستداران گهگیلویه بزرگ است ولی کو گوش شنوا ؟
و دوم اینکه استان گهگیلویه نیاز به هم فکری و هم اندیشی سیاسی در سطح کلان دارد. که متاسفانه نمایندگان استان ما به جزء شخص آقای تاجگردون که ایشان هم به صورت روتین وار که آن هم برای شهرستان گچساران و هومه تحت الشعاع تلاش میکند و گرنه بقیه دنبال منافع شخصی و دنبال پیگیری کار برای افراد خاص ؛ کارهای شخصی و شانتاژهای تبلیغاتی برای دوره های بعد خود می باشند.باید کسی باشد تا دنبال سهمیه باشه؛ باید کسی باشه تا دنبال طرح باشه و باید کسی باشه تا دنبال ادای حق مردم این استان محروم باشه که متاسفانه نیسسسست..غافل از اینکه اگر بخواهند فقط چند درصد از اجرایی کردن وعدهای انتخاباتی و همین شانتاژهای تبلیغاتیشان را به عمل ببندند شاهد موفقیت های بزرگی خواهیم بود.
ما بارها و بارها خورشید های امیدمان را آن هم در خاوران دیده ایم ولی باز آفتاب سعادت را در سپهر سیاست دیگرانی که به ما تعلق خاطر ندارند جستجو می کنیم.و مدام همدیگر را مورد هجمه و حمله سیاسی قرار میدهیم .
گهگیلویه بزرگ نیاز مند یک عمل جراحی بزرگ است که این جراحی بزرگ نیاز به متخصصان بزرگ دارد........
و تا موقعی که اول خود ماها نخوایم نخواهد شد.
پس بیایم دست از این امیدهای ناامید شده برداریم و به این باور برسیم که شعر رستگاری ما را هیچ شاعری تا این اوضاع و احوال وجود دارد نخواهد سرود .
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات باقی مانده از بیست سال سناتوری اربات خودت بود باید حالا بری پیشش و بگویی ابراب خود.
Iran, Islamic Republic of
. فقط برا سادات کار میکرد. و بر. و پیمانکاران فقط کار شخصی
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تقوی عزیز. واقعا تملق و چاپلوسی در شهرستان ما به اوج رسیده.وسفره مردم خالی واعتبارا ت همه به گچساران و یاسوج داده میشه ما هم تماشاگر
جوان بيكار
Iran, Islamic Republic of
مير آرش فاز چنه؟؟؟
مه چ.
Iran, Islamic Republic of
فاز سناتوره بقول خودشون ک کهگیلویه .د مث بقیه نمایندگان دو سد در دوره ایشون زده شد برا شهرستلن بکام خوزستان حالا خوزستانیا میگن فقط بومی میپذیریم
طیبی
Iran, Islamic Republic of
تا افکار ناسیونالیسمی برداشت نشود . کهگیلویه همینی هست ک هست! میرررر میرررر ارش تو دردت چیز دیگه ایی هست مگه سر کوه راک یا سادات سوقی بیکار هست
Iran, Islamic Republic of
ميرآرش نه سوقيه ونه اهل راك برادرعزيز ميرآرش بهمئي هستند
حتمااينوبزار
Iran, Islamic Republic of
فاز ميرآرش همونه كه.
Romania
همون كه فاميلهاي.
منصوري
Iran, Islamic Republic of
اگربگويند شدكاري ازم برنمياددردش كمتره تااينكه باتبليغات بخواهند.
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
این سایت نمیدونیم مدیریتش دست کیه متاسفانه به کس خاصی غش کرده و نظرات کامل نمیذاری سلیقه ایی کار میکنه!شایدم از نماینده فعلی ناراضی باشه
ديدار
Iran, Islamic Republic of
كاش اين دوره هرچه زودتمام شود .ن راجبران كنم زنده باد موحد
سناتور
Iran, Islamic Republic of
زنده بادسناتور
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
زنده با سردار سازندگی مهندس هاشمی پور
Iran, Islamic Republic of
درودبرميرآرش منتقدواقعي وآزاده
ضامنی
Iran, Islamic Republic of
بسیارجالب وحقیقتی انکارناپذیراست👏
Iran, Islamic Republic of
تاموحدنياد كهگيلويه .
Europe
درووود عالی فرمودی
بهمئي
Iran, Islamic Republic of
.اره ميرآرش عزيز
پولی
Romania
سایت پست و پولکی چرا نظراتو نمیذاری
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مير.... بدبختي
رضايي
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي من بعنوان يك تحصيلكرده بسيارجالب است كه چرا نماينده محترم هيچ اظهارنظرويابرنامه اي درمورد موادمخدركه مثل طاعون جوانان كهگيلويه رانابودميكندندارد
دليل ناديده گرفتن اين موضوع مهم ازطرف ايشان چيست؟
Romania
چون تجار مواد همه.
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای کهگیلویه که اینچنین در استان منزوی شد کسی به کهگیلویه ولنده و بهمیی وچرام در استان اهمیتی نمیده تمام مدیرکل ها ومعاونینشون همه سهمیه دونماینده دیگه اند ای دادبیداد بر مردمی که فکر میکنن فسفات و پتروشیمی راه اندازی میشه اینا فقط شدن تبلیغات وبس کهگیلویه.
اردشيري
Iran, Islamic Republic of
موحدمردبي نظيريست
علی
Iran, Islamic Republic of
دیوار کهگیلویه بزرگ از زمانی که موحد نماینده این شهرستان شد ، کج بنا گردید . بزرگواری و هاشمی همان دیوار را ادامه میدهند . گاز و آب و برق و تلفن و بهداشت و مدرسه و جاده و سایر خدمات عمومی برای نقاط روستایی ، جز برنامه های سالانه دولت است . چه نماینده بخواهد چه نخواهد این کارها انجام میشود . مشکل مردم این است که به حقوقشان و برنامه های دولت اشراف ندارند . فلان جاده احداث میشود ، ربطش میدهند به نماینده . فلان روستا گازدار و برقدار میشود ، ربطش میدهند به نماینده . به هر دیواری که معمارش موحد بود ، تا ثریا کج میرود.
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر نویسنده محترم.
من که به شخصه. را نمیخورم.
اون دفعه اشتباه کردم بهش رای دادم.فقط سناتور
ناشی
Iran, Islamic Republic of
درودت باد سید جان واقعا حق کهگیلویه را غصب کردند.ه فقط شعار می دهد . مردم همه چیز را میدانند ولی ایشا.د مردم می دهد
میر حسین
Iran, Islamic Republic of
گچساران میر شکار بودجه دارد.کهگیلویه احساس یتیمی می کند.
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
عجیب اینکه از عدل هاشمی به سردار سازندگی نام میبرند وخواهان نصب تندیسش در میدانهای شهرند.تا کسانی که زبان دردهانشان جز به تملق نمیچرخد ما همینیم که هستیم.
سردار شعار
Iran, Islamic Republic of
نماینده فعلی آیا از سیاست و علم سیاست بهرمند است؟
ما تحت چه شرایط باید قرار بگیریم که به یک نا امیدی محض در کهگیلویه برسیم از این همه عنواین داده به سردار مرحوم هاشمی رفسنجانی هم بی بهره بود اخه امیرکبیر دانا به مسائل زمان خود بود نه پیمانکار سوار بر موج پروژه های ملی شدن از کارای شاخص سردار هستش و همیشه یک خیریه هم این وسط تامین اعتبار میکنه مگه داریم
Iran, Islamic Republic of
اين مجلس حال همش ناخوبه مجلسي كه باشفافيت مشكل داره معلوم ديگه
زراعت
Iran, Islamic Republic of
فسفات !پتروشيمي!سيمان سپو!كجافعاليت ميكنند؟چندنفر رامشغول بكاركردند؟چرا.
Iran, Islamic Republic of
اين مجلس. ملت ايران است
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مرد آزاده ميرآرش
Iran, Islamic Republic of
مردم كهگيلويه مشغول ألزمه خودشون شدند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1