تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۷۲۷۴۲
در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزشی سپاه؛

سردار سلامی: غوغاسالاری حرفه اسرائیل و آمریکا است، نترسید!

۰
سردار سلامی: غوغاسالاری حرفه اسرائیل و آمریکا است، نترسید!
کبنا ؛سردار سلامی گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها هر چقدر که بیشتر آسیب می‌بینند و ضعیف‌تر می‌شوند بیشتر هیاهو می‌کنند و غوغاسالاری حرفه و مهارت آن‌ها است، از این نترسید.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزشی سپاه اظهار کرد: امروز اگر شما به دنیای ذهن طراحان، سیاستمداران و فرماندهان عالی دشمن بروید و بتوانید ذهن آن‌ها را بازخوانی کنید و به صورت داده‌هایی روی کاغذ بنگارید، می‌بینید که می‌گویند همه تمرکز باید روی ایران باشد و این جماعت باید از ایستادگی دست بکشند.
وی افزود: پروژه ناامیدسازی برای این است که ما را از ایستادگی و استقامت مایوس کنند. دو جا در قرآن آمده است که استقامت کنید، بایستید و مبادا یک زمانی به دشمن پشت نکنید، خسته نشوید، نترسید و ثابت باشید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در ایستادگی و ثبات سیاسی نباید از دشمن و جنجال او بترسید، هیاهو، جنجال، غوغاگری خاصیت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است و آن‌ها اهل هیاهو و جنجال هستند.
سردار سلامی عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها هر چقدر که بیشتر آسیب می‌بینند و ضعیف‌تر می‌شوند بیشتر هیاهو می‌کنند و غوغاسالاری حرفه و مهارت آن‌ها است، از این نترسید و قلب‌های خود را به خداوند بسپارید و همواره با قلوب مطمئنه عمل کنید.
وی اضافه کرد: ذهن‌ها یعنی دانش جنگ، قدرت تفکر، برنامه‌ریزی، طراحی، ابتکار عمل، نوآوری و جسم قوی که بتواند این ایمان و ذهن قوی را حمل کند و حامل روح ایمان باشد و این به معنای نقش پرورش جسمانی است.
نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزشی سپاه روز دوشنبه - ۳۰ بهمن ماه - در حسینیه ثارالله با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1