تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۷۴۳۹۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

آب شهر چیتاب بعد از 6 روز وصل شد / عذرخواهی مدیرعامل و چند نکته مهم

۲
۰
آب شهر چیتاب بعد از 6 روز وصل شد / عذرخواهی مدیرعامل و چند نکته مهم
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب شهر چیتاب و روستا‌های لیشکان و صالحان با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر وصل شد.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: طغیان سیل ویرانگر ۶ فروردین ۱۴۰۳ موجب خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی به تأسیسات آب استان شد.
صالحی افزود: یکی از نقاطی که آسیب جدی از این سیل متحمل شد، شهر چیتاب و روستا‌های اطراف آن بود.
وب گفت: به دلیل عبور خط انتقال آب این منطقه از بستر رودخانه، اگرچه در گذشته سعی بر پایداری آن شده بود اما شدت آب به گونه‌ای بود که بخش زیادی از این خط انتقال کاملأ تخریب شده بود و با توجه به حجم آب رودخانه دسترسی به آن ممکن نبود.
‌امید صالحی بیان کرد: همکاران ما به سرعت لوله‌های مورد نیاز را تأمین و بارگیری کردند. در روز‌های نخست کمبود ماشین آلات یک بخش از ماجرا بود و از طرف دیگر ارتفاع تا ۳ متر آب باعث از کار افتادن ماشین آلات می‌شد و در دو مورد پاره شدن زنجیر و زیر آب رفتن مخزن گازوئیل این ادوات باعث مشکلاتی در روند کار شد.
مقام ارشد آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نهایت لوله تزریق شده به نصب و در دو طرف رودخانه جوش‌های مناسب انجام شد.
وی ادامه داد: آب این منطقه در نهایت پس از ۶ روز در ۱۲ فروردین وصل شد و مخازن شهر و روستا‌های متأثر از این قطعی پُر شد. امروز ۱۳ فروردین نیز آب بسیاری از مناطق وصل شده اما بعلت خالی شدن شبکه زمانی برای پُر شدن شبکه‌ها و دسترسی همه مردم به آب پایدار و پُرفشار لازم است.
وی عنوان کرد: در زمان بروز این قطعی تانکر آبرسانی سیار هر روز آبرسانی را در دستور کار داشت تا حداقل گوشه‌ای از زحمت مردم کم شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب با عذرخواهی از مردم و قدردانی از همکاری سپاه، راهداری، شهرداری و بخشداری گفت: بابت قطعی رخ داده باید از مردم صبور، غیور و شهیدپرور این مناطق عذرخواهی کنیم، کار سخت بود و رودخانه خروشان کُندی زیادی برای ما ایجاد کرده بود در نهایت اما می‌توانم بگویم یک پروژه آبرسانی در شرایطی سخت را در ۶ روز تمام کردیم، این اما پایان کار نیست و طرح‌هایی برای این منطقه در نظر داریم که نیاز به گذر خط انتقال از رودخانه نباشد تا دیگر شاهد این رویداد‌های ناگوار و تلخ نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
مناطق پایین دست لوداب هیچ وقت آب ندارند
نیازی به عذرخواهی هم نیست
در همان مناطق لودای که اب خوردن گیر نمیاد هر جایی توی یکی دو سال اخیر آسفالت شده با بی تدبیری پیمانکاران بارش های یکساله اخیر به دلیل عدم احداث پل های کوچکی که با لوله سیمانی هم قابل احداث بودند و تخریب شدند و عمر آسفالت راههای روستایی پایان لوداب بخصوص روستای تنگ پیواره به ۲ سال هم نرسید. کل زمین های کشاورزی روستا به دلیل تغییر مسیر رواناب ها ناشی از آسفالت بدون در نظر گرفتن پل های کوچک از بین رفت.
United States
خوبه جای هستید که مجبورن ازتون عذرخواهی کنن
بی چاره مردم ته لوداب
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1