کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

علی خرامین: نباید به قیمت زیرپا گذاشتن قانون به دنبال مشارکت حداکثری بود / یاران امام حسین(ع) 72 نفر بود، اما اصلح بود / چرا باید در سپیدار متینگ انتخاباتی برگزار و بر خلاف قانون بیانیه شورای ائتلاف قرائت شود

7 بهمن 1402 ساعت 16:38

استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نباید به قیمت زیرپا گذاشتن قانون به دنبال مشارکت حداکثری بود.


استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نباید به قیمت زیرپا گذاشتن قانون به دنبال مشارکت حداکثری بود.
علی خرامین در جلسه شورای وحدت اصولگرایان که به ریاست شیخ پناهی برگزار شد، اظهار کرد: برخی از اقدامات این روزها نامزدهای انتخابات مجلس خلاف قانون است. راه‌اندازی کارناول انتخاباتی در ایام تبلیغات خلاف قانون است چه برسد به این روزها. این کار اشتباه است.
وی افزود: طوایف را به جان هم انداخته‌ایم. برادر را علیه برادر تحریک کرده‌ایم و پشت تریبون‌ها فحش می‌دهیم.
این نامزد انتخابات مجلس تاکید کرد: نباید به قیمت زیرپا گذاشتن قانون به دنبال مشارکت حداکثری بود.
وی در ادامه افزود: آن بخشی از جامعه که دلسرد هستند را ما باید به حضور در انتخابات تشویق کنیم و با آنها حرف بزنیم. نامزدها به‌جایی اینکه متینگ سیاسی راه می‌اندازند، باید در دانشگاه‌ها و بازار کنار مردم حضور پیدا کنند. دانشجو دلسرد شده، جامعه دلسرد شده، اگر مشارکت می‌خواهید به دانشگاه بروید چرا آنجا صحبت نمی‌کنید، آن‌ها را تشویق کنید.
خرامین تاکید کرد: من با این نوع مشارکت که قانون‌شکنی را دنبال دارد، مخالف هستیم. 
وی خطاب به منتظریان گفت: چرا شما در سپیدار متینگ انتخاباتی برگزار می‌کنید و بر خلاف قانون بیانیه شورای ائتلاف در حمایت از شما قرائت می‌شود.
این استاد دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سخن شیخ پناهی مبنی بر وحدت و انسجام کاندیداهای اصولگرای حاضر در انتخابات مجلس و حضور یک کاندید پُرقدرت اصولگرا که مورد حمایت قاطبه مردم باشد، در صحنه انتخابات، اظهار کرد: برای یکبار این بدعت را کنار بگذارید که فردی چون رأی‌آوری دارد، اصلح است و ما از همین دریچه‌ای که به غلط ایجاد شده است و در طول تاریخ هم نمونه‌های زیادی دارد، مخالف هستیم.
خرامین در ادامه گفت: اصلح شاخص‌هایی دارید؟ امام حسین (ع) 72 تن یار داشت، اما اصلح بود. اما آن طرف قضیه هیچ لشکر یزید ده‌ها هزار نفر بود. حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) تک و تنها پشت سر حضرت علی (ع) ایستاد و هیچ پیشنهادی را نپذیرفت، چرا که حضرت علی (ع) را اصلح می‌دانست.
وی ادامه داد: بدعت در دین ایجاد نکنید تکلیف نیرو‌های انقلاب انتخاب اصلح است اینکه به این بهانه کار‌هایی انجام شود من موافق نیستم، رسالت تاریخی انتخاب اصلح رآی‌آوری بالا نیست، تکلیف خود را انجام دهید به وظیفه خود عمل کنید.
وی با بیان اینکه باید از از خود بگذریم برای نظام، گفت: بعضی نگرانی‌ها در خصوص سلامت و امنیت انتخابات وجود دارد که باید مرتفع شود. برای مشارکت جای نگرانی در استان نیست از شدت داغی تنور مشارکت می‌سوزیم.

به گزارش کبنا، در ادامه حجت‌الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به حرف‌های خرامین انتقاد وارد کرد و گفت: شما انسان علمی، باسواد و توانمندی هستید، خواهش دارم اینگونه مقایسه نکنید، افرادی را که شورای نگهبان تاییدصلاحیت می‌کند، قابل احترام است و اینجا دیگر بحث اصلح‌ و اصلح‌تر است.
 


کد مطلب: 471872

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471872/علی-خرامین-نباید-قیمت-زیرپا-گذاشتن-قانون-دنبال-مشارکت-حداکثری-یاران-امام-حسین-ع-72-نفر-اما-اصلح-چرا-باید-سپیدار-متینگ-انتخاباتی-برگزار-خلاف-بیانیه-شورای-ائتلاف-قرائت-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1