تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۷۷۷۸۲
یادداشت؛

جناب منتظریان با خودت چند، چند هستی؟ / مسئول ستاد شما الان کجاست؟ / پزشکیان را همین دور وری‌ها و ستادهایش دارند می‌سوزانند نه ما؟

۳
۱
جناب منتظریان با خودت چند، چند هستی؟ / مسئول ستاد شما الان کجاست؟ / پزشکیان را همین دور وری‌ها و ستادهایش دارند می‌سوزانند نه ما؟
کبنا ؛یادداشت ارسالی - جناب آقای منتظریان نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در جمع تعدادی از اعضای این شورا، در حمایت از جلیلی مواردی را بیان کردند که قابل‌تأمل هست.
اولاً با سهم‌خواهی شروع کردند که اگر قرار هست آقای جلیل رئیس‌جمهور شود، سهم ما باید محفوظ باشد و با این جمله که سیاست‌های آقای رئیسی در استان پیاده نشد، ایراد گرفت که چرا در دولت آیت‌الله رئیسی به من سهم داده نشد؟ و جالب‌تر اینکه بیش از اینکه برای رأی‌دادن مردم به آقای جلیلی تبیین کند، بیشتر جریان آقای پزشکیان و ستاد آقای پزشکیان در استان را نوازش کرد و ستود و تازه ایراد هم گرفت که چرا به ستاد آقای پزشکیان گفته شده، پشت چشمشان ابرو هست؟ و به‌جای اینکه از آقای جلیلی تبیینی و تمجیدی داشته باشد، از اینکه در جایی مثل تهران و در ستاد مرکزی آقای جلیلی، به پزشکیان انتقادهای تندی می‌شود، ناراحت بود و بیان کردند که آقای پزشکیان از مهره‌های نظام هست و نباید آن را بسوزانیم.
جناب حاج نادر منتظریان شما در ظاهر برای تبلیغ آقای جلیلی آمده بودید، اما خروجی بیانات شما هم تشدید اختلافات درون جبهه انقلاب بود و هم تطهیر ستادهای آقای پزشکیان و خود پزشکیان.
این تذهبون با خودت چند، چند هستید؟ گویا دل پر کینه‌ای از دولت آیت‌الله رئیسی دارید، چون سهم شما را در استان محقق نکرد؟ شما که اولاً مدیر دولت روحانی بودید و ثانیاً چه اقدام مؤثری را برای تشکیل دولت آیت‌الله رئیسی برداشتید؟ حداقل اگر شخصی مثل دکتر هدایت خواه‌ یه گلایه می‌کرد، به حرفی، کمااینکه ‌ایشان هیچگاه دولت سیزدهم را در هیچ جای کشور به‌خاطر سهم‌خواهی زیر سؤال نبرد.
اتفاقاً یکی از استان‌هایی که تفکر و سیره آیت‌الله رئیسی عملاً پیاده شد، استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین آن به طور میانگین از محدود استان‌هایی بودند که شهید رئیسی و هیئت دولتش بارها رضایت خود را علناً و عملاً بیان کردند.
استقبال تاریخی مردم استان از هیئت دولت در استان و حرکت‌های بزرگ در زیر ساخت‌های استان از جمله راه‌ها، سدها، پل‌ها، زنجیره‌های تولید، پتروشیمی‌ها، راه‌اندازی و احیاء کارخانه‌های تولید از جمله کارخانه قند، ارتقای سطح دانشگاه‌های استان از جهت رشته و مقطع تحصیلی، رسیدگی به روستاها، سرکشی و سفرهای مداوم مسئولین خصوصاً شخص استاندار به روستاها و مناطق دوردست، کم‌کردن فاصله مردم و مسئولین، زیر ساخت‌های روستایی، فعال‌کردن میادین گازی و نفتی استان و.... تنها اندک اشاره‌ای از پیاده‌سازی منویات و رویکردهای آیت‌الله رئیسی در این استان بود که بارها اعلام رضایت شهید جمهور و سایر وزرا و خاصه نهاد ریاست‌جمهوری را به همراه داشت و در ارزیابی نهایی نهاد ریاست‌جمهوری که توسط معاون اجرایی ریاست‌جمهوری اعلام شد، از عملکرد کلی دولت در استان که همان پیاده‌سازی راهبردهای دولت سیزدهم بود، رسماً اعلام رضایت شد.
البته که نواقصی هم وجود داشت، موانعی هم وجود داشت که از جمله این موانع خودزنی‌ها بود که شرح آن مفصل هست و بدون شک انتقادهایی هم وارد هست.
اما جناب منتظریان، سبد رأی رقیب، حاصل همان تئوری مرزشکنی شما بود که رئیس ستاد کاندیدای شاخص شورای ائتلاف و رئیس ستاد سیاسی جریانی که خودش را مرد میدان و تنها کاندید جبهه انقلاب می‌دانست، الان در ستاد به اصلاح رقیب چنان شعار برای ایران را رو پرچم‌داری می‌کند که گویا دیگران برای بورکینافاسو دارند کار می‌کنند و ایضاً اغلب لیدرهای تشکیلاتی شما.
شما قرار بود که از جریان رقیب جذب کنید نه اینکه لیدرهای شما در جریان رقیب هضم هم بشوند.
این یکی به نعل یکی به میخ هم برکتی ندارد. بالاخره از حضورتان در ستاد آقای جلیلی خوشحالیم و استقبال می‌کنیم، اما نوع بیان شما خواسته یا ناخواسته جای تأمل دارد. کسی نگفت آقای پزشکیان بسوزد و اساساً کسی پزشکیان را نمی‌شناخت، همین اعضای محترم ستاد پزشکیان هستند در سراسر کشور که با صحبت‌ها و عملکرد و ساختارشکنی‌ها، دارند از او یک چهره اپوزسیونی و عجیب‌وغریب می‌سازند.
آقای پزشکیان مهره نبود که بسوزد، بلکه علی‌الظاهر شخصیت خاص خودش بود که گویا قرار هست از اعتماد شورای نگهبان و نظام به این شخصیت سوءاستفاده کنند و در صورتی قبولی او را مدیریت کنند تا دیگر خودش نباشد و یا با عدم قبولی او را تبدیل به مهره سوخته کنند و از این چه هست هم تهی کنند.

بیشتر بخوانید:

فیلم و تصاویر | نادر منتظریان: پزشکیان از مهره های این نظام هستند / به هیچ عنوان تفکر آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیاده نشد / 30 درصد از آرایی که در سبد رقیب شما ریخته می شود حاصل عملکرد این سه فرد است / اکثریتی که در ستاد آقای پزشکیان هستند از نیروهای خوب انقلاب و قابل احترام هستند / مگر می شود بگوییم در ستاد رقیب خانواده شهید نیست؟ پاسدار نیست؟ روحانی نیست؟ بله هست / باید مرزها با برانداز مشخص شود / این روزها در تهران مسائلی را رسماً بیان می کنند، مرزها با برانداز باید مشخص شود
نام شما

آدرس ايميل شما

گنجه ای ها
Iran, Islamic Republic of
ما گنجه ای ها با توجه به اصالت آذربایجانی که داریم به دکتر مسعود پزشکیان رأی میدهیم
خدا
Iran, Islamic Republic of
درودبرفرماندارعزیزومعاون سیاسی ایشان که تیمی گلچین شده ازجلیلی برای انتخابات انتخاب نمودند.
Iran, Islamic Republic of
ایشون دو پهلو حرف زده همش از پزشک وگله وزاری راست راست قد علم کن مثل بزرگواری وموحد ووو.
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1