تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۷۶۹۶۴
صبح امروز در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

جام امید؛ رقابتی توسعه‌محور

۱
جام امید؛ رقابتی توسعه‌محور
کبنا ؛- گروه ابوعلی - رقابت جام رسانه‌ای‌امید با رقابت تیم‌های مختلف رسانه‌ای از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز، اهالی رسانه امروز پنج‌شنبه (۲۴ خردادماه ۱۴۰۳) در سالن دولت جمع شده‌اند تا در رقابتی نفس‌گیر انتشار اخبار توسعه محور و امیدآفرین را تمرین کنند. اخباری که دستاورد‌های نظام ایران اسلامی را در قالب‌های مختلف گزارش، یادداشت، خبر، اینفوگرافی، کلیپ بیان می‌کند و قرار است آثار تولیدی خبرنگاران در صفحه اول گوگل، یوتیوب، اینستاگرام و پلتفرم‌های مختلف رسانه‌ای خوش بدرخشند و فضای رسانه‌ای را متحول کنند.
شاید اگر بخواهیم در یک جمله فلسفه برگزاری جام رسانه‌ای‌امید را تشریح کنیم می‌توانیم به مؤلفه‌های توسعه اشاره‌ای داشته باشیم. روزنامه‌نگاری توسعه یکی از محور‌های توسعه است که نگاه پرسشگر و امیدآفرین نسبت به مسائل مختلف جامعه دارد. نگاهی که به دلیل برخی کم‌کاری‌ها و بازی‌های قدرت برخی مسئولان ناکارآمد شبیه به گم شده‌ای می‌ماند در میان تخریب و تحریف رسانه‌های بیگانه و گاهی رسانه‌های داخلی.
   
اتفاقی که در یک ماه اخیر رخ داد، همه تفسیر‌ها و نگاه‌ها را تغییر داد. رئیس‌جمهور کشور در سفری استانی و در مسیر خدمت به شهادت رسید. او و همراهانش نشان دادند که هنوز نسل رجایی‌ها و بهشتی‌ها و سلیمانی‌ها ادامه دارد، و نباید تصویر شهدای دهه جنگ را منحصربه‌فرد و خاص نشان دهیم.
جام رسانه‌ای‌امید به دنبال بهبود این نگاه است، اینکه بیاییم و واقعیت‌ها را ببینیم، ببینیم که همه ما جزئی از همین ملت و دولت و نظام هستیم و ما هستیم که این جامعه را می‌سازیم.
جام امید؛ رقابتی توسعه‌محور
جام رسانه‌ای‌امید حرکتی نو برای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب برای تولیدات فاخر رسانه‌ای امیدبخش بوده است و مهم‌ترین دستاورد ما در این رقابت درک دغدغه رهبری و انتشار تولیدات فاخر برای آگاه‌سازی جامعه از اقدامات دولت و نظام بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1