تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۷۳۴۳۳
کبنا گزارش می‌دهد

بیانیه رضا دهبانی‌پور در رابطه با انتخابات مجلس / انتقاد از برخی سوء‌گیری‌ها در هیئت‌های اجرایی

۸
۲
بیانیه رضا دهبانی‌پور در رابطه با انتخابات مجلس / انتقاد از برخی سوء‌گیری‌ها در هیئت‌های اجرایی
کبنا ؛
رضا دهبانی‌پور، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیانیه صادر کرد و نوشت: برعهدی که باشما بستم، هستم و وفای به عهد می‌کنم و کنارتان تا تحقق مطالباتتان می‌ایستم. هیأت‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان بستری را برای حضورکاندیدا‌های بانگاه سیاسی متفاوت فراهم کردند، هیأت‌های اجرایی و در رأس آن‌ها فرمانداران، ناظران و بازرس‌ها اگر چه سوءگیری بعضی از آن‌ها به سمت کاندیدا‌های خاص در چینش نیرو‌ها مشهود بود و به سخنان رهبر معظم انقلاب درسلامت انتخابات کم توجهی شد اما در برگزاری انتخابات تلاش کردند، نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، قضایی و سپاه پاسداران در امنیت برگزاری انتخابات تلاش کردند ازهمه آن‌ها سپاسگزارم. از اعضای ستاد‌های انتخاباتی اینجانب در دهدشت، بهمئی، لنده، چرام، چارؤسا، دیشموک و ممبی که شبانه روز برای همراه کردن مردم تلاش کردند تشکرمی کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم فهیم کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده وبخش‌های تابعه

سلام علیکم

مشارکت سیاسی فعال و عقلانی، رابطه جامعه و دولت را سازنده و مؤثر وسرنوشت سیاسی یک جامعه را از انحراف، استبداد و دیکتاتوری دولت‌ها مصون می‌دارد. مشارکت سیاسی که از طریق انتخابات درجامعه ما تجلی پیدا می‌کند، یکی از زیباترین جلوه‌های دموکراسی است. در ایران پس از انقلاب اسلامی، مشارکت سیاسی همبستگی مستقیمی بامشروعیت نظام سیاسی و حفظ ایران زمین داشته است. اگر چه جامعه گاهی نسبت به انتخاب‌های خودش چه درسطح ملی وچه درسطح محلی حساسیت لازم را نشان نمی‌دهد، اما بر این باورم یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مراجعه به صندوق‌های رای و تعیین حق سرنوشت است. اگر چه نتیجه بخش بودن این مشارکت، مستلزم اجرای انتخابات درفرآیندی دموکراتیک و بدون سمت‌گیری مجریان آن می‌باشد. چراکه مردم باید به این باور برسند که فرد و یا افراد برگزیده نماینده واقعی آن‌ها هستند. معتقدم کنش‌گری سیاسی نه تنها در شرایط آسان بلکه در شرایط سخت هم باید‌ایستاد، روشنگری کرد و از حق مردم دفاع کرد. چند ماهی است که در کارزار انتخابات به همفکرانم در کهگیلویه بزرگ، که راه حل عبور از شرایط سخت را تحریم و عبور ازصندوق‌های رای میدانستند، مراجعه کردم و ضمن احترام به‌اندیشه آن‌ها، مدعی شدم که در راستای کارآمد کردن نظام جمهوری اسلامی باید مجلسی قوی تشکیل شود و هم یادآوری کردم که اگر انتخاب نکنید به جای شما انتخاب می‌کنند، سرانجام درغیاب اکثریت آن‌ها ورود به رقابت انتخاباتی کردم، رقابتی که در کمال تأسف در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، نابرابر و غیرعادلانه بود. خداوند را شاکرم که در فرصت محدود توانسته‌ام گفتمانی مردم محور را با پشتیبانی و دلگرمی مردان و زنانی راسخ و ثابت قدم، بخصوص جوانان آگاه و فهیمی که برای تحقق فردایی روشن از قهر با صندوق رای عبور کردند و تهدید‌ها و تطمیع‌ها در عزم راسخ آن‌ها اثرگذار نشد عرضه کنم. وظیفه خود می‌دانم که در مقابل آن‌ها بابت همه مهربانی‌ها وتلاش‌های آگاهانه‌شان سرتعظیم فرود آورم. ازفعالان سیاسی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و رسانه‌ای که در فضای مجازی ودحقیقی روشنگری کردند. از معتمدین مردم که‌امید را برای ادامه راه در دل جوانان گله‌مند ایجادکردند سپاسگزارم.
برعهدی که باشما بستم، هستم و وفای به عهد می‌کنم و کنارتان تا تحقق مطالباتتان می‌ایستم. هیأت‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان بستری را برای حضورکاندیدا‌های بانگاه سیاسی متفاوت فراهم کردند، هیأت‌های اجرایی و در رأس آن‌ها فرمانداران، ناظران و بازرس‌ها اگر چه سوءگیری بعضی از آن‌ها به سمت کاندیدا‌های خاص در چینش نیرو‌ها مشهود بود و به سخنان رهبر معظم انقلاب درسلامت انتخابات کم توجهی شد اما در برگزاری انتخابات تلاش کردند، نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، قضایی و سپاه پاسداران در امنیت برگزاری انتخابات تلاش کردند ازهمه آن‌ها سپاسگزارم. از اعضای ستاد‌های انتخاباتی اینجانب در دهدشت، بهمئی، لنده، چرام، چارؤسا، دیشموک و ممبی که شبانه روز برای همراه کردن مردم تلاش کردند تشکرمی کنم.
رضا دهبانی‌پور
عضو هیأت علمی دانشگاه یاسوج و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جمع کن برو جون خودت
Iran, Islamic Republic of
شهر لیکک به جای اینکه فرزند توانمند خودش را حمایت کنه چند هزار رای به یک کاندیدی که هیچ توجهی به اونها نداره میدن،حقتونه که فلاکت به سر ببرید.
Iran, Islamic Republic of
زر مفت نزن چی میگی برا خودت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم بهمیی
درود بر دهبانی پور
Iran, Islamic Republic of
فاجعه بود
توهین به شعور مردم بود
هیئت علمی
United States
واقعاً بهترین نامزد انتخابات در این دوره از انتخابات کهگیلویه بودند. حیف که دوستانشان استقبال نکردند. به امید فردای بهتر برای کهگیلویه‌ی بزرگ🌺🌺🌺
لیکک
Iran, Islamic Republic of
دهبانی پور اصلح ترین گزینه بود
Iran, Islamic Republic of
کبنا چته نظرات نمیذاری
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1