کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی منتشر شد

اولتیماتوم سید قدرت به شورای ائتلاف اصولگرایان: اینگونه جلسات نمایشی و تحمیلی را به رسمیت نمی شناسم / کاندیداهای محترم بی گدار به آب نزنید که قطعا با خشم شدید هواداران خواهید شد

9 بهمن 1402 ساعت 16:31

سید قدرا اله بیعت اصل خطاب به شورای ائتلاف اصولگرایان متنی نوشت و آنها را نسبت به شتابزدگی تهدید کرد.


سید قدرا اله بیعت اصل خطاب به شورای ائتلاف اصولگرایان متنی نوشت و انها را نسبت به شتابزدگی و معرفی کاندیدای اصلح اصولگرایان گچساران و باشت تهدید کرد.
ابتدا لازم می دانم پیشاپیش سالروز دهه پر فروغ فجر را بر فجر افرینان وملت شریف ایران تبریک بگویم
دوم هرکسی اسلام، انقلاب و کشور را دوست دارد و پایبند به ارمانهای شهدا، وصایای حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبریست و دلسوز کشور، بدانیدصندوقهای رای سنگر است و سنگرها با مشارکت گسترده باید محافظت شود.
سوم خطاب به همفکران و همکاران شورای ائتلاف استان ضمن تشکر و سپاس ازدغدغه و تلاش عالیجنابان برای مشارکت گسترده و اتحاد و انسجام ومشخص نمودن یک علمدار در شهرستان گچساران(کاندید اصلحتر بین اصلح ها) برابر خبر موثق و دقیق مقرر شده چهارشنبه، ساعت دو ونیم در مکانی مشخص در خیابان شهدا با حضور تعدادی از کاندیداها برای سرنوشت مردم فهیم و همیشه در صحنه و متمدن گچساران و باشت تصمیم گیری و تصمیم سازی شود و خروجی توسط ان بزرگواران مشخص و یا تحمیل گردد.
ضمن تشکر از دغدغه ودلسوزی شماها در دفاع از اندیشه و تفکر شورا در سطح استان لذا چنانچه این اتفاق بدون نظر و مشورت مجموعه شورای ائتلاف شهرستان مظلوم و خسته از طفیلی‌ها در مرکز استان و در پستوها تشکیل و نظراتشان به مجموعه شهرستانی اعلام شود بعنوان یک عضو اینگونه جلسات نمایشی و تحمیلی را به رسمیت نمی شناسم و محکوم و در صورت وقوع اتفاقات نادری رخ خواهد داد که نه شنگل بماند نه خاقان چین. مطلوب است شتاب زده عمل نکنید به دو دلیل یک سرنوشت قانونی و مشروع و معقول مردم  بیدار و هوشیار این دیار باید توسط مردم و جوانان این دیار مشخص و تصمیم گیری شود نه توسط مرکز نشینان و به پیشنهاد افراد عجول و دست پاچه که از هول حلیم درون دیگ می افتند.
دوم مشخص نیست تا ۱۹ بهمن چه اتفاقی بیفتد و معادلات سیاسی گچساران و باشد دگرگون خواهد شد کاندیداهای محترم توجه داشته باشند بی گدار به اب نزنند که قطعا با خشم شدید هوادارانی که برای انها ابرو گذاشتند مواجه خواهند شد.
  سید قدرت الله بیعت اصل عضوکوچکی از شورای ائتلاف گچساران (۹ بهمن ۱۴۰۲)


کد مطلب: 471950

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471950/اولتیماتوم-سید-قدرت-شورای-ائتلاف-اصولگرایان-اینگونه-جلسات-نمایشی-تحمیلی-رسمیت-نمی-شناسم-کاندیداهای-محترم-بی-گدار-آب-نزنید-قطعا-خشم-شدید-هواداران-خواهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1