تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۷۳۷۹۳
صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در 1402 / معتمدی‌پور، رئیس جهاد کشاورزی: هیچ مرغی از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج نمی‌شود؛ اما نقایصی وجود دارد / قیمت مرغ بین 79 تا 83 هزار تومان است / قیمت‌ کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد کارشناسی و تصویب شده است و تا یک‌ماه آینده تغییر قیمت کالاهای اساسی نباید وجود داشته باشد

۴
۱
آخرین جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در 1402 / معتمدی‌پور، رئیس جهاد کشاورزی: هیچ مرغی از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج نمی‌شود؛ اما نقایصی وجود دارد / قیمت مرغ بین 79 تا 83 هزار تومان است / قیمت‌ کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد کارشناسی و تصویب شده است و تا یک‌ماه آینده تغییر قیمت کالاهای اساسی نباید وجود داشته باشد
کبنا ؛جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار برگزار شد و مدیران عضو این جلسه در خصوص تعطیلات ایام نوروز و پذیرایی از مسافران و نظارت بر بازار نکات مهمی را مطرح کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 24 اسفندماه 1402) جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ریاست سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در ابتدا این نشست مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دستور کار جلسه را مشخص کرد و گفت: دستور کار جلسه ایام تعطیلات نوروز است.
سید جواد هاشمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر امنیت منازل تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز خیلی از مردم به سفر می‌روند که منزل را بدون هر گونه امنیت و دوربین رها می‌کنند که ضرورت دارد به نکات پلیسی و امنیتی توجه کنند.
علی‌محمد روستا، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه به اقدامات ستاد نوروزی پرداخت و اظهار کرد: آذین‌بندی، رنگ‌‌بندی و آماده‌سازی ورودی‌های شهرهای استان از جمله برنامه‌ها است. اورژانس 115 و پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در خصوص تسریع در تردد خودروها و کاهش تصادفات پای‌کار هستند.
احسان عسکری، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به میوه شب عید، کار نانوایی‌ها و نمایشگاه‌‌های بهاره پرداخت و گفت: ساعت پخت نانوایی‌ها مشخص است. در خصوص توزیع آرد دقت لازم انجام گرفته است و اگر مشکلاتی وجود داشته باشد، انعکاس دهید تا مدیریت شود. 
وی افزود: نمایشگاه‌های بهاره در راستای رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده؛ اما نباید این نمایشگاه صرفاً به منظور ارائه اجناس و کالا باشد؛ بلکه باید روی قیمت‌ها نظارت شود.
عسکری در خصوص میوه شب عید گفت: خوشبختانه در سال گذشته رتبه ممتاز کشوری را کسب کردیم. امسال 120 تن سیب درجه یک و 150تن پرتقال درجه یک خریداری شده که در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد استقبال خوبی انجام نگرفته است.
وی گفت: اجاره شهرداری یاسوج از غرفه‌داران غیرعقلانی است و آنها قیمت‌ها را 5میلیون‌ تومان درنظر گرفتند که نهایتاً صحبت شد و روی 2 میلیون و 500 هزار تومان توافقاتی انجام گرفته است.

عسکری گفت: به لحاظ تأمین کالاهای اساسی؛ برنج هندی 380تن، برنج پاکستانی 78تن و شکر 240تن در سطح استان داریم و گوشت قرمز و سفید هم داریم. فرمانداران هر جا احساس نیاز کردند، اعلام بکنند به فوریت تزریق می‌شود. هیچ کالای اساسی نباید کمبود وجود داشته باشد.
سیدعلی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: به لحاظ کالاهای اساسی هیچ مشکلی در سطح استان هم از لحاظ ذخیره و هم موجود در بازار نداریم. قیمت‌ها کارشناسی و تصویب شده است و تا یک‌ماه آینده تغییر قیمت کالاهای اساسی نباید وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد: ذخایر استراتژیک در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است، ما در سال‌های گذشته مهمترین کالایی که در ایام نوروز روی آن بحث بود، مرغ بود. ما سال 1401 مجموعاً 14هزار تن تولید مرغ داشتیم که با تأمین زیرساخت‌ها امسال تا الان 20هزار تن مرغ تولید کردیم که اگر زنجیره مرغ گچساران راه‌اندازی شود تا 8هزار تن مازاد بر نیاز استان تولید خواهیم کرد.
وی افزود: در حال حاضر هزار و 750 تن مرغ نیاز روزانه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که اکنون دو هزار تن مرغ تولید داریم.
معتمدی‌پور گفت: قیمت مرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها قیمت پایین‌تری دارد و بین 79هزار تومان تا 83هزار تومان می‌باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع انحراف در توزیع مرغ اشاره کرد و گفت: هیچ مرغی از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج نمی‌شود؛ اما نقایصی وجود دارد.
معتمدی‌پور در انتهای صحبت‌هایش به تأمین میوه شب عید اشاره کرد و گفت: هیچ مشکلی در این خصوص نیست و حدود 280 تن میوه خریداری شده که سیب با قیمت 28 هزار و 500 تومان و پرتقال با قیمت 28 هزار تومان به فروش می‌رسد. 
وی افزود: همچنین 5 تن خرما خریداری شده که به‌نوبت توزیع می‌شود.
سید حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد این دستگاه ارائه داد و گفت: 163 اکیپ در این مدت کار گشت و بازرسی ویژه از بازار را برعهده داشتند. 
وی افزود: در این مدت 313 تخلف صنفی شناسایی شد که 245 واحد صنفی اخطار گرفتند و تا 21 فروردین گشت‌های نوروزی فعالیت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار چرا توجهی به لنده نمی کنید فرماندار لنده ۴ماه است درمحل کارش حاضر نمی شود مگه لنده جز کهگیلویه و بویراحمد نیست ما فرماندار انقلابی وجهادی نمیخواهیم کبنا تورابقران و قسمت میدیم به همین ماه مبارک رمضان ای کامنت وبذار
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
ما راضی راضی راضی فقط بازرسی رو تعطیل کنید
United States
درست فرمودی مرغ خودش نمیره دوستان میبرنش
Iran, Islamic Republic of
هر جلسه ای بر گزار میشد سهم جهاد کشاورزی قضیه مرغ که در بازار برای خودش پر می زند ، کسی هم بش نمی رسد
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1