تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۷۱۰۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

یک منبع آگاه: صلاحیت سه نماینده فعلی کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس تایید شد + توضیحات شورای نگهبان

۳
یک منبع آگاه: صلاحیت سه نماینده فعلی کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس تایید شد + توضیحات شورای نگهبان
کبنا ؛یک منبع آگاه از تایید صلاحیت سه نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرداد.
به گزارش کبنا، یک منبع مطلع در وزارت کشور در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده صلاحیت سه نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های نظارت انتخابات شورای نگهبان تایید شد.
مهدی روشنفکر، محمد موحد و سید ناصر حسینی‌پور سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی هستند.
بنا براین گزارش، فهرست نهایی نامزد‌ها برای وزارت کشور ارسال شده است، به‌زودی فرصت ابلاغ وزارت کشور به فرمانداری‌ها و اعلام به افراد است.
فارس نوشت؛ تنها یک روز مانده به اعلام نتایج تأیید یا رد صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بازار شایعات داغ داغ شده است.
بسیاری از فعالان سیاسی و همچنین برخی مدیران و بخشی از مردم در تماس تلفنی با خبرنگار ما جویای تأیید یا رد صلاحیت نامزد‌های انتخاب در این استان می‌شوند.
اما آنچه که در این میان بیش از هر چیز شنیده می‌شود تأیید صلاحیت یکی از نامزد‌های معروف انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و رد صلاحیت یکی از نامزد‌های معروف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است.
اگر چه در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ نیز شایعاتی در خصوص رد صلاحیت یکی از نامزد‌های معروف انتخابات شنیده می‌شود.
بر همین اساس گفت‌وگویی کوتاه با دکتر جوکار رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهکیلویه و بویراحمد داشتیم که در پاسخ می‌گوید این حرف‌هایی را که بعضی‌ها می‌گویند خود ما هم نشنیده‌ایم.
وی گفت: نتیجه را قرار است فردا شورای نگهبان از تهران برای ما بفرستد خود من هم هنوز هیچ نتیجه‌ای را دریافت نکرده‌ام متأسفانه بازار شایعات داغ شده است.
جوکار افزود: تاکنون ما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم تصمیمی که ما گرفته‌ایم به تهران ارسال شده و می‌بایست در تهران جمع‌بندی و برای ما ارسال شود که هنوز چنین کاری انجام نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که پس چرا مسئولان ستاد برخی از نامزد‌های انتخاباتی به صراحت اعلام می‌کنند که کاندیدای آن‌ها تأیید شده است اظهار کرد: به شایعات توجه نکنید برخی شایعه و برخی هم گمانه زنی است.
این مسوول در پاسخ به این سؤال که فردا چه موقع نتایج را به فرمانداری‌ها اعلام خواهید کرد گفت: معلوم نیست ممکن است فردا صبح یا فردا ظهر یا فردا شب این کار صورت گیرد بستگی دارد که چه زمان نامه برای ما ارسال شود.
تکذیب اخبار رد و تأیید صلاحیت کاندیدا‌های مجلس در کهگیلیویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی راجع به رد و یا تأیید صلاحیت کاندیدا‌های انتخاباتی این استان صحت ندارد.
سیدجواد هاشمی مهر اظهار داشت: تا این ساعت که با شما مصاحبه می‌کنم هیچ نامه و یا خبری مبنی از رد و تأیید صلاحیت کاندیدا‌های انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد بدست ما نرسیده و به ما اعلان نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که در فضای مجازی از تأیید و ردصلاحیت برخی چهره‌های شاخص انتخاباتی در استان نام برده می‌شود، آیا شما خبری دریافت کرده‌اید یا خیر؟ افزود: در تماسی که با مسئولان شورای نگهبان در استان داشته‌ام، تاکنون به خود این عزیزان هم اطلاعاتی داده نشده و ممکن است زمان اعلان اسامی بنا به گفته هیأت نظارت به فردا نیز موکول شود.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: ممکن است پیامک رد یا تأیید صلاحیت برای خود کاندیدا‌ها ارسال شده باشد که البته بعید می‌دانم تا این زمان این اتفاق رخ داده باشد.
وی ادامه داد: من نمی‌دانم چه اسامی در فضای مجازی منتشر شده و چیزی که می‌دانم این است که تا الان هیچ اطلاعاتی از سوی شورای نگهبان برای استانداری ارسال نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1