تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۷۷۱۰۵
گشت مشترک محیط زیست و دستگاه قضا:

اخطار به 2 بیمارستان در یاسوج

۱
اخطار به 2 بیمارستان در یاسوج
کبنا ؛
معاون دادستان برای رفع نواقص سیستم پسماند در بیمارستان های شهیدجلیل و امام سجاد یاسوج مهلت مقرر 2 روزه و 15 روزه صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید مشترک معاون نظارت و پایش، اداره آزمایشگاه محیط زیست و معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان از ۲ بیمارستان شهید جلیل و امام سجاد یاسوج خبر داد.
اسلام جاودان خرد گفت: مطابق با قانون، معرفی به مراجع قضایی، آخرین اقدامی است که محیط زیست پس از پایش صنایع آلاینده و اخطاریه‌های زیست محیطی مدت دار باید انجام دهد.
وی گفت: پس از عدم رعایت موارد بهداشتی و رفع نکردن موارد آلاینده در حوزه پسماند و پساب توسط بیمارستان‌های شهید جلیل و امام سجاد در بازدید‌های قبلی و صدور اخطایه‌های زیست محیطی، موضوع به مراجع قضایی گزارش شد تا جائیکه بازدید میدانی معاون حقوق عامه دادستانی از وضعیت پساب و پسماند دو بیمارستان را در پی داشت.
جاودان خرد گفت: متأسفانه وضعیت پسماند‌های عفونی هر دوبیمارستان بهداشتی نبوده فلذا تصمیم‌های مهمی  اتخاد شد.
وی گفت: خرید و نصب دستگاه اتوکلاو در بیمارستان شهید جلیل برای بی‌خطر‌سازی پسماند‌های عفونی حداکثر یک ماه و مدیریت پسماند‌های دپو شده در بیمارستان امام سجاد ظرف ۷۲ ساعت، مهلت ۱۵ روزه به بیمارستان امام سجاد برای ارتقاء سیستم تصفیه خانه، ارتقای اتوکلاو و امحای پسماند، تخلیه چاه‌های پساب موجود و مهلت ۷۲ ساعته جهت مدیریت پسماند‌های دپو شده در این بیمارستان از تصمیم‌های مهمی بود که اتخاذ و به مسئولان هر دو بیمارستان ابلاغ گردید.
وی گفت: پس از انقضاء مهلت مقرر کارشناسان مجدد بازدید خواهند کرد در صورت عدم رعایت موارد خواسته شده قانون تصمیم‌گیری خواهد نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1