تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۷۱۲۸۵
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

برنامه های دهه فجر امسال رنگ و بوی انتخاباتی دارد

۰
برنامه های دهه فجر امسال رنگ و بوی انتخاباتی دارد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشن‌های دهه فجر مردم محور و با رنگ و بوی انتخاباتی برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده چهارشنبه شب در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به گرامیداشت یاد و شهدای حمله تروریستی کرمان گفت ما ملت شهادتیم و آرزوی همه ما شهادت در راه خدا است.
استاندار، داعش و سایر گروهک‌های تروریستی را مزدوران آمریکا و اسرائیل خواند و افزود: دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل هستند و نباید این مورد را فراموش کنیم.
وی بیان کرد: عامل جنایت‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد هم این دو هستند و باید انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان ازآنها گرفته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و با توجه به تقارن ماه‌های پر خیر و برکت رجب و شعبان گفت: انقلاب ما دینی و اندیشه‌ای است لذا توصیه می‌کنیم برنامه‌های این ایام خصوصا آنهایی که توسط صدا و سیما تهیه و تدارک دیده شده با چهره و رنگ و بوی دینی عجین باشد.
احمدزاده خواستار مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های دهه فجر شد و افزود: مردم پای بند و علاقمند به انقلاب هستند و هر جایی که به حضور آنها نیاز باشد صحنه را ترک نمی‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه جشن‌های دهه فجر رنگ و بوی مردمی داشته باشد، گفت: نهادهای مردمی برنامه‌ها و جشن‌های این ایام را در شهرها و روستا به دست بگیرند البته تکلیف از دستگاه‌های دولتی ساقط نمی‌شود اما اگر مردمی باشد رنگ و بوی بهتری می‌گیرد.
استاندار با اشاره به اینکه در دهه فجر خدماتی که دولت ارائه داده است به خوبی تبیین شود، گفت در هفته دولت تعدادی پروژه‌ افتتاح و تعدادی هم کلنگ‌زنی می‌شود که برنامه‌های این طرح‌ها به خوبی به اطلاع مردم رسانده شود.
احمدزاده بر فعال تر شدن مراکز مرتبط با حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید بر روی خانواده تمرکز کرده و کار کنیم، خانواده‌ محور کار شود و روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کنیم.
استاندار با بیان اینکه از سوی صدا و سیما بر روی کیان، ارزش و استحکام خانواده کار شود، گفت: جشن‌های دهه فجر و انتخابات خانواده محور برگزار شود.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات آن را سمبل مقبولیت نظام  دینی ما و نماد جمهوریت دانست و گفت: انتخابات به جشن‌های انقلاب گره زده شود و برنامه‌های متنوعی در مرکز استان و سایر نقاط استان تهیه و تدارک دیده شود.
وی بیان کرد: از شخصیت‌های تراز اول مملکت برای سخنرانی در دهه فجر خصوصا ۲۲ بهمن دعوت شود.
استاندار با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر مجالس ویژه بانوان تدارک دیده شود گفت: درصدد هستیم یکی از بانوان برجسته کشوری را به استان دعوت کنیم.
احمدزاده مهمترین سرمایه گذاری تقویت بنیه فرهنگی است گفت: همه دستگاه‌ها را موظف کردیم که بخشی از اعتبار پروژه‌ها را به پیوست فرهنگی گره زدند و بارها در شورای اداری از دستگاه‌ها خواستیم پیوست فرهنگی پروژه‌ها را جدی بگیرند.
احمدزاده با اشاره به اهمیت همه مناسبت های فرهنگی و تاریخی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی هر پروژه ای ایجاد می‌کنند پیوست فرهنگی را جدی بگیرند و مسجد و مسیر گلزار شهدا به عنوان پیوست فرهنگی دیده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1