تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۷۲۵۸۹
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بالگرد اورژانس در شهر یاسوج مستقر شد

۱
۱
بالگرد اورژانس در شهر یاسوج مستقر شد
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، سید جواد هاشمی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه به دلیل صعب‌العبور بودن بالگرد ۱۱۵ از جمله نیازهای استان بود، گفت: بالگرد اورژانس هوایی تیرماه امسال سقوط کرد همین موضوع امدادرسانی به بیماران را به خصوص در مناطق کوهستانی با مشکل مواجه کرده بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری افزود از آن زمان تاکنون مسئولان استان به دنبال جذب بالگرد برای استان بودند و رایزنی‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفت.
وی اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌ها به نتیجه رسید و بالگرد اورژانس هوایی از امروز در استان مستقر شد و در مدار خدمت قرار گرفت.
وی بیان کرد: خوشبختانه در شهرستان‌ گچساران بالگرد شرکت نفت مستقر است لذا در تلاشیم برای شهرستان کهگیلویه نیز بالگرد پیش بینی و مستقر شود..
هاشمی ابراز داشت: بالگردی که امروز در یاسوج مستقر شده با ظرفیت ۷ نفر از بالگردهای قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: خوشبختانه رایزنی ها و پیگیری های مستمر مقامات عالی استان، اورژانس کشور و استان نتیجه داد و امروز شاهد استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج بودیم.
سعید جاودان سیرت با بیان اینکه بالگرد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان، تاکید کرد: امیدواریم با یاری خداوند که هیچ بیمار و مصدومی نداشته باشیم و اگر هم داشتیم بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خدمات مطلوبی به همه مردم شریف این استان ارائه کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: این بالگرد به ظرفیت ۷ نفر، از بالگرد‌های قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1