تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۴۹۱۹۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

اقدام عجیب و فاجعه‌بار در بیمارستان‌های یاسوج؛ طبخ و توزیع غذا تعطیل شد / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پول شرکت را نمی‌دهد؟ / برخلاف ضوابط و قوانین بیمارستان از بیرون غذا تهیه می‌کند؟

۱۴
۱
اقدام عجیب و فاجعه‌بار در بیمارستان‌های یاسوج؛ طبخ و توزیع غذا تعطیل شد / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پول شرکت را نمی‌دهد؟ / برخلاف ضوابط و قوانین بیمارستان از بیرون غذا تهیه می‌کند؟
کبنا ؛در پخت و توزیع غذای بیمارستان‌های شهید جلیل، شهید بهشتی و شهید رجایی اختلال ایجاد شد. این موضوع به شرح زیر برای خبرنگار کبنا نیوز روایت شده است.
به گزارش کبنا، در تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ به دلیل خالی بودن انبار مواد غذایی و عدم پرداخت صورت‌وضعیت‌های ۷ماهه شرکت طبخ و توزیع غذا، غذای ۳ بیمارستان شهید جلیل و بهشتی و رجایی پخت نشد.
شرکت طبخ و توزیع غذا نامه‌های متعددی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران بیمارستان‌ها نوشته و تذکرات لازم را در باب عدم پخت غذا داده است؛ ولی هیچ‌گونه توجهی نشد و طبق اطلاعات و اسناد رسیده به این پایگاه خبری مسئولان وقت دستگاه قضا طبق نامه‌ای در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد تذکرات لازم و عواقب عدم پخت غذا را داده و خواستار بررسی موضوع با قید فوریت شده است؛ ولی مدیران علوم پزشکی توجهی نکرده‌اند.
به پیمانکار طبخ و توزیع غذا می‌گویند پول نداریم اگر پول ندارید چرا برای شرکت نورچشمی و غیربومی آ... ماهیانه پول هست؟ چرا به شرکت طبخ غذا معاونت دانشجویی پرداخت ماهانه دارند؛ ولی پول غذای بیمارستان‌ها ۷ماهه پرداخت نمی‌شود؟ باتوجه‌به این که یکی از ارکان مهم سیر درمان بیمار؛ تغذیه بیمار است و مدیران علوم پزشکی باید توجه ویژه‌ای به تغذیه بیمار داشته باشند؛ ولی در دانشگاه علوم پزشکی موضوع تغذیه بیمار از اولویت خارج شده است.
اکنون آشپزخانه ۳ بیمارستان شهر یاسوج تعطیل و ۱۵ نفر از کارگران آشپزخانه هم اکنون از کار بیکار و سرگردان در دانشگاه علوم پزشکی شده‌اند و جوابی نمی‌گیرند.
رئیس بیمارستان شهید جلیل به‌جای حل موضوع پرداخت مطالبات شرکت طبخ و توزیع غذا اقدام به‌اشتباه فاجعه‌بار کرده است و از بیرون اقدام به خرید غذا برای بیماران کرده است.
آیا غذایی که از بیرون برای بیماران تهیه شده تحت‌نظر کارشناس تغذیه پخت شده؟ با چه مواد اولیه‌ای و در چه شرایطی؟
آیا غذای کم‌چربی و کم نمکی برای بیماران در نظر گرفته شده؟
آیا همه بیماران علی‌الخصوص بیمارانی که دچار دیابت و فشارخونی هستند می‌توانند یک نوع غذا مصرف کنند؟
طبق بند ۱۲ بند قرار داد پیمانکار با دانشگاه علوم پزشکی پرداخت صورت‌وضعیت‌ها باید ماهیانه باشد؛ ولی بعد از ۷ ماه پرداخت‌نشدن صورت‌وضعیت‌های پیمانکار، اسم این عمل تنها ظلم است سازمان بازرسی چرا ورود نمی‌کند؟
اگر مدیران علوم پزشکی پول ندارند و قادر به تأمین منابع مالی بخش‌های مختلف دانشگاه نیستند، چرا استعفا نمی‌دهند؟ چرا مدیران و مسئولان علوم پزشکی تابه‌حال در رسانه‌ها عنوان نکرده‌اند که پول تغذیه بیمارستان‌ها را ندارند؟
طبق اظهارات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی درآمد بیمارستان‌ها ماهیانه ۶۵ میلیارد تومان است درصورتی‌که کل پول غذای بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵ میلیارد است؟ چرا درآمد بیمارستان‌ها برای خود بیمارستان هزینه نمی‌شود و به کدام سمت‌وسو می‌روند؟
پیمانکار هر بار برای صورت‌وضعیت‌ها به مدیریت بیمارستان شهید جلیل مراجعه می‌کند فوری تهدید به فسخ قرارداد و جریمه‌های سنگین می‌کنند در کجای قرارداد نوشته شده است پیمانکار ۷ماهه از جیب خود هزینه کند و به‌جای پرداخت طلبش جریمه هم بشود؟
این مطلب نافی خدمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها نیست و بدون هیچ‌گونه پیش‌‍داوری و سوءنیتی صرفاً در راستای اصلاح‌امور و شفافیت‌سازی منتشر شده و کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد
Iran, Islamic Republic of
از بیرون اقدام به خرید غذا برای بیماران کرده است.
پولشو کی داده؟؟
از حساب بیمارها؟
دکتر بنگشت
Belgium
سیاسی کاری در دانشگاه غذا را هم تعطیل کرد. بیماران و گسنی نمیرن 😜😜
جواد
Belgium
پس دانشگاه که طبخ غذا را اگهی کرده. اگه پول پیمانکار را نداده میخاد یکی دیگر را هم بدبخت کند.
امرالله
Belgium
بیمارستان جلیل خیلی افتضاح هست. هم از لحاظ نظافت وهم از لحاظ نیرو. مگر هنوز رئیس ندارد که اینطور بی نظم هست
برجعلی
Belgium
اخی پیمانکار بدبخت. واقعا از انسانیت خارج است با ابروی کسی بازی کردن. ۷ماه یعنی کل قرار داد. وجدان هم چیز خوبی است اقای رئیس دانشگاه
برزو
Belgium
مگر شهر یاسوج استاندار و فرماندار ندارد. چرا پول پیمانکار پرداخت نشده این شبهه انگیز است. برای حفظ ابروی شهر باید کاری کرد تا سریع مشکل حل شود.
حسین
Belgium
کارگران بیچاره تو این گرانی بتید چکار کنند. دانشگاهی که پول غذا را ندارد بهتر است دربش گل گرفته شود. نمایندگان محترم مردم در استان ورود کنند واگر پول نیست برایشان پول بگیرند
کارمند
Belgium
واقعا از انصاف بدور است مردی بزرگ مثل دکتر تازیک از مدیریت داخلی بیمارستان جلیل کنار گذاشته شود بعد اقای ب جایگزین شود. ضعف مدیریت در ایشان اشکار است. مدیریت بیمارستان تجدید نظر کند
Iran, Islamic Republic of
تا دهبانی معاون توسعه است هرروز بدتراست دهبانی دانشگاه را نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ازخواب بیدار شوید بخدا دانشگاه معاون توسعه ندارد
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت انسان بزرگی است تمام زحماتش را فقط وفقط معاونت توسعه بر باد فنا می دهد
...
،تمام مشکلات بیمارستانها از شخص رئیس هست،
Iran, Islamic Republic of
ایران هر روز به ایرانی ها سخت تر می گذرد.استان محروم و فقیر و مظلوم
واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1