تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۷۶۲۳۵

پیام تسلیت وزارت آموزش وپرورش در پی درگذشت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی

۰
پیام تسلیت وزارت آموزش وپرورش در پی درگذشت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی
کبنا ؛در پی درگذشت، «سید محمد موسوی اعظم موسوی» همکار شاغل در اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش وپرورش شهر تهران، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش وپرورش در پیامی این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم، همکاران و جامعه فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام نامدار صداقت بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ
خبر درگذشت همکار عزیزمان معلمی دلسوز و فداکار، مرحوم «سید محمد موسوی اعظم » شاغل درآموزش وپرورش شهر تهران موجب تاثر و تألم گردید. ‪
این همکار شریف و پرتلاش در طول سالیان متمادی، خود را وقف خدمت به خانواده بزرگ آموزش و پرورش کرده بود و به پاس این خدمات مخلصانه تقدیر الهی آنگونه رقم خورد که در ایام متعلق به امام ثامن ضامن حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به دیار باقی بشتابد.

این معلم فقید در مسیر جهاد تبیین خوش درخشید و با همتی بلند به آرمان مدرسه قوی، ایران قوی اهتمام داشت. فقدان این سید بزرگوار که از محبوبیتی مثال زدنی میان همکاران برخوردار بود ضایعه‌ای ناگوار و غمبار برای همه ما محسوب می‌شود.

اینجانب، مصیبت بزرگ عروج این همکار عزیز، زنده یاد « سید محمد موسوی اعظم » را به خانواده مکرم و داغدار، اقوام، خویشاوندان، دوستان، آشنایان و به ویژه جامعه فرهنگی فرهیخته استان کهگیلویه وبویراحمد و همکاران گرامی‌ایشان در آموزش وپرورش شهر تهران صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن به حق پیوسته، آمرزش، آرامش و علو درجات و برای جمیع بازماندگان و دوستداران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می‌نمایم.
رحمة الله علیه رحمة واسعة واسکنه فی فسیح جناته بحق محمد وآله اللهم صل علی محمد و آل محمد

نامدارصداقت
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش وپرورش
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1