تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۹
کد مطلب : ۴۹۰۵۹۸
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد: ۱۰۰ درصد از عملکرد خود دفاع می‌کنم / کهگیلویه و بویراحمد استان اول در جذب اعتبارات سیل مانسون ۱۴۰۱/ پیش از بارش‌های مونسونی برای کشاورزان پیامک هشدار فرستادیم/ سیل ۱۴۰۲ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان به استان خسارت زد؛ اما هنوز اعتباری به استان‌ها پرداخت نشده است

۸
۰
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد: ۱۰۰ درصد از عملکرد خود دفاع می‌کنم
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی هفته گذشته مبنی بر وقوع بارش‌های مونسون در چند استان کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد بود بر اساس این اطلاعات جهاد کشاورزی استان اقداماتی انجام داد.
به گزارش کبنا، علی معتمدی پور افزود: یک نشست با حضور معاونان و مدیران شهرستان‌ها و دیگری در مدیریت مدیران استانداری داشتیم.
وی تأکید کرد: معاونان تخصصی مکاتبه‌ای به شهرستان‌ها انجام و توصیه‌های فنی در بحث زراعت، باغبانی، پمپاژها و کانال‌ها، زنبورداری، دام و سایر موارد اعلام شد.
معتمدی پور ابراز کرد: به همین نحو هم یک پیامک تخصصی برای جامعه هدف ارسال شد. دامداران و عشایر و باغداران و غیره پیامک دریافت کردند و آگاهی‌رسانی قبل از سیلاب انجام شد.
وی ادامه داد: در برنامه رادیویی شرکت کردم و به مردم توصیه کردم که مراقب باشند؛ چون زمان و مکان این بارش‌ها مشخص نیست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نقاط مختلف استان سیل به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرد.
به‌گونه‌ای که چند منطقه شامل دشمن زیاری کهگیلویه، چارؤسا کهگیلویه، لوداب و چین بویراحمد، دلی رچ، تاکسیسه مارگون و بخش‌هایی از باشت دچار خسارت در حوزه کشاورزی شدند.
معتمدی پور ابراز کرد: این بارش‌های مونسونی و سیلاب همچنان ادامه خواهد داشت و مردم باید مراقب باشند. اولین توصیه قبل از وقوع سیل بیمه بود که کشاورزان مراجعه کنند و محصولات و دام خود را بیمه کنند.
وی گفت: بیشترین خسارتی که وارد شد در حوزه مزارع برنج بود که آب سرابندی‌ها را تخریب کرد و گل‌و‌لای کانال‌ها را پر و پمپاژها و موتور برقی‌ها هم خسارت دیدند.
وی به سیل در برخی از مناطق استان در هفته‌های اخیر اشاره و تأکید کرد: خود مجموعه سازمان جهاد کشاورزی دستگاه سنگینی ندارد. در این سیل ستاد بحران استان و فرمانداران شهرستان‌ها و بنیاد مسکن کهگیلویه و خود جهاد وارد عمل شدند و ما از پیمانکاران کمک خواستیم و یک بیل مکانیکی در منطقه دشمن زیاری، یک بیل در چارؤسا و یکی در لوداب و چین فعالیت داشتند.
وی ادامه داد: خسارات تاکسیسه بررسی شده و امکان بردن بیل در این منطقه صعب‌العبور سخت بوده است.
معتمدی پور بیان کرد: برآورد خسارت‌ها به وزارت جهاد کشاورزی و ستاد بحران کشور ارسال خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات سیل مانسون سال ۱۴۰۱ توسط کهگیلویه و بویراحمد پس از استان فارس بیشترین جذب را داشته‌ایم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان. در کشور رتبه اول جذب را کسب کردیم. بیشترین اعتبار را گرفتیم.
به همه کشاورزان شاید هم نرسد؛ اما تیم‌های نظارتی قوی گذاشتیم و بررسی‌های دقیقی انجام شد. ۳۴۰ میلیارد تومان به این استان وعده دادند بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان جذب و مابقی هنوز برای بانک‌های استان تأمین اعتبار نشده است.
وی ادامه داد: امسال اعتباری برای مانسون نیامده و تنها مربوط به ۱۴۰۱ آمده است.
سیل ۱۴۰۲ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان به استان خسارت زد و این برآورد به تهران ارسال شد؛ اما هنوز اعتباری به استان‌ها پرداخت نشده است.
معتمدی‌پور در ادامه گفت: ۱۰۰ درصد از عملکرد خود دفاع می‌کنم؛ اما برخی عوامل بود که محدودیت‌های دولت و کمبود اعتبارات و حذف ارز ترجیحی از جمله آن‌هاست و کار را برای ما دشوار کرد و نگذاشت تمام برنامه‌ها را پیاده کنیم؛ اما به‌یقین می‌گویم هر آن چه از دستمان برآمد انجام دادیم.
ما تمام تلاشمان را کردیم نه اینکه بگوییم تمام استان را گلستان کردیم؛ چون هنوز کشاورزان استان مشکلاتی دارند که باید رفع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دفاع کردن باید عملکردی باشه نه توجیه مدیریت ضعیف
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز که دولت سیزدهم مستقر بود حذف ارز ترجیهی را بزرگترین توفیق خود در استان بیان می کردی حالا چطور شد یکدفعه در دولت چهاردهم که رویکردشان مخالفت با حذف ارز ترجیهی است صددرصد چرخش کردی؟ ای زمانه مقصر تویی!!!!!!!
صمد عزیزی
Iran, Islamic Republic of
گفتن مسولین ملت رو عاصی کرده به چه حقی پول گندمکاران بدبخت رو پرداخت نمیکنید و میگویید پرداخت شده
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای معتمدی شما مجبوری از عملکرد فشل و خارج از روال قانون خود دفاع کنی سیل مانسون روستای گره از توابع دنا را ویران کرد اما تسهیلات سیل به طرف دهدشت و چرام و روستاهایی در دنا که حتی در ان ایام بارندگی هم نشد سرازیر شود خودت میدانی در جهاد کشاورزی دنا چه خبر از ایا فکر میکنی مردم از زد و بند خودت و اراسته خبر ندارن لطفا نهوه توزیع لوله و سیمان دنا را منتشر کن تا مردم خودشان قضاوت کنن نه خودت به عملکرد خودت نمره بده خدا خودش اگاه است ودر قیامت نمره َشما را خواهد داد
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
انشاالله عوض شوی تا دوباره تو مصاحبه نگویی که پیامک دادیم به کشاورزان
لنده
Iran, Islamic Republic of
آقای معتمدی شخصیتی قوم گرا می باشند و به درد جهاد کشاورزی نمی خورد
باید رییس اداره شهرستان کهگیلویه شود
Iran, Islamic Republic of
میشه اعداد وارقام داد،من یکی ازخسارت دیده های سیل ۱۴۰۱هستم که هیچ خسارتی دیافت نکردم،وچندنفردیگه روهم میشناسم که اسمشون ودادن به جهاداما فقط اسم رفت جهاد، دیگه بسه آقاي مدیر کل جمع کن ،
قلی پور
Iran, Islamic Republic of
اقای //عملکردی پیجده و مرموز و غبار الود و نمایش آماری عیر واقعی دارد
۱- تبانی وام ۳۷۵ میلیادی با پسر //
واگزاری یک دستگاه خونه متلق به جهاد در گلستان ها زیر قیمت وافعی
۳ واگزاری خونه متعلق جهاد در خیابان فردوسی زیر قیمت واقعی
۴ واگزاری زمین تختی برای مسکن ملی به پیمانکار زد بندی
۵ ماجرای گودهای گران قیمت به یکی از بستگانش
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
1