تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۹۱۷۷۷

تشکیل ستاد حمایت از جبهه مقاومت در فرمانداری بویراحمد

۰
تشکیل ستاد حمایت از جبهه مقاومت در فرمانداری بویراحمد
کبنا ؛
با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر کمک و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم غزه و لبنان و در راستای ستاد ملی پشتیبانی ؛اولین جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در محل کار فرماندار بویراحمد و با حضور اعضای مرکزی برگزار شد .
به گزارش کبنا نیوز، حجه الاسلام موسوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان در ابتدای جلسه به بیان اهداف این ستاد و وظایف کمیته های مربوطه پرداختند و گفت هدف از تشکیل این ستاد ،هماهنگی های بیشتر برای فعالیت همه دستگاه های اداری و غیر اداری جهت حمایت همه جانبه جبهه مقاومت و مردم غزه و لبنان هست .
بعد بیان نظرات سایر اعضاء فرماندار بویراحمد با اشاره به آیات مربوط به جهاد در قرآن که اغلب با جهاد به اموال قیل از جهاد با جان آمده اند گفت: کمک مادی و مالی به جبهه اسلام و امروز پشتیبانی از رزمندگان مقاومت و مردم مظلوم لبنان و غزه،کمک به ثبات و امنیت منطقه هست چرا که همین مردم هستند که در کنار رزمندگان مقاومت جبهه مستضعفین را تشکیل داده امد و با مقاومت بی نظیر در مقابل خونخواران صهیونیستی ایستاده اند.
مهدوی با اشاره به اهمیت کمک های مردمی به مردم لبنان و غزه گفت: لازم است این کمک ها سازماندهی و هدایت شوند و زمینه لازم برای تقویت این پویش مردمی ایجاد شود .
فرماندار بویراحمد در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان و واحدهای تابعه و همچنین کمیته امداد مناطق و بخش های شهرستان در خصوص جمع آوری، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی کما فی السابق فعالیت خواهند داشت و گروه های جهادی ؛ هیئت های مذهبی ،پایگاه های بسیج نیز با هماهنگی با هلال احمر و نهادهای بالادستی خود می توانند در این خصوص همراهی و همکاری نمایند .
مهدوی مطلق از فعالیت های تبلیغی شهرداری یاسوج و فعالیت های تبیینی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در خصوص مسائل مربوط به جبهه مقاومت و گرامی داشت شهدای قدس و عملیات وعده صادق ۲ تشکر کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1