تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۷۳۲۷۶
کبنا گزارش می‌دهد

فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز بزرگ

۱
۱
فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز بزرگ
کبنا ؛فردا روزی بزرگی برای ایران اسلامی است. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فردا 11 اسفند برگزار می‌شود. مقام معظم رهبری فرمود؛ راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است. اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس، ضعیف خواهد شد. با این وجود همه مردم این وظیفه را دارند که در انتخابات مجلس حضور پیدا کنند.
به گزارش کبنا، با وجود پایان یافتن تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ اما هنوز فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات ادامه دارد. تبلیغات در فضای مجازی سمت و سوی تخریب و شایعه پیدا کرده است. انتخابات مجلس نزدیک است و فضای مجازی پر شده از شایعات و اخبار ضد و نقیض. در این میان، برخی از طرفداران نامزد‌ها و جریانات سیاسی برای تخریب رقیبان خود به انتشار اخبار کذب و شایعات متوسل می‌شوند.
   
سید مسعود حسینی: تا آخر از آقای منتظریان حمایت می‌کنیم
سید مسعود حسینی، استاندار و نماینده اسبق مردم کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اختلاف‌ایشان با نادر منتظریان، ضمن تکذیب این موضوع، آن را کذب محض خواند.
این تصویر  در فضای مجازی منتشر شد که مسعود حسینی با انتشار پیام کوتاهی آن را کذب محض خواند.

حسینی در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به عدم صحت این شایعات، گفت: «کسانی که این دروغ‌ها را منتشر می‌دهند به فکر عاقبت و حتی آبروی دنیوی خود نیستند. این دروغ‌ها هیچگاه در جامعه مذهبی و مؤمن و اسلامی ما رایج نبوده است.»
وی در ادامه با ابراز تعجب از انتشار این اخبار کذب، افزود: «من نمی‌دانم چرا برخی این حرف‌ها را منتشر می‌دهند. این دروغ‌ها در شأن مردم ما نیست و من سرمنشأ این دروغ‌ها را نمی‌دانم.»
حسینی در پایان با تأکید بر تعهد خود به جریان مورد نظر، خاطرنشان کرد: «ما تا آخر پشت این جریان هستیم و برای پیروزی آن تلاش می‌کنیم.»
دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد: شایعات درباره حمایت ما از یک کاندیدا کذب است
علی‌محمد دانشی، دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر حمایت این حزب از یکی از کاندیدا‌های انتخابات، این موضوع را کذب محض خواند.
به گزارش کبنا، دانشی با اشاره به نقش مشاوره‌ای خود در ستاد استانداری، تأکید کرد: «حفظ سلامت انتخابات از مهم‌ترین دغدغه‌های استاندار است و‌ایشان بار‌ها بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دخالت جریانات خاص تأکید کرده‌اند.»
این تصویر در فضای مجازی منتشر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی به تبعیت از شورای وحدت اصولگرایان در استان از شخص خاصی حمایت نکرده است، گفت: «ما در حال حاضر به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه هستیم و نسبت به هیچ کدام از نامزد‌های حاضر اعلام نظری نکرده‌ایم.»
دانشی در خصوص انتشار اخبار کذب در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: «متأسفانه در فضای مجازی مسائل مختلفی مطرح می‌شود که لزوماً صحیح نیست و مردم باید در قبال این اخبار دقت نظر داشته باشند.»
وی در پایان با تأکید بر تعهد حزب موتلفه اسلامی به برگزاری انتخاباتی سالم، از مردم خواست تا با حضور پرشور خود در انتخابات، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.
انتشار شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی، به یکی از معضلات اصلی انتخابات تبدیل شده است. این شایعات نه تنها می‌تواند به تخریب چهره نامزد‌ها و جریانات سیاسی منجر شود، بلکه می‌تواند اعتماد عمومی به انتخابات و تصمیم‌گیری صحیح را نیز خدشه‌دار کند.
بهترین راه برای مقابله با این معضل، افزایش آگاهی عمومی و آموزش سواد رسانه‌ای است. مردم باید یاد بگیرند که چگونه اخبار و اطلاعات را در فضای مجازی راستی‌آزمایی کنند و به هر خبری که می‌خوانند یا می‌شنوند، اعتماد نکنند.
در این میان، نامزد‌ها و جریانات سیاسی نیز باید اخلاق را در نظر بگیرند و از انتشار اخبار کذب و شایعات برای تخریب رقیبان خود خودداری کنند.
همچنین، رسانه‌ها و نهاد‌های ناظر بر انتخابات نیز باید با جدیت بیشتری با این پدیده برخورد کنند و با انتشار اخبار صحیح و موثق، به مردم در انتخاب آگاهانه کمک کنند.
  
خلیفه خلقی‌پور یکی از چهره‌های شناخته شده جریان اصولگرایی حمایتش را از یکی از کاندیداها رد کرد و گفت: موضع من بی‌طرفی است.
   
در ادامه آنچه خواهید دید، کلیپ‌ها و تصاویری است که در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است. کبنا نیوز بدون تایید و یا رد  محتوای این فیلم‌ها و تصاویر صرفاً برای اطلاع مخاطبان آن را منتشر می‌کند.
کلیپ‌های مربوط به غلامرضا تاجگردون
  
آخرین کلیپ انتخاباتی تاجگردون
  
 تاجگردون چه درخواستی از جوانان دارد؟
*****************
کلیپ‌های مربوط به محمد بهرامی
  

 
فیلم بهرامی در شبکه خبر
  

 
  
صحبت‌های ندا (دختر محمد بهرامی)
  
****************
کلیپ‌های مربوط به مهدی روشنفکر
   

  
تکذیب محمدمهدی روشنفکر برادر مهدی روشنفکر 
  
تقدیم گل به روشنفکر
 
***************
کلیپ‌های مربوط به بزرگواری


  
شور و نشاط انتخاباتی
**********************
کلیپ‌های مربوط به علی مژدهی
  
پیام مژدهی برای جوانان
  
نماینده مجلس چه کسی باید باشد؟
  
  
***************
کلیپ‌های مربوط به رضا دهبانی‌پور

  

  
باید فکر قومیت از شهر خارح شود

******************
کلیپ‌های مربوط به موحد
  
فرزند عدل هاشمی‌پور: پدرم مظلوم بود


این تصویر در فضای مجازی پخش شد
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید که در دوئل پایانی بهرامی و روشنفکر
محمد بهرامی پیروز خواهد شد
-این خط
@ این هم نشون
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1