کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزشی سپاه؛

سردار سلامی: غوغاسالاری حرفه اسرائیل و آمریکا است، نترسید!

30 بهمن 1402 ساعت 15:09

«در ایستادگی و ثبات سیاسی نباید از دشمن و جنجال او بترسید، هیاهو، جنجال، غوغاگری خاصیت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است و آنها اهل هیاهو و جنجال هستند. آمریکا و صهیونیست‌ها هر چقدر که بیشتر آسیب می‌بینند و ضعیف‌تر می‌شوند بیشتر هیاهو می‌کنند و غوغاسالاری حرفه و مهارت آنها است، از این نترسید و قلب‌های خود را به خداوند بسپارید و همواره با قلوب مطمئنه عمل کنید.»


سردار سلامی گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها هر چقدر که بیشتر آسیب می‌بینند و ضعیف‌تر می‌شوند بیشتر هیاهو می‌کنند و غوغاسالاری حرفه و مهارت آن‌ها است، از این نترسید.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزشی سپاه اظهار کرد: امروز اگر شما به دنیای ذهن طراحان، سیاستمداران و فرماندهان عالی دشمن بروید و بتوانید ذهن آن‌ها را بازخوانی کنید و به صورت داده‌هایی روی کاغذ بنگارید، می‌بینید که می‌گویند همه تمرکز باید روی ایران باشد و این جماعت باید از ایستادگی دست بکشند.
وی افزود: پروژه ناامیدسازی برای این است که ما را از ایستادگی و استقامت مایوس کنند. دو جا در قرآن آمده است که استقامت کنید، بایستید و مبادا یک زمانی به دشمن پشت نکنید، خسته نشوید، نترسید و ثابت باشید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در ایستادگی و ثبات سیاسی نباید از دشمن و جنجال او بترسید، هیاهو، جنجال، غوغاگری خاصیت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است و آن‌ها اهل هیاهو و جنجال هستند.
سردار سلامی عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها هر چقدر که بیشتر آسیب می‌بینند و ضعیف‌تر می‌شوند بیشتر هیاهو می‌کنند و غوغاسالاری حرفه و مهارت آن‌ها است، از این نترسید و قلب‌های خود را به خداوند بسپارید و همواره با قلوب مطمئنه عمل کنید.
وی اضافه کرد: ذهن‌ها یعنی دانش جنگ، قدرت تفکر، برنامه‌ریزی، طراحی، ابتکار عمل، نوآوری و جسم قوی که بتواند این ایمان و ذهن قوی را حمل کند و حامل روح ایمان باشد و این به معنای نقش پرورش جسمانی است.
نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزشی سپاه روز دوشنبه - ۳۰ بهمن ماه - در حسینیه ثارالله با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح افتتاح شد.


کد مطلب: 472742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472742/سردار-سلامی-غوغاسالاری-حرفه-اسرائیل-آمریکا-نترسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1