تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۹۱۹۵۲
در جمع خبرنگاران مطرح شد

سرپرست بیمارستان جلیل: شایعه تامین غذای بیمارستان در رستوران کاملا کذب است

۳
۱
سرپرست بیمارستان جلیل: شایعه تامین غذای بیمارستان در رستوران کاملا کذب است
کبنا ؛
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: شایعه تأمین غذای بیمارستان در رستوران کاملاً کذب است، غذای بیمارستان در سلف سرویس دانشگاه و با تفکیک غذا‌های معمولی، رژیمی و دیابتی صورت پذیرفته است.
معصومه علیزاده سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج امروز (یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳) درخصوص خبری درخصوص غذای بیمارستان شهید جلیل با رد حواشی برخی افراد در خصوص این بیمارستان اظهار داشت، در بیمارستان‌ها خدمات با تعرفه دولتی ارائه می‌شود اما امنیت شهروندان و به ویژه بیماران از اولویت‌های کاری مجموعه بهداشت و درمان تلقی می‌شود و اجازه نخواهیم داد از طریق برخی حواشی و‌اتهامات این مهم خدشه دار شود.
وی در ادامه افزود: برخی افراد بخاطر منافع شخصی خود امنیت روانی بیماران و خدمات بیمارستان را زیر سؤال برده که نیازمند پیگیری است.
علیزاده گفت، شایعه تأمین غذای بیمارستان در رستوران کاملاً کذب است، غذای بیمارستان در سلف سرویس دانشگاه و با تفکیک غذا‌های معمولی، رژیمی و دیابتی صورت پذیرفته است.
وی افزود، متخصصین تغذیه و بهداشت ما غذا‌ها را کاملاً بررسی کرده و هیچ گونه اهمالی در این خصوص صورت نگرفته است.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل تصریح کرد، در خصوص طبخ غذا سیاه نمایی‌های صورت گرفت، پیمانکار‌های خوشنامی در ادوار گذشته با ما همکاری داشته که همچنان از ما طلب دارند و مطالبات‌شان بصورت اقساطی پرداخت می‌شود و آن‌ها هیچ گاه در امورات بیمارستان و بیماران اخلال ایجاد نکردند.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب و فاجعه‌بار در بیمارستان‌های یاسوج؛ طبخ و توزیع غذا تعطیل شد / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پول شرکت را نمی‌دهد؟ / برخلاف ضوابط و قوانین بیمارستان از بیرون غذا تهیه می‌کند؟

پیمانکار‌های قبلی در قالب تفاهمی مطالبات خود را دریافت می‌کنند اما پیمانکاری جاری که اتفاقاً ما وی را مورد حمایت ویژه قرار دادیم و کمتر از بقیه طلبکار است و با علم و آگاهی این قرارداد را امضا کرده است در فرآیند کار اخلال ایجاد می‌کند که غیر قابل پذیرش است.
وی خاطر نشان کرد: موارد متعددی تخلف از جمله کم کاری، توزیع غذای سرد و مرغ منجمد، کاهش حجم غذا، بهداشت محیط، تعویض منو بدون هماهنگی، لباس کارکنان صورت گرفت که بیمارستان این تخلفات را صورت جلسه کرده و گزارش داده و مستندات آن نیز موجود است.
وی تشریح کرد: بر اثر این تخلفات، بیمارستان جریمه ۵ درصد در نظر گرفت و در نهایت بعد از دو مرحله دست کشیدن وی از پخت غذا قرارداد کنسل شد.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل بیان کرد: قرارداد طبخ غذای بیمارستان اواخر آبان ماه به پایان می‌رسید اما به دلیل تخلفات و نارضایتی‌ها زودتر از موعد به پایان رسید و بعد از قطع همکاری هیچ اخلالی در این زمینه نیز ایجاد نشد.
وی تأکید کرد: غذای دانشگاه بصورت کاملاً استاندارد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر سه ناظر و دو کارشناس بهداشت در سلف سرویس دانشگاه پخت شده و در نهایت به تفکیک نوع غذای بیماران تحویل گرفته می‌شود.
او در پایان گفت: اعتماد عمومی و حفظ امنیت روانی جامعه از اولویت‌های ماست و نباید با سیاه نمایی و با هدف دستیابی به اهداف شخصی زیر سؤال برود و حواشی و‌اتهامات وارد را از مجاری قانونی و حقوقی پیگیری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Romania
منظورشون سلف سرویس دانشگاه دولتی هست🤣🤣عالی بود
جنگیر
Belgium
ما که خبر را خواندیم در هیچ کجای ان ننوشته بود در رستوان شما چرا میگویید. نوشته بود خارج از محیط بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر. بیمارستانی/حتما باید بیمارانش غذا گیرشان نیاید
واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1