تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۹۰۱۹۷
یادداشت؛

 استان کهگیلویه و بویراحمد را چه کسی اداره می‌کند؟ کفیل یا استاندار

۱
۱
 استان کهگیلویه و بویراحمد را چه کسی اداره می‌کند؟ کفیل یا استاندار
کبنا ؛طبق رأی کمیسیون سازمان وظیفه عمومی و اظهارات استاندار محترم شدت بیماری استاندار کهگیلویه و بویراحمد موجب صدور معافیت فرزندانشان از گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی و کفالت پدر خود شده است که البته این قانون برای کفالت کارمندان رسمی و درحال‌خدمت با شرایط خاصی که نیازمند به مراقبت جدی باشند اجرا می‌گردد و با شرایطی که قانون‌گذار در این مورد تعیین نموده است شمول آن درباره‌ی فرزند ایشان نیازمند بررسی است؛ لذا، احتمالاً مر قانون اجرا نشده است. براین‌اساس از سازمان بازرسی استان، بررسی و پیگیری و اخذ توضیحات افراد امضاکننده مورد درخواست است زیرا،
درحالی‌که که صدها و شاید بیش از هزار پرونده‌ی صدور کارت معافیت افراد دارای معلولیت در بهزیستی استان بررسی نشده است و برخی از آن‌ها به جهت نداشتن کارت معافیت، از برخی خدمات دولتی محروم شده‌اند، مراقبت از پدری که وظیفه‌ی سنگین استانداری یک استان کمتر رشدیافته و محروم را بر عهده دارد مقدس‌تر از انجام خدمت سربازی انگاشته شده است. جای تامل و شگفتی آنجاست که در چنین شرایطی، استاندار محترم، به‌جای ارائه‌ی پاسخ منطقی و شفاف به مردم درباره‌ی ناتوانی خویش، نه برای مراقبت از خود، بلکه برای مدیریت مسائل مهم و مشکلات استان و بحران‌های زندگی مردم، دیگران را به تخریب و تلاش برای از میان برداشتن خود متهم می‌کند.
جناب دکتر احمدزاده استاندار محترم به مردم توضیح بدهند: آیا به‌خاطر ابتلا به بیماری جسمی که او را از انجام وظایف قانونی خود ناتوان نموده است، اداره‌ی امور استان را هم طی این سال‌ها به کفیل یا شخص دیگری واگذار نموده است؟ آیا ایشان برای تصمیم‌گیری درباره مسائل مهمی چون انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و باشت که با اعتراض نماینده‌ی وقت مردم شهرستان بویراحمد و کاندیدای پیروز انتخابات شهرستان‌های باشت و گچساران و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزرگواری در شهرستان کهگیلویه بزرگ روبرو شد کفیلی را به خدمت گرفته بودند؟
آیا ایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری و حواشی بعد از آن در شهرستان‌های باشت و مارگون کفیلی داشته است؟
آیا برای بررسی صلاحیت و انتخاب مدیران استانی که به‌عنوان مطالبه‌ی جدی خویش از دولت تقاضای آن را نموده بود کفیل یا کفیل‌هایی را به خدمت گرفته بودند؟ و احتمالاً چه کسی یا کسانی؟ مشاوران؟ مسئولین دفتر؟ نمایندگان مجلس وقت؟ نمایندگان اسبق مجلس در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران؟ یا کسانی از خویشاوندان؟
جناب آقای احمدزاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد برای مردم این مرزوبوم توضیح بدهند کفیل‌های احتمالی ایشان که صلاحیت صدها مدیر ارشد و میانی و کارشناس خبره و خدمتگزار و پاک‌دست این منطقه و استان را رد و از قطار خدمت پیاده کردند و یا سد راه آن‌ها برای حضور در مسیر گردیدند چه کسی یا کسانی بودند؟ اولویت و خواسته‌ی کفیل احتمالی ایشان در انتخاب مدیران برای خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم و مظلوم استان چه مسائلی بود؟
جناب آقای احمدزاده!
اکنون فرصت پاسخ به روزهای گذشته را دارید و جایی برای فرار از گفت‌وگو با مردم نیست. شهامت و شجاعت پذیرش عملکرد خود را داشته باشید. شما کسی بودید که در تریبون‌ها، صرفاً گوینده بودید و صدای منتقدان را نشنیدید. آن روزها که به نام انقلابی‌گری آن قدر صدای شما برای حذف مدیران و کارشناسان شایسته استان بلند می‌شد که زبان جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی هم برای نقد و پرسش از شما بند آمده بود اگر بلندی صدایتان به اذن یا امر کفیل یا کفیل‌های احتمالی بوده، آن‌ها را به مردم معرفی کنید.
اکنون نام شما و موضوع کفالت فرزندتان نقل محافل خبری سراسر ایران و زمزمه زبان جوانانی شده است که بعد از فارغ‌التحصیلی بیکار و سربازی هم رفته بودند و نوجوانانی که باز به عشق ایران قد می‌کشند و برای خدمت زیر آن پرچم بلندآوازه آماده می‌شوند و البته یه کم آن‌طرف‌تر در رسانه‌های ممالک دیگر هم خبرساز شده است و چه‌بسا ایمان و باور مردم به منادیان واقعی انقلاب به واسطه‌ی چنین حوادثی مخدوش گردد.
اکنون فرصت کوتاهی وجود دارد برای گفت‌وگویی شما و البته خداحافظی و عذرخواهی از مردم.
لازم به ذکر است، باتوجه‌به اظهارات شما درباره عدم سفارش و نفوذ درباره‌ی چگونگی رسیدگی به پرونده معافیت، تقاضای بررسی مجدد پرونده کفالت فرزندتان بعد از پایان حضور شما در مصدر استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطالبه عمومی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که دولت سیزدهم شعار انقلابی و جهادی می داد در قدرت بود کسی جرات نداشت اعتراض کند حالا دولت سیزدهم پایان رسید صدای اعتراض بلند شده مسولان از دیده دستگاههای نظارتی مصون هستند
1